Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Audyty i wdrożenia GTM

Pozwól sobie śledzić ruch.

Zwiększ bezpieczeństwo wdrażania nowych skryptów na swojej stronie za pomocą Google Tag Manager’a.

Audyty i wdrożenia GTM
Wdrożenie GTM przy minimalnym udziale po Twojej stronie
Implementacja GTM w każdym CMS
Konfiguracja wszystkich tagów reklamowych
Dokładna dokumentacja powdrożeniowa

Samodzielnie wdrażaj przydatne skrypty na stronie.

Nie czekaj na programistę, aby wdrożyć kod konwersji lub tag remarketingowy, potrzebny do uruchomienia kampanii reklamowej. Dzięki GTM zrobisz to za pomocą kilku kliknięć. Nie tylko oszczędzisz w ten sposób czas i pieniądze, ale także zyskasz możliwość implementacji przydatnych rozwiązań na swojej stronie. Nie potrzebujesz do tego wiedzy programistycznej!

Korzystaj z jednego miejsca do zarządzania wszystkimi tagami.

Wszystkie kody marketingowe oraz remarketingowe znajdziesz w jednym panelu, bez konieczności szukania ich w kilku różnych miejscach kodu źródłowego. Z łatwością odnajdziesz interesujące Cię tagi, jak i wdrożone już rozwiązania.

Wdrażaj zmiany prosto i bezpiecznie.

Google Tag Manager to narzędzie, które zapewnia bezpieczeństwo wdrażanych zmian. W panelu znajdziesz wyłącznie sprawdzone tagi, a ponadto zaimplementujesz je bez potrzeby szperania w kodzie źródłowym strony. Nie musisz się obawiać, że przypadkiem coś usuniesz lub zmienisz nieodwracalnie.

Dlaczego warto wykonać audyt lub wdrożyć GTM?

Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
Za poprawnie skonfigurowanymi celami analitycznymi często stoją zaawansowane tagi stworzone w GTM. Wykorzystaj audyt oraz Google Tag Managera do zbierania lepszej jakości danych na temat użytkowników odwiedzających Twoje witryny internetowe, a także na rzecz dokładniejszej analizy realizowanych działań marketingowych.
Audyty i wdrożenia GTM
Google Tag Manger to narzędzie, które usprawni zarządzanie Twoją stroną internetową. Implementacja kodów remarketingowych, pixela Facebooka, czy śledzenie poszczególnych zmian nie będzie wymagało od Ciebie zatrudniania programisty. Dzięki pomocy naszych specjalistów, wszystkie zmiany wprowadzisz samodzielnie – z dedykowanego panelu, za pomocą kilku kliknięć!

Tagowanie witryny.

Dobieramy zdarzenia oraz zmienne – osobno dla każdej strony. Każdą witrynę traktujemy indywidualnie, wdrażamy rozwiązania w oparciu o cele, które chcesz realizować za pomocą strony internetowej.

Zarządzanie tagami.

Wdrażamy niestandardowe kody potrzebne do integracji z zewnętrznymi partnerami reklamowymi oraz biznesowymi. Dzięki temu masz możliwość korzystania z większej ilości funkcjonalności oraz udogodnień na swojej stronie internetowej.

Większe możliwości.

Za pomocą GTM, przystosujemy Twoją stronę internetową do dokładniejszego śledzenia danych oraz zdarzeń dokonywanych przez jej użytkowników. Będziesz otrzymywać precyzyjniejsze raporty, a tym samym zyskasz lepsze możliwości analizy realizowanych działań.
Audyty i wdrożenia GTM
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Kluczem do sukcesu jest dobrze zaplanowany proces wdrożenia narzędzia.
1
Brief
Poznajemy Twoje indywidualne potrzeby w obszarze śledzenia zdarzeń oraz celów biznesowych.
Brief
2
Ustalenie elementów do śledzenia na stronie
Na podstawie briefu przygotowujemy audyt dotychczasowego narzędzia oraz tworzymy plan naprawczy/wdrożeniowy.
Ustalenie elementów do śledzenia na stronie
3
Konfiguracja wdrożeniowa
Wdrażamy tagi, zmienne, reguły oraz skrypty niestandardowe na stronę.
Konfiguracja wdrożeniowa
4
Weryfikacja poprawności
Każdorazowo, przed opublikowaniem zmian, weryfikujemy, czy procesy na Twojej stronie są uruchamiane prawidłowo i czy zbierają dane poprawnie.
Weryfikacja poprawności
5
Przygotowanie dokumentacji technicznej
Po wdrożeniu konfiguracji, otrzymasz kompletną dokumentację, informującą w jaki sposób zostały wdrożone zmiany.
Przygotowanie dokumentacji technicznej
1
Brief
Poznajemy Twoje indywidualne potrzeby w obszarze śledzenia zdarzeń oraz celów biznesowych.
Brief
2
Ustalenie elementów do śledzenia na stronie
Na podstawie briefu przygotowujemy audyt dotychczasowego narzędzia oraz tworzymy plan naprawczy/wdrożeniowy.
Ustalenie elementów do śledzenia na stronie
3
Konfiguracja wdrożeniowa
Wdrażamy tagi, zmienne, reguły oraz skrypty niestandardowe na stronę.
Konfiguracja wdrożeniowa
4
Weryfikacja poprawności
Każdorazowo, przed opublikowaniem zmian, weryfikujemy, czy procesy na Twojej stronie są uruchamiane prawidłowo i czy zbierają dane poprawnie.
Weryfikacja poprawności
5
Przygotowanie dokumentacji technicznej
Po wdrożeniu konfiguracji, otrzymasz kompletną dokumentację, informującą w jaki sposób zostały wdrożone zmiany.
Przygotowanie dokumentacji technicznej
Audyty i wdrożenia GTM

