Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Audyt UX
Pozwól sobie na wygodną i użyteczną stronę.
Poznaj kondycję UX Twojej strony.
Audyt UX pokaże Ci, czy na Twojej stronie znajdują się elementy utrudniające jej eksplorację. Wskażemy największe bolączki, oraz przede wszystkim rozwiązania, wpływające na jej lepszy odbiór przez potencjalnych klientów.
Podnieś współczynnik konwersji.
Szczegółowa analiza procesu zakupowego, identyfikacja błędów użytecznościowych, przygotowanie rekomendacji – zajmiemy się tym! Poprawa elementów UX na stronie może pozytywnie wpłynąć na polepszenie współczynnika konwersji, a tym samym na wzrost przychodów.
Podkreśl mocne strony Twojego biznesu.
Pokaż użytkownikowi, dlaczego warto korzystać z Twojej oferty! Podkreśl swoje mocne strony i nie pozwól, by użytkownik opuścił witrynę bez dokonania żadnej akcji.
Lojalizuj użytkowników.
Na lojalność użytkownika wpływ mają nie tylko konkurencyjne ceny, dobrej jakości produkty czy doskonała obsługa. By zachęcić go do powrotu, należy zadbać także o dobre doświadczenie z korzystania z witryny. Zwłaszcza, gdy użytkownik ma do czynienia ze sklepem internetowym. Wdrożenie zaleceń z audytu UX i usprawnienie dotychczas słabych punktów sprawi, że użytkownicy chętniej będą wracać na zakupy właśnie do Ciebie!
Użyteczna strona internetowa.
Czyli strona internetowa pozwalająca użytkownikom na proste i przyjemne przeglądanie oferty. Taka strona zawiera jasno przedstawione informacje oraz intuicyjną nawigację główną. Przyjazna strona, to także taka, na której użytkownik się nie zgubi, a każdy kolejny wynik ukazujący się jego oczom będzie przemyślany i przybliży go do celu – konwersji!
Działanie poszczególnych elementów.
Kwestie wizualne, czyli w parze z UI.
UX writing, czyli analiza treści.
Na początek porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i potrzebach. Przeanalizujemy też trudności, jakie zgłaszają klienci w związku z użytkowaniem Twojej strony.
możemy dla Ciebie zrobić.

Optymalizując swoją stronę internetową nie należy zapominać o jej użytecznym aspekcie zarówno w wersji mobile, jak i desktop. Raport Digital 2022, wskazuje, że obecnie 67,1% ludzi na świecie, a więc ponad dwie trzecie populacji korzysta z urządzeń mobilnych. Niezależnie więc od tego, na jakim rynku działasz, warto zadbać o wygodę użytkowania Twojej strony internetowej nie tylko z poziomu wersji desktop, ale i mobile.
SEO Specialist
Jakie są zalety audytu UX?
Sam audyt to nie wszystko. Ważne jest, by wprowadzić zalecenia z niego w życie. Twoja strona internetowa musi być przyjazna dla użytkowników. Sprawdź, co zyskasz, zlecając wykonanie audytu UX:
- poznasz aktualną kondycję strony,
- zidentyfikujesz błędy użytecznościowe,
- poznasz sposoby na rozwiązanie problemów z zakresu user experience,
- wpłyniesz na wzrost współczynnika konwersji,
- sprawisz, że użytkownicy chętnie powrócą na Twoją stronę.
Jakie analizy może zawierać audyt UX Twojej strony internetowej?
Jakie analizy może zawierać audyt UX Twojej strony internetowej? Analizujemy takie elementy jak:
- analiza ścieżki konwersji,
- analiza ścieżki poznawczej,
- analiza porzuceń koszyka,
- analiza ścieżki zakupowej,
- analiza pól w ścieżce konwersji.
Analizie użytecznościowej poddajemy różne elementy na Twojej stronie. Wszystko, z czym użytkownik będzie miał interakcję, powinno być starannie zaplanowane.
Co można zrobić w ramach audytu UX?
Czyli działania, w których specjalista UX wykonuje ustalone zadania dotarcia do poszczególnych elementów strony, tak jakby robił to użytkownik.
Odwołująca się do 10 heurystyk Nielsena, które obejmują dobre wskazówki i praktyki dla twórców stron internetowych i aplikacji.
Lista elementów, które należy sprawdzić pod kątem UX. Są to zebrane w checklistę części strony, przy których najczęściej użytkownicy napotykają na trudności.
Wymagają zaangażowania osób trzecich, potencjalnych użytkowników, którzy wykonują określony scenariusz, poruszając się po stronie. Specjalista UX analizuje ich sposób nawigacji w witrynie i wszelkie trudności.
Analizowane są najważniejsze elementy na stronie, które prowadzą do konwersji. W przypadku sklepów internetowych analizie, na podstawie której zostaną przygotowane wytyczne optymalizacyjne, poddawane są: strona główna, kategorie, karta produktu, a także wygląd i działanie koszyka, aż do momentu potwierdzenia dokonania zakupu.
Analiza treści zawartych na stronie pod kątem ich użyteczności i klarowności komunikatów przekazywanych użytkownikom. Największy nacisk kładzie się tu na zawartość przycisków czy formularzy.
Czym jest User Experience?
UX to po prostu całość doświadczeń użytkowników związanych z korzystaniem ze strony internetowej, aplikacji czy analizowanego produktu. Działania UX mają za zadanie wzbudzenie pozytywnych odczuć w użytkownikach, po to by użytkowanie produktu było proste, przyjemne i zachęcało do powrotu.