Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

KREATYWNE PODEJŚCIE DO KAŻDEGO TEMATU
TREŚCI ANGAŻUJĄCE ODBIORCÓW
ŁĄCZYMY EKSPERCKOŚĆ Z LEKKOŚCIĄ PRZEKAZU
PUBLIKUJEMY NOWE I ODŚWIEŻAMY NIEAKTUALNE

Sięgnij po wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Każdy tekst, który od nas otrzymasz, będzie wspierał pozycjonowanie Twojej strony. Wypełnimy go słowami kluczowymi o odpowiednim zagęszczeniu, wzbogacimy o nagłówki i śródtytuły, znajdziemy miejsce na linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz zastosujemy takie formatowanie, które robot Google lubi. Opublikujemy teksty i przypilnujemy, by robot je znalazł, prawidłowo odczytał i szybko zindeksował.

Zdobądź więcej klientów i zbuduj z nimi trwałe relacje.

Przygotujemy dla Ciebie teksty, w których potencjalni klienci znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania. To pierwszy krok do zbudowania z nimi trwałej relacji. Nie chcesz przecież, by po przeczytaniu pierwszego tekstu Twój klient zniknął, prawda? Chcesz, by zapamiętał Twoją markę i został na dłużej lub wrócił. Spróbujemy też go rozbawić, wzruszyć, zaintrygować, bo wiemy, że nic nie umacnia relacji tak, jak wspólnie przeżywane emocje.

Zbuduj wizerunek eksperta.

Dobre teksty spełniają więcej niż jedną funkcję. To nie tylko wsparcie w pozycjonowaniu Twojej strony, ale też element, który poprawi wizerunek Twojej firmy. Dostarczymy artykuły, które ukażą Cię jako eksperta w Twojej branży – znającego się na temacie i posiadającego gotowe rozwiązania problemów, z jakimi przychodzą klienci. Wszyscy chętnie korzystamy z pomocy ekspertów. Twoi odbiorcy też. Wykorzystaj to!

Przedstaw swoje produkty lub usługi od najlepszej strony.

W opisach kategorii, podkategorii, produktów oraz usług wykorzystujemy język korzyści i sprzedażowe zwroty retoryczne, do których skuteczności mamy całkowitą pewność. Przedstawiamy Twój produkt lub usługę od najlepszej strony – jako rozwiązanie problemu klienta. Stawiamy na konkrety i już od pierwszego zdania oferujemy odbiorcy przydatne dla niego treści. Żadnego lania wody. Dzięki temu przyczyniamy się do wzrostu sprzedaży. Tworzymy zarówno krótkie, jak i długie teksty – w zależności od tego, czego potrzebujesz, ale zawsze lekkie i naturalne; z szacunkiem dla czasu, jaki na czytanie poświęca Twój klient. To wzbudza jego sympatię i tworzy dobre skojarzenia.

Cztery kroki do sukcesu
Content Marketing

Krok 1 – Poznajemy Twoich odbiorców

Krok 2 – Dobieramy słowa kluczowe

Krok 3 – Robimy research

Krok 4 – Tworzymy wysokojakościowy content

Zaczniemy od poznania Twojej grupy docelowej – wieku, wykształcenia, zainteresowań i wielu innych czynników charakteryzujących Twojego odbiorcę. Dzięki temu treści, które stworzymy później, trafią do Twoich potencjalnych klientów, nie w eter. Będą napisane w ich języku i odpowiedzą na ich rzeczywiste pytania o Twój produkt lub usługę, a także pokrewne im zagadnienia.

Krok 2 – Dobieramy słowa kluczowe

Nawet najlepiej napisane teksty nie obronią się same. Dlatego w ramach content marketingu przygotujemy listę słów kluczowych wpisywanych w wyszukiwarkę Google przez Twoich potencjalnych klientów i umiejętnie wpleciemy je w tworzone przez nas treści. Dzięki temu ściągniemy dla Ciebie nie ilościowy, ale jakościowy ruch, który przełoży nie tylko większą liczbę odsłon witryny, ale też na sprzedaż.

