darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Audyt analityki internetowej

Pozwól sobie nie popełniać błędów.

Podejmuj decyzje biznesowe na podstawie wiarygodnych danych!
Audyt analityki internetowej
Ponad 250
wykonanych audytów
Sprawna
realizacja
Dokładność
danych
Indywidualne
podejście

Uzyskuj wiarygodne wyniki strony.

Blisko 60% kont, które audytowaliśmy dotychczas, posiadało błędy w konfiguracji analityki. Prowadziły one do zbierania zaburzonych danych, które przekłamywały rzeczywistość i prowadziły do wyciągania niewłaściwych wniosków. Dzięki poprawnej analityce internetowej otrzymasz narzędzie do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Poznaj potrzeby firmy.

Spojrzenie na wyniki prowadzonych kampanii marketingowych pozwala na lepsze dopasowanie budżetów oraz kolejnych działań.

Rozwiń firmę na podstawie danych.

Analityka internetowa to swego rodzaju kopalnia danych, która umożliwia pozyskanie informacji na temat źródła pozyskiwania ruchu na stronie. To z kolei pozwala na nakierowanie firmy do dalszego rozwoju.

Zmniejsz nakłady budżetowe.

Pozyskiwane dane oraz ich właściwa interpretacja pozwala na lepsze zarządzanie budżetami reklamowymi, oraz firmowymi. Dane precyzyjnie pokazują, w jakie kanały najlepiej zainwestować.

Audyt analityki, to…
Precyzyjna diagnoza problemów widocznych w narzędziu oraz ocena jego stanu. To także narzędzie do controllingu i lepszej analizy biznesowej. Audyt przydatny jest bowiem nie tylko wtedy, gdy tracimy kontrolę nad poprawnością zbierania danych. Cykliczne audytowanie danych oraz konta pozwala na wcześniejsze uniknięcie potencjalnych błędów i wyciąganie daleko idących wniosków.
Audyt analityki internetowej
Wykorzystuj wiarygodne dane.
Kluczem do sukcesu jest szeroko zakrojone wykorzystanie danych – zarówno tych dotyczących ruchu, jak i tych, mówiących o klientach odwiedzających stronę.
Pomiar efektywności

Badamy co najmniej dwa warianty tej samej strony, gdzie jeden wariant to oryginalna strona, a drugi to strona ze zmianą.

Pozyskanie danych o użytkownikach

Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi możemy pozyskać szczegółowe dane na temat użytkowników. Możemy dowiedzieć się np. jak użytkownik trafił na witrynę, z jakiego urządzenia korzystał, jakim językiem się posługiwał.

Optymalizacja strony

Analityka umożliwia gromadzenie danych na temat zachowania użytkowników na stronie internetowej. W ten sposób możemy uzyskać informacje na temat interakcji z poszczególnymi sekcjami witryny. Umożliwia to np. optymalizację ścieżki zakupowej.

Skuteczny rozwój

Jest to efekt synergii powyższych korzyści. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu możliwości, jakie daje analityka internetowa, możliwy jest skuteczny rozwój oparty na konsekwentnych, przemyślanych i skutecznych działaniach, faktach i liczbach.

rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.

Podjęcie decyzji w oparciu o intuicję może okazać się tą niewłaściwą, która może przełożyć się ostatecznie na kondycję całego biznesu. Posiadając cenne informacje w postaci danych, decyzję można podjąć w modelu data-driven i być pewnym, że nic nieplanowanego się nie zdarzy. Dlatego warto systematycznie przeprowadzać cały proces audytowania, który składa się z poszczególnych etapów.