Ponad 60% audytowanych przez nas kont Google Analytics posiada błędy w konfiguracji, które wpływają na poprawność ich zbierania. Przeprowadzając audyty oraz wdrażając to narzędzie, skupiamy się na każdym z ponad 60 kluczowych elementów konfiguracyjnych konta.

Joachim Gaweł

Analitycs Team Leader

baza wiedzy

Czym jest Google Tag Manager?

Google Tag Manager jest narzędziem do zarządzania skryptami, które umieszcza się na stronie www. Najprościej mówiąc – przy pomocy interfejsu GTM’a tworzymy tagi zawierające skrypty, które zostają uruchomione na stronie na podstawie zdefiniowanych reguł, np. w wyniku otwarcia w przeglądarce konkretnego adresu url.

Czym jest kontener tagów Google?

Jest to swojego rodzaju “pojemnik”, który służy do przechowywania kodów, skryptów, reguł oraz zmiennych. Najczęściej jeden kontener jest przeznaczony dla jednej domeny.

Jakie są przykładowe zdarzenia możliwe do pomiaru w Google Tag Manager?

Zdarzeniami najczęściej wysyłanymi do narzędzi zewnętrznych są:

  • poprawne wysłanie formularza kontaktowego,
  • dodanie produktu do koszyka,
  • kliknięcie przycisków w sekcjach call to action,
  • kliknięcia danych kontaktowych (adresy email i numery telefonów),
  • wykorzystanie przycisków social media.

Kto wdraża Google Tag Managera?

Po otrzymaniu dostępu do strony możemy wdrożyć kontener na stronie klienta, albo przekazać kod programiście opiekującemu się stroną. Konfiguracja zmiennych, reguł i tagów jest po stronie Get Noticed Agency.

Czy wdrożenie Google Tag Managera jest bezpieczne?

Tak, pełna konfiguracja kontenera znajduje się po stronie Google. Jednak z uwagi na możliwości jakie daje GTM zalecamy nieudostępnianie danych do logowania się do konta osobom postronnym.

Jakie są zalety korzystania z Google Tag Manager?

Do głównych zalet GTM’a należy zaliczyć szybką implementację skryptów na stronie bez udziału programisty oraz bezpieczeństwo wdrażania nowych skryptów. Poprawność działania tagów możemy testować przed publikacją i w razie potrzeby możemy szybko cofnąć ich publikację.

Kto jest właścicielem kontenera Google Tag Manager’a?

Właścicielem kontenera jest klient. Get Noticed Agency posiada jedynie pełne uprawnienia do konfiguracji i publikowania zmian.

Czy można użyć Google Tag Managera do osadzenia czegoś innego niż tagów, np. funkcji JavaScript?

Google Tag Manager pozwala nie tylko zarządzać tagami ale również umieszczać w kodzie strony bloki html, albo własne funkcje JavaScript. Dzięki temu możliwa jest implementacja:

  • kodów ecommerce do Google Analytics,
  • mikroformatów (danych strukturalnych),
  • spersonalizowanych bloków treści.

Kto powinien używać Google Tag Managera?

Google Tag Manager (GTM) jest narzędziem powszechnie wykorzystywanym w marketingu internetowym. Menedżer tagów przyda się każdemu, kto chce bardziej szczegółowo analizować zachowania użytkowników w witrynie lub zwiększać jej funkcjonalność bez bezpośredniej ingerencji w kod strony.