Audyt seo
Dowiemy się, co nie działa, dlaczego i znajdziemy na to rozwiązanie!
Poznaj słabe i mocne strony swojej witryny.
W ramach audytu SEO wnikliwie przeanalizujemy Twoją stronę internetową. Przyjrzymy się wszystkim jej elementom istotnym w kontekście pozycjonowania. Wykorzystamy do tego sprawdzone narzędzia oraz metody, a także nasze wieloletnie doświadczenie i zdobytą przez ten czas, stale aktualizowaną, wiedzę. W efekcie określimy słabe i mocne strony Twojej witryny.
Przerwij błędne koło pod tytułem „działam, ale nie ma efektów”.
Z pomocą audytu SEO odpowiemy na nurtujące Cię pytanie, dlaczego działania podejmowane w ramach pozycjonowania strony w Google nie dają oczekiwanych rezultatów. Wskażemy, co warto robić inaczej, co poprawić i zaprezentujemy również dobre praktyki. W ten sposób zyskasz ogląd prawdziwej wartości swojej strony pod kątem SEO. Dostaniesz wgląd w to, co niewidoczne na pierwszy rzut oka. Otrzymasz gotowe rozwiązania, które – również z naszą pomocą – będziesz mógł wdrożyć od zaraz w ramach kampanii SEO.
Zwiększ szanse na wysokie pozycje w Google.
W ramach audytu SEO przeanalizujemy zarówno Twoją stronę internetową (audyt on-site), jak i otoczenie Twojej witryny, budujące jej ogólny autorytet w Sieci (audyt off-site). Gwarantujemy, że nasza analiza – dzięki temu, że uwzględnimy w niej wszystkie kluczowe czynniki – będzie kompletną listą działań i zmian, które warto wdrożyć, by zwiększyć szanse na wysokie pozycje w Google.
Złapałeś dobre pozycje w Google? To je utrzymaj.
Wykonany przez nas audyt SEO przyda się nie tylko na początku przygody z pozycjonowaniem. Wykonaj go w ramach cyklicznego analizowania swojej strony internetowej, po jej gruntownej przebudowie, zmianie celów biznesowych lub zatrudnieniu nowego zespołu ds. SEO w swojej firmie.
Pozycjonowanie jest działaniem długoterminowym. Ponadto cały czas się zmienia i to, co działało niedawno, nie musi działać teraz. Zależy Ci na dobrych pozycjach w wyszukiwarce Google? Pozyskuj audyt SEO cyklicznie, minimum raz w roku. Nie traktuj go jak jednorazowej usługi.
Poznaj historie zadowolonych klientów
Wnikliwy i profesjonalny audyt SEO
Pozycjonowanie można porównać do maratonu. Medale zdobywają najwytrwalsi i najlepiej przygotowani. W tym kontekście dobry audyt SEO to ocena kondycji Twojej strony – tego, czy jest przygotowana do wyścigu i czy ma szansę, by stanąć na podium. A jeśli startuje i przegrywa, to dzięki SEO audytowi dowiesz się, dlaczego.
Co zawiera audyt SEO?
W Get Noticed dbamy o to, by dostarczona przez nas analiza dawała Ci komplet informacji i wskazówek, jakich potrzebujesz, by zawalczyć o wysokie pozycje w Google. Sam audyt SEO nie rozwiązuje problemów, ale bez niego ani rusz! A z czego się składa?
Analiza wewnętrzna strony WWW
- tytułów stron i nagłówków,
- meta treści,
- contentu i jego skuteczności,
- architektury i linkowania wewnętrznego,
- grafik – m.in. ich kompresji, rozmiaru i opisów alternatywnych,
- duplikacji wewnętrznej/zewnętrznej,
- błędów serwera i ich przyczyn,
- poprawności kodu,
- nawigacji w witrynie,
- struktury adresów URL,
- …i wiele innych elementów.
Analiza parametrów strony
- wieku, historii i autorytetu domeny,
- prędkości działania,
- dostosowania do urządzeń mobilnych,
- …i nie tylko.
Analiza widoczności w wyszukiwarce i słów kluczowych
- potencjału słów kluczowych,
- zagęszczenia słów kluczowych,
- charakteru słów kluczowych – ogólne czy lokalne,
- możliwych do zastosowania słów kluczowych „long tail”,
- intencji wyszukiwania: informacyjna, nawigacyjna, eCommerce,
- pomijanych, a ważnych słów kluczowych,
- indeksacji i mapy witryny,
- blokowanie dostępu robotom,
- porównanie z konkurencją,
- …i wiele ponad to.
Analiza doświadczeń użytkownika
- analiza koszyka i ścieżki zakupowej (desktop i mobile),
- wędrówka poznawcza,
- Core Web Vitals – Podstawowe Wskaźniki Internetowe,
- microcopy – wszystkie krótkie teksty interfejsu.
Standardowy audyt SEO czy coś więcej?
Analiza UX. Wykorzystaj ją na swoją korzyść
- analiza ścieżki konwersji,
- analiza ścieżki poznawczej,
- analiza porzuceń koszyka,
- analiza ścieżki zakupowej,
- analiza rozpraszaczy,
- analiza pól w ścieżce konwersji.
Złap dobrą pozycję
i nie puszczaj.
- moment przed rozpoczęciem kampanii pozycjonowania,
- dla dopiero co wdrożonej strony internetowej,
- po gruntownej przebudowie strony WWW,
- zmiana zespołu lub osoby zajmującej się SEO w Twojej firmie;
- minimum raz na rok – w ramach cyklicznego badania strony.
Dlaczego audyt SEO w Get Noticed?
Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z głównych trzonów naszej działalności. Specjaliści SEO, z którymi będziesz miał kontakt, są profesjonalistami z wieloletnim doświadczeniem, cenionymi w branży kompetencjami i wiedzą, która tym umiejętnościom służy. Dowodem tego jest fakt, że coraz mocniej zaznaczamy swoją obecność na rynku agencji SEO, a grono naszych klientów stale rośnie. I zdecydowana większość zostaje z nami na długo. Pomogliśmy już przedsiębiorcom z wielu różnych branż – między innymi prawniczej, muzycznej czy eko. Tobie też pomożemy!
Audyt SEO zrobiony. Co teraz?
Wykonany przez nas SEO audyt jest samodzielnym produktem i nie zmusza do nawiązania długotrwałej współpracy. Ale jeśli spodobał Ci się nasz styl pracy i profesjonalizm i chcesz, by to właśnie nasz zespół zajął się wdrożeniem pozyskanych wskazówek, skontaktuj się z nami. Razem na pewno osiągniemy więcej!