Audyt seo

Pozwól nam sprawdzić, jak Twoja strona radzi sobie z SEO

Dowiemy się, co nie działa, dlaczego i znajdziemy na to rozwiązanie!

Wnikliwa analiza Twojej strony
Przejrzyste i pełne konkretów raporty
Gotowe rozwiązania do wdrożenia od zaraz
Audyt wykonany przez ekspertów SEO

Poznaj słabe i mocne strony swojej witryny.

W ramach audytu SEO wnikliwie przeanalizujemy Twoją stronę internetową. Przyjrzymy się wszystkim jej elementom istotnym w kontekście pozycjonowania. Wykorzystamy do tego sprawdzone narzędzia oraz metody, a także nasze wieloletnie doświadczenie i zdobytą przez ten czas, stale aktualizowaną, wiedzę. W efekcie określimy słabe i mocne strony Twojej witryny.

Przerwij błędne koło pod tytułem „działam, ale nie ma efektów”.

Z pomocą audytu SEO odpowiemy na nurtujące Cię pytanie, dlaczego działania podejmowane w ramach pozycjonowania strony w Google nie dają oczekiwanych rezultatów. Wskażemy, co warto robić inaczej, co poprawić i zaprezentujemy również dobre praktyki. W ten sposób zyskasz ogląd prawdziwej wartości swojej strony pod kątem SEO. Dostaniesz wgląd w to, co niewidoczne na pierwszy rzut oka. Otrzymasz gotowe rozwiązania, które – również z naszą pomocą – będziesz mógł wdrożyć od zaraz w ramach kampanii SEO.

Zwiększ szanse na wysokie pozycje w Google.

W ramach audytu SEO przeanalizujemy zarówno Twoją stronę internetową (audyt on-site), jak i otoczenie Twojej witryny, budujące jej ogólny autorytet w Sieci (audyt off-site). Gwarantujemy, że nasza analiza – dzięki temu, że uwzględnimy w niej wszystkie kluczowe czynniki – będzie kompletną listą działań i zmian, które warto wdrożyć, by zwiększyć szanse na wysokie pozycje w Google.

Złapałeś dobre pozycje w Google? To je utrzymaj.

Wykonany przez nas audyt SEO przyda się nie tylko na początku przygody z pozycjonowaniem. Wykonaj go w ramach cyklicznego analizowania swojej strony internetowej, po jej gruntownej przebudowie, zmianie celów biznesowych lub zatrudnieniu nowego zespołu ds. SEO w swojej firmie.
Pozycjonowanie jest działaniem długoterminowym. Ponadto cały czas się zmienia i to, co działało niedawno, nie musi działać teraz. Zależy Ci na dobrych pozycjach w wyszukiwarce Google? Pozyskuj audyt SEO cyklicznie, minimum raz w roku. Nie traktuj go jak jednorazowej usługi.

Poznaj historie zadowolonych klientów

Niezbędnik w pozycjonowaniu Twojej strony

Wnikliwy i profesjonalny audyt SEO

Chcesz, by Twoja strona WWW zajmowała TOP-owe pozycje w wynikach wyszukiwania? I to przez długi czas, a nie tylko krótkoterminowo? Zatem nie pomijaj podstaw.

Pozycjonowanie można porównać do maratonu. Medale zdobywają najwytrwalsi i najlepiej przygotowani. W tym kontekście dobry audyt SEO to ocena kondycji Twojej strony – tego, czy jest przygotowana do wyścigu i czy ma szansę, by stanąć na podium. A jeśli startuje i przegrywa, to dzięki SEO audytowi dowiesz się, dlaczego.

Co zawiera audyt SEO?

W Get Noticed dbamy o to, by dostarczona przez nas analiza dawała Ci komplet informacji i wskazówek, jakich potrzebujesz, by zawalczyć o wysokie pozycje w Google. Sam audyt SEO nie rozwiązuje problemów, ale bez niego ani rusz! A z czego się składa?

Analiza wewnętrzna strony WWW

  • tytułów stron i nagłówków,
  • meta treści,
  • contentu i jego skuteczności,
  • architektury i linkowania wewnętrznego,
  • grafik – m.in. ich kompresji, rozmiaru i opisów alternatywnych,
  • duplikacji wewnętrznej/zewnętrznej,
  • błędów serwera i ich przyczyn,
  • poprawności kodu,
  • nawigacji w witrynie,
  • struktury adresów URL,
  • …i wiele innych elementów.

Analiza parametrów strony

  • wieku, historii i autorytetu domeny,
  • prędkości działania,
  • dostosowania do urządzeń mobilnych,
  • …i nie tylko.

