Audyt SEO

Dowiemy się, co nie działa, dlaczego i znajdziemy na to rozwiązanie!
Hej!

napisz do nas

przejrzyste i konkretne raporty
wnikliwa analiza Twojej strony
audyt wykonany przez ekspertów SEO
rozwiązania do wdrożenia od zaraz

Pozwól nam sprawdzić, czy Twoja strona jest zauważalna.

Poznaj słabe i mocne strony swojej witryny.

W ramach audytu SEO wnikliwie przeanalizujemy Twoją stronę internetową. Przyjrzymy się wszystkim jej elementom istotnym w kontekście pozycjonowania. Wykorzystamy do tego sprawdzone narzędzia oraz metody, a także nasze wieloletnie doświadczenie i zdobytą przez ten czas, stale aktualizowaną, wiedzę. W efekcie określimy słabe i mocne strony Twojej witryny.

Przerwij błędne koło - „działam, ale nie ma efektów”.

Z pomocą audytu SEO odpowiemy na nurtujące Cię pytanie, dlaczego działania podejmowane w ramach pozycjonowania strony w Google nie dają oczekiwanych rezultatów. Wskażemy, co warto robić inaczej, co poprawić i zaprezentujemy również dobre praktyki. W ten sposób zyskasz ogląd prawdziwej wartości swojej strony pod kątem SEO. Dostaniesz wgląd w to, co niewidoczne na pierwszy rzut oka. Otrzymasz gotowe rozwiązania, które – również z naszą pomocą – będziesz mógł wdrożyć od zaraz w ramach kampanii SEO.

Zwiększ szanse na wysokie pozycje w Google.

W ramach audytu SEO przeanalizujemy zarówno Twoją stronę internetową (audyt on-site), jak i otoczenie Twojej witryny, budujące jej ogólny autorytet w Sieci (audyt off-site). Gwarantujemy, że nasza analiza – dzięki temu, że uwzględnimy w niej wszystkie kluczowe czynniki – będzie kompletną listą działań i zmian, które warto wdrożyć, by zwiększyć szanse na wysokie pozycje w Google.

Złapałeś dobre pozycje w Google? Utrzymaj je.

Wykonany przez nas audyt SEO przyda się nie tylko na początku przygody z pozycjonowaniem. Wykonaj go w ramach cyklicznego analizowania swojej strony internetowej, po jej gruntownej przebudowie, zmianie celów biznesowych lub zatrudnieniu nowego zespołu ds. SEO w swojej firmie. Pozycjonowanie jest działaniem długoterminowym. Ponadto cały czas się zmienia i to, co działało niedawno, nie musi działać teraz. Zależy Ci na dobrych pozycjach w wyszukiwarce Google? Pozyskuj audyt SEO cyklicznie, minimum raz w roku. Nie traktuj go jak jednorazowej usługi.

Złap dobrą pozycję i nie puszczaj.

Regularna analiza strony jest jak profilaktyczne badanie zdrowia – pozwala wychwycić błędy („choroby”) i skutecznie je zażegnać, zanim straty będą znacznie bardziej dotkliwe. Wszystko to w trosce o zdobycie lub utrzymanie kondycji, czyli wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Na audyt SEO nigdy nie jest za późno i każdy moment jest dobry, by go pozyskać. Istnieją jednak kluczowe momenty, w których szczególnie warto zlecić agencji wykonanie analizy SEO:
 
  • moment przed rozpoczęciem kampanii pozycjonowania,
  • dla dopiero co wdrożonej strony internetowej,
  • po gruntownej przebudowie strony WWW,
  • zmiana zespołu lub osoby zajmującej się SEO w Twojej firmie,
  • minimum raz na rok – w ramach cyklicznego badania strony.

Co zawiera audyt SEO?

Analiza wewnętrzna strony WWW

  • tytułów stron i nagłówków
  • meta treści
  • contentu i jego skuteczności
  • architektury i linkowania wewnętrznego
  • grafik – m.in. ich kompresji, rozmiaru i opisów alternatywnych
  • duplikacji wewnętrznej/zewnętrznej
  • błędów serwera i ich przyczyn
  • poprawności kodu
  • nawigacji w witrynie
  • struktury adresów URL
  • …i wiele innych elementów

Analiza widoczności w wyszukiwarce i słów kluczowych

  • potencjału słów kluczowych
  • zagęszczenia słów kluczowych
  • charakteru słów kluczowych – ogólne czy lokalne
  • możliwych do zastosowania słów kluczowych „long tail”
  • intencji wyszukiwania: informacyjna, nawigacyjna, e-commerce
  • pomijanych, a ważnych słów kluczowych
  • indeksacji i mapy witryny
  • blokowanie dostępu robotom
  • porównanie z konkurencją
  • ...i wiele ponad to

Analiza parametrów strony

  • wieku, historii i autorytetu domeny
  • prędkości działania
  • dostosowania do urządzeń mobilnych
  • …i nie tylko

Analiza doświadczeń użytkownika

  • analiza koszyka i ścieżki zakupowej (desktop i mobile)
  • wędrówka poznawcza
  • budowa dedykowanego zaplecza linkowego
  • Core Web Vitals – Podstawowe Wskaźniki Internetowe
  • microcopy – wszystkie krótkie teksty interfejsu

Standardowy audyt SEO czy coś więcej?

