Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
audyt social ads
Pozwól sobie na skuteczne kampanie.

Korzystaj z kompleksowej i wnikliwej analizy.
Wybierając nasz audyt otrzymasz kompleksową i wnikliwą analizę dotychczasowych działań reklamowych Social Ads. Przygotujemy dla Ciebie pakiet rekomendacji, wskażemy obszary, które są skuteczne, a które wymagają poprawy lub rezygnacji. Dodatkowo doradzimy w obszarze rozwiązań organicznych oraz strony internetowej. Doświadczeni specjaliści omówią z Tobą, a następnie wdrożą stworzoną specjalnie dla Ciebie i Twojego biznesu strategię, która pozwoli Ci realizować Twoje cele biznesowe.
Zyskuj przewagę nad konkurencją!
W ramach audytu Social Ads przyjrzymy się skuteczności Twoich kampanii na tle działań reklamowych konkurencji. Zyskasz dokładny pogląd na to, jak efektywne były Twoje dotychczasowe reklamy. W ramach przedstawionych przez nas zaleceń dowiesz się, które obszary poprawić i jakie działania wdrożyć lub rozwijać, by być o krok przed konkurencją!
Poszerzaj swoją wiedzę i świadomość w zakresie skutecznych działań Social Ads.
Doskonale rozumiemy, że ograniczenie się do analizy dotychczasowych działań reklamowych i przedstawienie raportu nie wystarczy! Zebrane wnioski i zalecenia przedstawimy Ci w przejrzysty i zrozumiały sposób – tak by było dla Ciebie klarowne to, które obszary i jakimi metodami rozwijać. Zwiększaj świadomość na temat realizowanych działań Social Ads!
Nie przepalaj budżetu reklamowego!
Jednym z kluczowych elementów przeprowadzanego przez nas audytu Social Ads będzie wskazanie działań, które mogą być nieefektywne, nie działać, a także marnować zainwestowany w reklamy budżet. Przy tym wskażemy Tobie obszary warte doinwestowania, tak by maksymalizować możliwe korzyści z kampanii w mediach społecznościowych.
To wnikliwa i kompleksowa analiza kampanii, prowadzonych w środowisku social mediów – Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads, Pinterest Ads czy TikTok Ads. Uwzględnia całą ścieżkę zakupową klienta. Audyt Social Ads realizujemy na mierzalnych danych. Mamy doświadczenie w kampaniach leadowych oraz sprzedażowych. Analizujemy stronę internetową, dane z Google Analytics oraz działania konkurencji.
Oceniając dotychczasowe reklamy, skupiamy się na obecnych trendach, benchmarkach branżowych i najlepszych praktykach, jednak nasz audyt nie zamyka się tylko na analitycznej części. Tworzymy dla Ciebie listę spersonalizowanych rekomendacji, popartych estymacjami.
Dlaczego audyt Social Ads?
Pokażemy Ci, jak powinny wyglądać Twoje działania reklamowe, w ujęciu całości Twojego biznesu. Nasz audyt zakończy rozmowa ze specjalistą, który omówi z Tobą proponowane działania, rekomendowane platformy, kampanie i grupy docelowe.Poszczególne kroki Audytu:
- Wypełnienie briefu
- Przekazanie dostępów do zasobów agencji
- Przeprowadzenie audytu przez eksperta
- Wspólne omówienie audytu
- Wdrożenie przygotowanej strategii

możemy dla Ciebie zrobić.
Jakich dostępów potrzebujemy, by wykonać audyt social ads?
Jest to centrum informacji o biznesie. Dostęp do niego pozwala pozyskać kluczowe informacje, potrzebne do stworzenia kompletnej strategii i estymacji potencjalnych wyników.
Menedżer Reklam Facebook, Pinterest Ads Menedżer, Linkedin Menedżer Kampanii, Pinterest Ads Menedżer, Twitter Ads Menedżer, TikTok Ads Menedżer. To kluczowe narzędzia do tworzenia i nadzorowania kampanii w najpopularniejszych platformach social mediowych. Możemy w nich prześledzić historię kampanii, zobaczyć kreacje reklamowe oraz przeanalizować wyniki.
Katalog jest natomiast kluczowy w reklamach sprzedażowych e-commerce. Na jego podstawie działają reklamy dynamiczne, które łączą Twoje produkty z potencjalnymi klientami. Z tego typu reklamy korzystamy w dwóch najskuteczniejszych kampaniach sprzedażowych dla e-commerce. W DABA (Dynamic Ads Broad Audience), która otwiera lejek sprzedażowy oraz w remarketingu dynamicznym, który lejek zamyka.
Pixel Facebook, Website Tag (Twitter), Pinterest Tag, Pixel TikTok. Poprawna implementacja kodów jest kluczowa do prawidłowego działania kampanii. Na ich podstawie optymalizowane są kampanie. Wykorzystywany jest także w remarketingu. Dzięki niemu możemy tworzyć grupy podobnych odbiorców.
Dla kogo przeznaczony jest Audyt social ads?
Dla właścicieli firm niezależnie od wielkości i skali biznesów. Reklamy w social mediach stanowią skuteczną platformę do realizacji celów biznesowych. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie przeprowadzić audyt oraz wykonać strategię kampanii reklamowych prowadzonych na kluczowych platformach: Facebook Ads, Twitter Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads.
Czym są KPI (Key Performance Indicators)
To kluczowe wskaźniki efektywności – wyznaczamy je, aby określić cel kampanii oraz reklam. To kluczowe dane dla Twojego biznesu. Bez wyznaczonych KPI nie jesteśmy w stanie określić, czy nasze działania przynoszą oczekiwane rezultaty.