Analiza widoczności w wyszukiwarce i słów kluczowych

  • potencjału słów kluczowych,
  • zagęszczenia słów kluczowych,
  • charakteru słów kluczowych – ogólne czy lokalne,
  • możliwych do zastosowania słów kluczowych „long tail”,
  • intencji wyszukiwania: informacyjna, nawigacyjna, eCommerce,
  • pomijanych, a ważnych słów kluczowych,
  • indeksacji i mapy witryny,
  • blokowanie dostępu robotom,
  • porównanie z konkurencją,
  • …i wiele ponad to.

Analiza doświadczeń użytkownika

  • analiza koszyka i ścieżki zakupowej (desktop i mobile),
  • wędrówka poznawcza,
  • Core Web Vitals – Podstawowe Wskaźniki Internetowe,
  • microcopy – wszystkie krótkie teksty interfejsu.
Nie zapominajmy o użytkownikach Twojej strony, czyli…

Standardowy audyt SEO czy coś więcej?

Wszystkie elementy, które opisaliśmy przed chwilą, mieszczą się w standardowym SEO audycie. Jak pewnie zauważyłeś, zawiera on tylko podstawowe analizy z zakresu UX – wędrówkę poznawczą, Core Web Vitals i micropy. Jeśli chcesz wyciągnąć z audytu jeszcze więcej dobrego, sprawdź nasze dodatkowe mikrousługi i dowiedz się więcej o użytkownikach swojej strony.

Analiza UX. Wykorzystaj ją na swoją korzyść

  • analiza ścieżki konwersji,
  • analiza ścieżki poznawczej,
  • analiza porzuceń koszyka,
  • analiza ścieżki zakupowej,
  • analiza rozpraszaczy,
  • analiza pól w ścieżce konwersji.
Poza przejrzystym raportem dajemy Ci początkowe rekomendacje, dzięki którym od razu wiesz co zrobić i zmienić, żeby było lepiej. A po 3-5 miesiącach wracasz do nas i sprawdzamy, czy się udało. Warunek jest jeden – potrzebujemy od Ciebie dostępu do niektórych narzędzi, by pozyskać potrzebne dane analityczne. Ale o tym porozmawiamy, jak już się z nami skontaktujesz!
Kiedy warto zlecić audyt SEO?

Złap dobrą pozycję
i nie puszczaj.

Na audyt SEO nigdy nie jest za późno i każdy moment jest dobry, by go pozyskać. Istnieją jednak kluczowe momenty, w których szczególnie warto zlecić agencji wykonanie analizy SEO:
  • moment przed rozpoczęciem kampanii pozycjonowania,
  • dla dopiero co wdrożonej strony internetowej,
  • po gruntownej przebudowie strony WWW,
  • zmiana zespołu lub osoby zajmującej się SEO w Twojej firmie;
  • minimum raz na rok – w ramach cyklicznego badania strony.
Już pewnie widzisz, że audytu SEO potrzebują nie tylko nowe strony i klienci dopiero rozpoczynający przygodę z pozycjonowaniem. Regularna analiza strony jest jak profilaktyczne badanie zdrowia – pozwala wychwycić błędy („choroby”) i skutecznie je zażegnać, zanim straty będą znacznie bardziej dotkliwe. Wszystko to w trosce o zdobycie lub utrzymanie kondycji, czyli wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
no dobrze, ale...

Dlaczego audyt SEO w Get Noticed?

Jesteśmy analitycznymi umysłami, którym nie brak kreatywnej duszy. Komunikujemy się jak ludzie – nie roboty. To oznacza, że owszem, opieramy się na liczbach i danych, ale prezentujemy je w sposób klarowny i przejrzysty. Wnikliwie analizujemy strony internetowe i ich otoczenie ważne w kontekście pozycjonowania, ale raporty, które wysyłamy, czytasz z łatwością. Są jak listy „to do”, z którymi wiesz konkretnie, co zrobić, by SEO przynosiło lepsze rezultaty.
Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z głównych trzonów naszej działalności. Specjaliści SEO, z którymi będziesz miał kontakt, są profesjonalistami z wieloletnim doświadczeniem, cenionymi w branży kompetencjami i wiedzą, która tym umiejętnościom służy. Dowodem tego jest fakt, że coraz mocniej zaznaczamy swoją obecność na rynku agencji SEO, a grono naszych klientów stale rośnie. I zdecydowana większość zostaje z nami na długo. Pomogliśmy już przedsiębiorcom z wielu różnych branż – między innymi prawniczej, muzycznej czy eko. Tobie też pomożemy!

Audyt SEO zrobiony. Co teraz?

Wykonany przez nas SEO audyt jest samodzielnym produktem i nie zmusza do nawiązania długotrwałej współpracy. Ale jeśli spodobał Ci się nasz styl pracy i profesjonalizm i chcesz, by to właśnie nasz zespół zajął się wdrożeniem pozyskanych wskazówek, skontaktuj się z nami. Razem na pewno osiągniemy więcej!

Chcesz dowiedzieć się, dlaczego nie działa?

Pozwól nam przygotować Twój audyt SEO

Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe i zaproponujemy konkretny plan działania.