Wszystkie elementy, które opisaliśmy przed chwilą, mieszczą się w standardowym SEO audycie. Jak pewnie zauważyłeś, zawiera on tylko podstawowe analizy z zakresu UX – wędrówkę poznawczą, Core Web Vitals i micropy. Jeśli chcesz wyciągnąć z audytu jeszcze więcej dobrego, sprawdź nasze dodatkowe mikrousługi i dowiedz się więcej o użytkownikach swojej strony.

Poza przejrzystym raportem dajemy Ci początkowe rekomendacje, dzięki którym od razu wiesz co zrobić i zmienić, żeby było lepiej. A po 3-5 miesiącach wracasz do nas i sprawdzamy, czy się udało. Warunek jest jeden – potrzebujemy od Ciebie dostępu do niektórych narzędzi, by pozyskać potrzebne dane analityczne. Ale o tym porozmawiamy, jak już się z nami skontaktujesz!

Dlaczego audyt SEO w Get Noticed?

Jesteśmy analitycznymi umysłami, którym nie brak kreatywnej duszy. Komunikujemy się jak ludzie – nie roboty. To oznacza, że owszem, opieramy się na liczbach i danych, ale prezentujemy je w sposób klarowny i przejrzysty. Wnikliwie analizujemy strony internetowe i ich otoczenie ważne w kontekście pozycjonowania, ale raporty, które wysyłamy, czytasz z łatwością. Są jak listy „to do”, z którymi wiesz konkretnie, co zrobić, by SEO przynosiło lepsze rezultaty.
Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z głównych trzonów naszej działalności. Specjaliści SEO, z którymi będziesz miał kontakt, są profesjonalistami z wieloletnim doświadczeniem, cenionymi w branży kompetencjami i wiedzą, która tym umiejętnościom służy. Dowodem tego jest fakt, że coraz mocniej zaznaczamy swoją obecność na rynku agencji SEO, a grono naszych klientów stale rośnie. I zdecydowana większość zostaje z nami na długo. Pomogliśmy już przedsiębiorcom z wielu różnych branż – między innymi prawniczej, muzycznej czy eko. Tobie też pomożemy!

Audyt SEO zrobiony. Co teraz?

Wykonany przez nas SEO audyt jest samodzielnym produktem i nie zmusza do nawiązania długotrwałej współpracy. Ale jeśli spodobał Ci się nasz styl pracy i profesjonalizm i chcesz, by to właśnie nasz zespół zajął się wdrożeniem pozyskanych wskazówek, skontaktuj się z nami. Razem na pewno osiągniemy więcej!

Audyt SEO
Audyt SEO

Raport 77 Online Reputation Statistics for 2022 wskazuje, że aż 68% użytkowników, swoje doświadczenia online rozpoczyna od wyszukiwarki internetowej. Warto wykorzystać ten potencjał! Nie wiesz jednak, dlaczego Twoja strona nie jest atrakcyjna dla robotów Google? Skorzystaj z audytu SEO dla Twojej strony internetowej i poznaj słabe punkty, które z naszymi rekomendacjami szybko wyeliminujesz.

Jakub Trybuła

SEO Specialist

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

W trakcie wykonywania audytu SEO staramy się holistycznie spojrzeć nie tylko na całą stronę, ale przede wszystkim Twój biznes. Pozycjonowanie i promocja organiczna nie jest już częściową usługą, która skupia się jedynie na słowach kluczowych i linkach, a staje się komplementarną kampanią marketingową. Dlatego w audycie wskazujemy nie tylko sugestie dotyczące meta tagów, nagłówków i treści, ale także użyteczności strony, potencjału wizerunkowego i intencji wyszukiwania powiązanych z zapytaniami dla Twojego biznesu.

Audyt SEO warto traktować jak wizytę u lekarza – pozwala nam ocenić stan „zdrowia” naszej strony w ramach wizyty kontrolnej. Algorytm Google zmienia się cały czas i jak przyznają pracownicy Google – każdego dnia wprowadzanych jest kilka aktualizacji różnych algorytmów. Okresowe wykonywanie audytu pozwala ocenić stan domeny, znaleźć ewentualne bolączki lub dostosować poszczególne elementy do najnowszych wytycznych. Podobnie do całego pozycjonowania, audyt nie powinien być traktowany jednorazowo.

Pracujemy na podstawie danych, dlatego do wykonania audytu SEO potrzebujemy dostępu do narzędzi analitycznych (w przypadku braku, pomagamy w ich założeniu). Dotyczy to głównie Google Search Console, który zawiera wszelkie informacje dotyczące dotychczasowej kondycji domeny oraz jej skuteczności i stanu indeksowania. Poza Search Console korzystamy z wielu innych narzędzi, pozwalających dogłębniej przeanalizować stronę. Są to między innymi: Ahrefs, Semrush, Semstorm czy Screaming Frog.

Nasi specjaliści posiadają ogromne doświadczenie zarówno w przypadku pracy z popularnymi systemami CMS w modelu SaaS (Software as a Service), jak Idosell, Shoper, Redcart, GoShop, jak i otwartymi rozwiązaniami: Magento, WordPress i Woocommerce czy PrestaShop. Dlatego też jesteśmy w stanie pomóc we wdrożeniu większości sugerowanych przez nas zmian lub przygotować czytelne wytyczne, gdy posiadacie wsparcie web developera.

Case study