Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Case study

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 – pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

Pozycjonowanie strony internetowej Visus rozpoczęło się w maju 2020 i trwa do dziś. Wspólnie z klientem pracujemy nad coraz to lepszymi pozycjami w organicznych wynikach wyszukiwania. Zobacz, co udało nam się uzyskać!
KLIENT:
BRANŻA:
cel współpracy:
ZAKRES:
specjalista:
wyniki:

Opis klienta

Visus to klinika okulistyczna, w której specjaliści już od 30 lat dbają o wzrok poznaniaków. Poza wykwalifikowanymi okulistami, na pokładzie firmy znajdują się także specjaliści optometryści i optycy, którzy dbają o rzetelne badanie wzroku i odpowiedni dobór korekcji. W salonie optycznym Visus można liczyć na fachowe doradztwo i opiekę na najwyższym poziomie.

Cel klienta

Celem klienta było zwiększenie widoczności swojej strony i dotarcie do nowych pacjentów. Główny nacisk kładziony był przede wszystkim na działania lokalne, by strona była jak najlepiej widoczna dla użytkowników z Poznania.

Prace nad pozycjonowaniem strony

Działając lokalnie, poza optymalizacją strony, zajęliśmy się także optymalizacją wizytówek Google Moja Firma, stworzonych dla każdej z placówek kliniki. Takim sposobem, zarówno gabinet na ul. Święty Marcin 18, jak i ten na ul. Ratajczaka 8 znalazły się na mapach Google.

Prace na stronie internetowej opierały się na rozbudowie treści dotyczących szerokiego wachlarza usług klienta, w zakresie ochrony narządu wzroku. Powstały podstrony dotyczące okulisty, optyka, ostrego dyżuru okulistycznego czy usług dedykowanych najmłodszym pacjentom. Przebudowana została także sekcja dotycząca cennika, gdzie zamiast pliku graficznego pojawiła się dedykowana podstrona.

Kolejnym bardzo ważnym filarem prac była rozbudowa treści poradnikowych, tak by użytkownik, który trafił na stronę, nie tylko mógł skorzystać z opcji rejestracji online do gabinetu, ale także mógł pozyskać wiedzę dotyczącą poszczególnych dolegliwości, dostępnych sposobów leczenia czy profilaktyki.

Poza optymalizacją treści zadbaliśmy także o optymalizację linkowania wewnętrznego, tak by w odpowiednich treściach znalazły się odnośniki do artykułów i stron usługowych, będących uzupełnieniem poruszanego tematu.

Bardzo ważnym elementem było także zadbanie o bezpieczeństwo danych przesyłanych przez użytkowników w formularzu. W tym celu wdrożyliśmy certyfikat SSL.

Efekty pozycjonowania

Jak zostało wspomniane na wstępie, prace nad pozycjonowaniem strony rozpoczęły się w maju 2020 roku. Od tego czasu, do końca marca 2022 roku uzyskaliśmy wzrost ilości fraz w top 3 z 16 do 74.

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

Taka różnica daje nam przyrost fraz na podium wyników wyszukiwarki o 362%.

Bardzo dobre wzrosty w ilości fraz zanotowaliśmy także dla przedziału top 10:

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

W maju 2020 roku tych fraz było tylko 23, natomiast w marcu 2022 ich ilość osiągnęła 221. Takie wyniki wskazują na przyrost o 860%.

Dla dopełnienia obrazu, poniżej prezentujemy także wykres dla ilości fraz w top 50:

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

Na początku współpracy, według Semstorm, fraz w przedziale 1-50 było 139. Z końcem marca 2022 osiągnęliśmy wynik rzędu 1641 słów kluczowych, co daje nam przyrost aż o 1080%!

Dzięki odpowiednio poprowadzonej strategii SEO, serwis Visus jest obecnie widoczny na takie kluczowe frazy, jak:

Słowa kluczowe

Potencjał

pomoc okulistyczna Poznań

40

ostry dyżur okulistyczny Poznań

170

soczewki kontaktowe Poznań

170

optyk dziecięcy Poznań

50

okulista dziecięcy Poznań

1300

gabinet okulistyczny Poznań 

140

okulista Poznań prywatnie

260

okulista Poznań

2900

Dane z Google Analytics

Nasze działania rok do roku przynoszą coraz to lepsze wyniki. Przykładowo, analizując dane z Google Analytics z przedziału 1 maja 2020 do 31 grudnia 2020, czyli z pierwszego półrocza współpracy z analogicznym okresem w 2021 roku, w kanale organicznym zanotowaliśmy przyrost użytkowników o 117%.

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach! +860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

By móc porównać wskazany okres, z tym w 2022 musimy jeszcze poczekać do końca roku. Weźmy więc na tapet początek obecnego roku. Pierwszy kwartał 2022 w porównaniu z 2021 rokiem to wzrost liczby użytkowników o 145%.

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

Co ważne, dotarliśmy do o 159% więcej nowych użytkowników, niż w okresie analogicznym przed rokiem:

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

Od początku rozpoczęcia współpracy, do chwili obecnej, notujemy wzrost ilości użytkowników odwiedzających stronę:

+860% wzrostu ilości fraz w top 10 - pozycjonuj się w Get Noticed i zostań zauważony w SERPach!

Pozycjonowanie strony Visus – działamy dalej!

Nie spoczywamy na laurach! Zaplanowane dalsze działania pozwolą na zwiększenie widoczności strony na nowe słowa kluczowe oraz na dostarczenie kolejnych, przydatnych i merytorycznych treści dla użytkowników, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie.

Dołącz do grona zadowolonych klientów i daj się zauważyć z Get Noticed!

Jeśli Twoja strona internetowa potrzebuje kompleksowego wsparcia w zakresie pozycjonowania, także tego lokalnego (jak np. w tym przypadku pozycjonowania lokalnego na Poznań) odezwij się do nas! Nasz zespół specjalistów dobierze strategię dopasowaną do Twoich potrzeb i możliwości.

nie ma co zwlekać. kontakt nic nie kosztuje.

Podsumowanie:

nie ma co zwlekać. kontakt nic nie kosztuje.

może zainteresuje cię też...

Ponad 360% wzrostu wartości przychodu w stosunku do roku poprzedniego dla klienta z branży opakowań.

Paxit to certyfikowana hurtownia opakowań z tektury, która posiada bogaty asortyment kartonów różnego zastosowania tj. opakowania e-commerce, kartony transportowe czy opakowania produktowe. Paxit dostarcza swoje produkty na terenie całej Polski, oferując przy tym terminowość oraz najwyższą jakość obsługi. Firma stawia duży nacisk na troskę o środowisko naturalne, dlatego oferowane pudełka powstają z surowców pochodzących z recyklingu.
#seommerce
Zapisz się na bezpłatny Webinar SEO dla e-commerce!
Sukces zawarty w tekstach,
22 czerwca 2022, 12:00
czyli co musisz wiedzieć
o tworzeniu treści pod SEO
Zewsząd słyszysz, że „content is king” i tworzenie treści jest niezwykle istotne pod kątem pozycjonowania. Na tym webinarze uzyskasz odpowiedź, dlaczego tak jest, jakie treści tworzyć oraz skąd brać pomysły na prowadzenie bloga.

Zapisz się do newslettera.

Poznawaj nowości w marketingu internetowym i porady dotyczące rozwoju biznesu!