Get Noticed Agency ze statusem Facebook Marketing Partner

Get Noticed uzyskało status Facebook Marketing Partner dla agencji! Zapraszamy do wpisu, z którego dowiecie się więcej o warunkach, jakie musieliśmy spełnić oraz korzyściach płynących z partnerstwa.

Facebook Marketing Partners for Agencies to program, który wspiera agencje w ich rozwoju, zapewniając dostęp do szeregu narzędzi, materiałów edukacyjnych oraz zasobów, które mają za zadanie podnieść kompetencje reklamodawców oraz wspomóc ich działania reklamowe.

Jakie kryteria musi spełniać Facebook Marketing Partner?

Głównym kryterium kwalifikującym agencje do zostania marketingowym partnerem Facebooka jest wykazanie się budżetem reklamowym na poziomie minimum 10 tys. dolarów w ciągu ostatnich 180 dni (na naszych kontach wydajemy 15-krotność tej kwoty). Jednak to nie jedyny wymóg, który jest brany pod uwagę. Facebook ocenia także:

  • ilość aktywnych stron z wydatkami na reklamę na poziomie 100 dolarów w ciągu 90 dni,
  • procent reklam z automatycznymi umiejscowieniami,
  • procent wydatków na cele z odpowiedzą bezpośrednią.

Co to oznacza dla nas i naszych Klientów?

Uzyskany status Facebook Marketing Partner daje nam dostęp do unikalnych materiałów i narzędzi, niedostępnych dla innych agencji. Należą do nich:

  • narzędzia analityczne oraz raporty i zalecenia od Facebooka w zakresie optymalizacji działań reklamowych dla każdego z naszych klientów,
  • materiały dotyczące najlepszych praktyk w zakresie kampanii reklamowych oraz tworzenia bardziej atrakcyjnych reklam,
  • materiały edukacyjne, kursy oraz wirtualne szkolenia prowadzone przez ekspertów Facebooka,
  • prezentacje oraz materiały z prowadzonych wystaw dla agencji.

Udział w programie to ogromna szansa dla naszych specjalistów na poszerzanie kompetencji w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych, optymalizacji reklam oraz tworzenia bardziej angażujących materiałów reklamowych, co z pewnością będzie przekładać się na uzyskiwane wyniki biznesowe naszych Klientów.

0 0 głosy
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
2 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

newsletter

Zapisz się do newslettera!

Nowości, porady, informacje o usługach zwiększających rentowność, darmowe materiały edukacyjne i dużo więcej. Wybierz jaka treść Cię interesuje i ciesz się swoją dawką wiedzy!

Wiedza to potęga, przeczytaj również:

Czym są rozszerzenia reklam Google Ads i jak je wdrożyć?

Czas czytania 8 min W świecie reklam Google Ads, gdzie walka między konkurencją o klienta jest zacięta, a uwaga użytkowników krótka, kluczowe jest wykorzystanie wszelkich dostępnych narzędzi w celu wyróżnienia się spośród tłumu. Wszyscy reklamodawcy walczą o to, aby to właśnie ich kreacja była najbardziej klikalna i zachęcająca do konwersji. Jednym z podstawowych sposobów na osiągnięcie tego jest używanie rozszerzeń reklam w sieci wyszukiwania.

Czytaj więcej >

Consent Mode – klucz do skuteczności strony i kampanii reklamowych

Czas czytania 2 min W dobie rosnącej świadomości na temat prywatności danych, właściwe zarządzanie zgodami użytkowników na stronach internetowych staje się nie tylko wymogiem prawnym, ale także kluczowym elementem budowania zaufania i transparentności. Wdrożenie skutecznego systemu do zarządzania zgodami jest niezbędne dla każdego właściciela witryny, szczególnie jeśli korzysta z narzędzi takich jak Google Analytics i Google Ads. Jest to istotne nie tylko z punktu widzenia zgodności z przepisami, takimi jak RODO, ale także dla zapewnienia maksymalnej efektywności narzędzi analitycznych i reklamowych.

Czytaj więcej >
2
0
Podziel się swoimi przemyśleniami, zostaw komentarz!x

Zapisz się do newslettera.

Poznawaj nowości w marketingu internetowym i porady dotyczące rozwoju biznesu!