Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Audyt analityki internetowej
Pozwól sobie nie popełniać błędów.
wykonanych audytów
realizacja
danych
podejście
Uzyskuj wiarygodne wyniki strony.
Blisko 60% kont, które audytowaliśmy dotychczas, posiadało błędy w konfiguracji analityki. Prowadziły one do zbierania zaburzonych danych, które przekłamywały rzeczywistość i prowadziły do wyciągania niewłaściwych wniosków. Dzięki poprawnej analityce internetowej otrzymasz narzędzie do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Poznaj potrzeby firmy.
Spojrzenie na wyniki prowadzonych kampanii marketingowych pozwala na lepsze dopasowanie budżetów oraz kolejnych działań.
Rozwiń firmę na podstawie danych.
Analityka internetowa to swego rodzaju kopalnia danych, która umożliwia pozyskanie informacji na temat źródła pozyskiwania ruchu na stronie. To z kolei pozwala na nakierowanie firmy do dalszego rozwoju.
Zmniejsz nakłady budżetowe.
Pozyskiwane dane oraz ich właściwa interpretacja pozwala na lepsze zarządzanie budżetami reklamowymi, oraz firmowymi. Dane precyzyjnie pokazują, w jakie kanały najlepiej zainwestować.
Badamy co najmniej dwa warianty tej samej strony, gdzie jeden wariant to oryginalna strona, a drugi to strona ze zmianą.
Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi możemy pozyskać szczegółowe dane na temat użytkowników. Możemy dowiedzieć się np. jak użytkownik trafił na witrynę, z jakiego urządzenia korzystał, jakim językiem się posługiwał.
Analityka umożliwia gromadzenie danych na temat zachowania użytkowników na stronie internetowej. W ten sposób możemy uzyskać informacje na temat interakcji z poszczególnymi sekcjami witryny. Umożliwia to np. optymalizację ścieżki zakupowej.
Jest to efekt synergii powyższych korzyści. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu możliwości, jakie daje analityka internetowa, możliwy jest skuteczny rozwój oparty na konsekwentnych, przemyślanych i skutecznych działaniach, faktach i liczbach.
Podjęcie decyzji w oparciu o intuicję może okazać się tą niewłaściwą, która może przełożyć się ostatecznie na kondycję całego biznesu. Posiadając cenne informacje w postaci danych, decyzję można podjąć w modelu data-driven i być pewnym, że nic nieplanowanego się nie zdarzy. Dlatego warto systematycznie przeprowadzać cały proces audytowania, który składa się z poszczególnych etapów.
możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Kto wykonuje audyt Google Analytics?
Jak przeprowadzamy audyt Google Analytics?
Audyt zaczynamy od analizy konfiguracji Google Analytics, Google Tag Managera oraz śledzenia celów. W następnym etapie weryfikujemy narzędzia pod kątem błędów. Na koniec opracowujemy rekomendacje do wdrożenia w postaci gotowych skryptów śledzących.
Co obejmuje audyt analityki?
Każdy wykonany przez nas audyt różni się od siebie, ponieważ praktykujemy podejście indywidualne, w zależności od wielkości oraz charakteru prowadzonej działalności. Przykładowy audyt zawiera:
- weryfikację tagów, reguł oraz zmiennych,
- weryfikację integracji z narzędziami Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Pixel itp.
- Sprawdzenie DataLayer i przekazywanych wartości (jeżeli jest wdrożony na stronę),
- weryfikację zbieranych danych ze wszystkich źródeł.