
Zadbaj o analitykę e-commerce po migracji na nową platformę CMS
Jeżeli w ostatnim czasie przenosiłeś sklep internetowy z jednej platformy na drugą i masz problem, aby poprawnie skonfigurować analitykę na nowej platformie lub zauważyłeś, że w Google Analytics zbierają się dziwne dane?
Ze względu na różnice między platformami, często zmigrowane sklepy mają niewłaściwie skonfigurowaną analitykę.
Efekt? Problemy oraz braki w zbieraniu poprawnych danych dotyczących kampanii, co może znacząco wpłynąć na rozwój biznesów.
Jak wdrożyć analitykę na nowym CMS sklepu?
Dokonałeś migracji swojego biznesu internetowego na nową platformę sklepową? Pomożemy Ci dostosować analitykę do nowej platformy! Nasze działania zapewnią m.in.:
poprawny przepływ
danych do analityki
dostosowanie strony
pod kątem SEO
ustawienie dynamicznego
remarketingu
wyświetlanie się
wszystkich produktów
w kampaniach
ustawienie dynamicznego
remarketingu
wyświetlanie się
wszystkich produktów
w kampaniach
Konfiguracja Analityki
Podłączenie analityki pod nową platformę sklepową
Jako agencja jesteśmy w stanie zaoferować kilka pomocnych rozwiązań dla Waszego sklepu internetowego. Skonfigurujemy narzędzia takie jak: