darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

audyt social ads

Pozwól sobie na skuteczne kampanie.

Ocenimy Twoje kampanie pod kątem strategii, kreacji i wyników.
Audyt Social Ads
Audyt Social Ads
Precyzyjna analiza konta reklamowego
Ocena poprawności zbierania danych
Kompleksowe rekomendacje

Korzystaj z kompleksowej i wnikliwej analizy.

Wybierając nasz audyt otrzymasz kompleksową i wnikliwą analizę dotychczasowych działań reklamowych Social Ads. Przygotujemy dla Ciebie pakiet rekomendacji, wskażemy obszary, które są skuteczne, a które wymagają poprawy lub rezygnacji. Dodatkowo doradzimy w obszarze rozwiązań organicznych oraz strony internetowej. Doświadczeni specjaliści omówią z Tobą, a następnie wdrożą stworzoną specjalnie dla Ciebie i Twojego biznesu strategię, która pozwoli Ci realizować Twoje cele biznesowe.

 

Zyskuj przewagę nad konkurencją!

W ramach audytu Social Ads przyjrzymy się skuteczności Twoich kampanii na tle działań reklamowych konkurencji. Zyskasz dokładny pogląd na to, jak efektywne były Twoje dotychczasowe reklamy. W ramach przedstawionych przez nas zaleceń dowiesz się, które obszary poprawić i jakie działania wdrożyć lub rozwijać, by być o krok przed konkurencją!

 

Poszerzaj swoją wiedzę i świadomość w zakresie skutecznych działań Social Ads.

Doskonale rozumiemy, że ograniczenie się do analizy dotychczasowych działań reklamowych i przedstawienie raportu nie wystarczy! Zebrane wnioski i zalecenia przedstawimy Ci w przejrzysty i zrozumiały sposób – tak by było dla Ciebie klarowne to, które obszary i jakimi metodami rozwijać. Zwiększaj świadomość na temat realizowanych działań Social Ads!

 

Nie przepalaj budżetu reklamowego!

Jednym z kluczowych elementów przeprowadzanego przez nas audytu Social Ads będzie wskazanie działań, które mogą być nieefektywne, nie działać, a także marnować zainwestowany w reklamy budżet. Przy tym wskażemy Tobie obszary warte doinwestowania, tak by maksymalizować możliwe korzyści z kampanii w mediach społecznościowych.

 

AUDYT SOCIAL ADS TO…​

To wnikliwa i kompleksowa analiza kampanii, prowadzonych w środowisku social mediów – Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads, Pinterest Ads czy TikTok Ads. Uwzględnia całą ścieżkę zakupową klienta. Audyt Social Ads realizujemy na mierzalnych danych. Mamy doświadczenie w kampaniach leadowych oraz sprzedażowych. Analizujemy stronę internetową, dane z Google Analytics oraz działania konkurencji.

Oceniając dotychczasowe reklamy, skupiamy się na obecnych trendach, benchmarkach branżowych i najlepszych praktykach, jednak nasz audyt nie zamyka się tylko na analitycznej części. Tworzymy dla Ciebie listę spersonalizowanych rekomendacji, popartych estymacjami.

Audyt Social Ads

Dlaczego audyt Social Ads?

Pokażemy Ci, jak powinny wyglądać Twoje działania reklamowe, w ujęciu całości Twojego biznesu. Nasz audyt zakończy rozmowa ze specjalistą, który omówi z Tobą proponowane działania, rekomendowane platformy, kampanie i grupy docelowe.
Audyt Social Ads

Poszczególne kroki Audytu:

rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Kluczem do sukcesu są właściwe narzędzia!
1
Analiza konta i kreacji reklamowych
Kompleksowo analizujemy konto reklamowe: od doboru celu kampanii, przez zestaw reklamowy, aż po kreacje reklamowe.
Analiza konta i kreacji reklamowych
2
Analiza środowiska biznesowego i celów
Poznajemy Twój biznes, jego specyfikę, grupy odbiorców oraz kluczowe cele, które chcesz zrealizować poprzez kampanie Social Ads. Dzięki temu możemy zarekomendować Ci odpowiedni budżet oraz kampanie, które pozwolą zrealizować Twoje cele biznesowe.
Analiza środowiska biznesowego i celów
3
Analiza konfiguracji i poprawności zbierania danych
Dokładnie analizujemy kody śledzenia dostępne dla poszczególnych systemów reklamowych. Sprawdzamy poprawność implementacji na stronie. Bierzemy pod uwagę zdarzenia dotyczące sprzedaży oraz pozyskiwania kontaktów.
Analiza konfiguracji i poprawności zbierania danych
4
Lista rekomendacji dla e-commerce
W przypadku klientów e-commerce sprawdzamy poprawność działania i implementacji katalogu produktów. Dodatkowo analizujemy stronę i dajemy rekomendacje dotyczące usprawnienia jej działania, by zmaksymalizować sprzedaż.
Lista rekomendacji dla e-commerce
5
Strategia oraz estymacja.
Tworzymy przykładową strategię, która zawiera niezbędne cele kampanii i szczegółowy opis grup docelowych. Estymujemy także potencjalne wyniki kampanii. Zyskasz gotowy plan działań, w którym ujęty zostanie ustalony budżet reklamowy.
Strategia oraz estymacja.
6
Wprowadzenie strategii przez dedykowanego eksperta.
Po omówieniu strategia wprowadzana jest przez doświadczonego specjalistę. Dzięki przygotowanej estymacji i planu działania jesteśmy w stanie podejmować optymalne decyzje oraz dążyć do najlepszych wyników.
Wprowadzenie strategii przez dedykowanego eksperta.
Audyt Social Ads
Audytujemy wiele kont reklamowych Facebook, a średnio 2/3 z nich posiada wciąż znaczne możliwości rozwoju lub skalowania. Jeszcze mniej ma aktywnie prowadzone testy. Jest to często spowodowane brakiem zrozumienia aspektu biznesowego przez osoby prowadzące konta lub nazbyt mocnym skupieniem na aspekcie sprzedaży. Powierz nam audyt swoich kampanii Social Ads!
Piotr Taisner
Social Ads Specialist
1
Analiza konta i kreacji reklamowych
Kompleksowo analizujemy konto reklamowe: od doboru celu kampanii, przez zestaw reklamowy, aż po kreacje reklamowe.
Analiza konta i kreacji reklamowych
2
Analiza środowiska biznesowego i celów
Poznajemy Twój biznes, jego specyfikę, grupy odbiorców oraz kluczowe cele, które chcesz zrealizować poprzez kampanie Social Ads. Dzięki temu możemy zarekomendować Ci odpowiedni budżet oraz kampanie, które pozwolą zrealizować Twoje cele biznesowe.
Analiza środowiska biznesowego i celów
3
Analiza konfiguracji i poprawności zbierania danych
Dokładnie analizujemy kody śledzenia dostępne dla poszczególnych systemów reklamowych. Sprawdzamy poprawność implementacji na stronie. Bierzemy pod uwagę zdarzenia dotyczące sprzedaży oraz pozyskiwania kontaktów.
Analiza konfiguracji i poprawności zbierania danych
4
Lista rekomendacji dla e-commerce
W przypadku klientów e-commerce sprawdzamy poprawność działania i implementacji katalogu produktów. Dodatkowo analizujemy stronę i dajemy rekomendacje dotyczące usprawnienia jej działania, by zmaksymalizować sprzedaż.
Lista rekomendacji dla e-commerce
5
Strategia oraz estymacja.
Tworzymy przykładową strategię, która zawiera niezbędne cele kampanii i szczegółowy opis grup docelowych. Estymujemy także potencjalne wyniki kampanii. Zyskasz gotowy plan działań, w którym ujęty zostanie ustalony budżet reklamowy.
Strategia oraz estymacja.
6
Wprowadzenie strategii przez dedykowanego eksperta.
Po omówieniu strategia wprowadzana jest przez doświadczonego specjalistę. Dzięki przygotowanej estymacji i planu działania jesteśmy w stanie podejmować optymalne decyzje oraz dążyć do najlepszych wyników.
Wprowadzenie strategii przez dedykowanego eksperta.
baza wiedzy

Jakich dostępów potrzebujemy, by wykonać audyt social ads?

Google Analitycs

Jest to centrum informacji o biznesie. Dostęp do niego pozwala pozyskać kluczowe informacje, potrzebne do stworzenia kompletnej strategii i estymacji potencjalnych wyników.

Dostęp do menedżera reklam

Menedżer Reklam Facebook, Pinterest Ads Menedżer, Linkedin Menedżer Kampanii, Pinterest Ads Menedżer, Twitter Ads Menedżer, TikTok Ads Menedżer. To kluczowe narzędzia do tworzenia i nadzorowania kampanii w najpopularniejszych platformach social mediowych. Możemy w nich prześledzić historię kampanii, zobaczyć kreacje reklamowe oraz przeanalizować wyniki.

Katalog

Katalog jest natomiast kluczowy w reklamach sprzedażowych e-commerce. Na jego podstawie działają reklamy dynamiczne, które łączą Twoje produkty z potencjalnymi klientami. Z tego typu reklamy korzystamy w dwóch najskuteczniejszych kampaniach sprzedażowych dla e-commerce. W DABA (Dynamic Ads Broad Audience), która otwiera lejek sprzedażowy oraz w remarketingu dynamicznym, który lejek zamyka.

Kody śledzące zdarzenia na stronie

Pixel Facebook, Website Tag (Twitter), Pinterest Tag, Pixel TikTok. Poprawna implementacja kodów jest kluczowa do prawidłowego działania kampanii. Na ich podstawie optymalizowane są kampanie. Wykorzystywany jest także w remarketingu. Dzięki niemu możemy tworzyć grupy podobnych odbiorców.

Dla kogo przeznaczony jest Audyt social ads?

Dla właścicieli firm niezależnie od wielkości i skali biznesów. Reklamy w social mediach stanowią skuteczną platformę do realizacji celów biznesowych. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie przeprowadzić audyt oraz wykonać strategię kampanii reklamowych prowadzonych na kluczowych platformach: Facebook Ads, Twitter Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads.

Czym są KPI (Key Performance Indicators)

To kluczowe wskaźniki efektywności – wyznaczamy je, aby określić cel kampanii oraz reklam. To kluczowe dane dla Twojego biznesu. Bez wyznaczonych KPI nie jesteśmy w stanie określić, czy nasze działania przynoszą oczekiwane rezultaty.