1
Audyt Google Analytics
Wykonanie audytu analitycznego pozwoli na wykrycie wszystkich błędów oraz nieprawidłowości znajdujących się na koncie. Na tym etapie kluczowa jest precyzja i dobra znajomość audytowanego narzędzia. Bowiem poprawa nawet pozornie błahych problemów, może przyczynić się do większej wiarygodności zebranych danych.
Audyt Google Analytics
2
Raporty szyte na miarę
Posiadasz pytania, na które chcesz poznać odpowiedzi? Prześlij nam je, a my na ich podstawie skonfigurujemy raporty, abyś kilkoma kliknięciami mógł znaleźć interesujące Cię metryki oraz mógł porównywać je na bieżąco, w różnych okresach.
Raporty szyte na miarę
3
Konfiguracja konta
Konfigurację analityki oraz innych narzędzi wykonujemy przy pomocy Google Tag Managera. Dzięki temu nie musimy angażować deweloperów. Zmiany wprowadzamy sprawnie, aby już po kilku dniach wskazać różnice w dostępnych danych.
Konfiguracja konta
4
Weryfikacja
Każdorazowo, gdy wprowadzamy konfigurację bądź zmiany w obrębie konta, weryfikujemy wszystkie działania, by mieć pewność, że zmiany miały realny wpływ na dane.
Weryfikacja
5
Przygotowanie dokumentacji technicznej
Do każdej usługi przygotowujemy dokumentację techniczną, zawierającą proces audytowania i wdrażania. Dokument jest przydatny dla osób, które w przyszłości będą miały do czynienia z kontem lub będą chciały wprowadzić zmiany.
Przygotowanie dokumentacji technicznej
6
Konsultacja
Po całym procesie audytowania lub wdrażania oraz otrzymaniu od nas dokumentacji technicznej możesz skonsultować z nami poprawione dane. W ten sposób uzyskasz pewność w ich analizie i lepiej zrozumiesz dostępne metryki.
Konsultacja
1
Audyt Google Analytics
Wykonanie audytu analitycznego pozwoli na wykrycie wszystkich błędów oraz nieprawidłowości znajdujących się na koncie. Na tym etapie kluczowa jest precyzja i dobra znajomość audytowanego narzędzia. Bowiem poprawa nawet pozornie błahych problemów, może przyczynić się do większej wiarygodności zebranych danych.
Audyt Google Analytics
2
Raporty szyte na miarę
Posiadasz pytania, na które chcesz poznać odpowiedzi? Prześlij nam je, a my na ich podstawie skonfigurujemy raporty, abyś kilkoma kliknięciami mógł znaleźć interesujące Cię metryki oraz mógł porównywać je na bieżąco, w różnych okresach.
Raporty szyte na miarę
3
Konfiguracja konta
Konfigurację analityki oraz innych narzędzi wykonujemy przy pomocy Google Tag Managera. Dzięki temu nie musimy angażować deweloperów. Zmiany wprowadzamy sprawnie, aby już po kilku dniach wskazać różnice w dostępnych danych.
Konfiguracja konta
4
Weryfikacja
Każdorazowo, gdy wprowadzamy konfigurację bądź zmiany w obrębie konta, weryfikujemy wszystkie działania, by mieć pewność, że zmiany miały realny wpływ na dane.
Weryfikacja
5
Przygotowanie dokumentacji technicznej
Do każdej usługi przygotowujemy dokumentację techniczną, zawierającą proces audytowania i wdrażania. Dokument jest przydatny dla osób, które w przyszłości będą miały do czynienia z kontem lub będą chciały wprowadzić zmiany.
Przygotowanie dokumentacji technicznej
6
Konsultacja
Po całym procesie audytowania lub wdrażania oraz otrzymaniu od nas dokumentacji technicznej możesz skonsultować z nami poprawione dane. W ten sposób uzyskasz pewność w ich analizie i lepiej zrozumiesz dostępne metryki.
Konsultacja
Audyt analityki internetowej
Audyt analityki internetowej pozwala zweryfikować jakość gromadzonych danych. Jak pokazują statystyki, ponad 34% marketerów ma wątpliwości odnośnie do jakości analizowanych danych. Ponad 60% audytowanych przez nas kont zawiera błędy w implementacji analityki. Dzięki audytowi nasi klienci podejmują lepsze decyzje biznesowe, zwiększają przychody i ograniczają koszty.
Joachim Gaweł

Analitycs Team Leader

baza wiedzy

Kto wykonuje audyt Google Analytics?

Audyt Google Analytics przeprowadza doświadczony ekspert, zajmujący się analityką od kilku lat oraz posiadający za sobą ponad 250 różnych wdrożeń.

Jak przeprowadzamy audyt Google Analytics?

Audyt zaczynamy od analizy konfiguracji Google Analytics, Google Tag Managera oraz śledzenia celów. W następnym etapie weryfikujemy narzędzia pod kątem błędów. Na koniec opracowujemy rekomendacje do wdrożenia w postaci gotowych skryptów śledzących.

Co obejmuje audyt analityki?

Każdy wykonany przez nas audyt różni się od siebie, ponieważ praktykujemy podejście indywidualne, w zależności od wielkości oraz charakteru prowadzonej działalności. Przykładowy audyt zawiera:

  • weryfikację tagów, reguł oraz zmiennych,
  • weryfikację integracji z narzędziami Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Pixel itp.
  • Sprawdzenie DataLayer i przekazywanych wartości (jeżeli jest wdrożony na stronę),
  • weryfikację zbieranych danych ze wszystkich źródeł.