Krok 3 – Robimy research

Zanim rozgrzejemy klawiatury, zrobimy porządny research. To pozwoli nam przekazać w tekstach przydatną wiedzę, a udzielane rady poprzeć przykładami. Stworzymy profesjonalny tekst, który pokaże Twojemu klientowi, że trafił w najlepsze miejsce.

Krok 4 – Tworzymy wysokojakościowy content

Kiedy już znamy Twojego odbiorcę i zapytania, jakie wpisuje w Google, możemy rozpocząć pisanie. Nasza najważniejsza zasada to: ekspercko, ale lekko. Tworzone przez nas teksty czyta się więc przyjemnie – jak dobre opowiadanie i czerpie się z nich przydatną wiedzę – jak z dobrego poradnika. A w tle tego skuteczna sprzedaż.

case study

Pozwól przekonać się naszymi wynikami.
Content Marketing
Content Marketing

Zajmiemy się contentem na Twojej stronie od A do Z

Potrzebujesz pomocy w całościowym zajęciu się contentem na stronie? Dobrze się składa, bo dzięki temu, że nasi copywriterzy tworzą ze specjalistami ds. SEO zgrany zespół, możemy zaoferować Ci coś więcej niż tylko skrojone na Twoje potrzeby teksty.

Zleć nam również:

  • przygotowanie content planu – nawet na 6-12 miesięcy,
  • rozwój bloga – regularne pisanie, publikowanie i optymalizację,
  • publikację tekstów i pozyskiwanie wartościowych linków,
  • optymalizowanie linkowania wewnętrznego,
  • mierzenie efektywności tekstów,
  • aktualizację i ponowną publikację popularnych i dobrze „klikalnych” tekstów,
  • wypełnienie content gap – braków w treści i słowach kluczowych względem Twojej najbliższej konkurencji.
Content Marketing
Content Marketing
Wg statystyk Demand Metric aż 60% osób kupuje produkt po przeczytaniu artykułu na jego temat. Inne badania wskazują także, że 77% użytkowników Internetu regularnie czyta wpisy na blogach. Warto więc dywersyfikować content i w erze video, wciąż tworzyć treści, które przybliżają użytkownika do konwersji.
Angelika Ślęzak

SEO Specialist

baza wiedzy

Co jest contentem?

Wbrew pozorom, content to nie tylko treści, ale również infografiki, prezentacje, grafiki, podcasty czy filmy. Wszystko to wpisuje się w content marketing i w jego ramach może być tworzone. Więc myśląc o tej dziedzinie, powinniśmy brać pod uwagę także inne formy promocji (nie tylko treści). Więc jeżeli przeprowadzamy jakiś test lub badanie, z którego osiągniemy określone wyniki, możemy je pokazać nie tylko w formie raportu, ale także infografiki, serii grafik czy wideo.

Dlaczego jest to tak istotne?

Google przez wiele lat było wyszukiwarką stricte tekstową, która bazowała na analizie kodu strony i treści. Z biegiem lat się to zmienia, jednak rola contentu cały czas wzrasta, dzięki jej uniwersalności. Dobrymi treściami możemy „zadowolić” nie tylko roboty algorytmu, ale również budować swój autorytet (jako eksperta branży), przekazywać ciekawe porady swoim użytkownikom i potencjalnym klientom czy budować tzw. topical authority w konkretnym temacie.

Jak wygląda planowanie strategii content marketingowej?

Czasy, w których wystarczyło przygotować większą objętościowo treść niż konkurencja, dawno przeminęły. Obecnie o wiele istotniejsza jest jakość merytoryczna treści, wyczerpanie tematu, odpowiedzenie na zadane przez użytkownika pytanie, czy intencję wyszukiwania. Dlatego odpowiednia strategia powinna obejmować nie tylko słowa kluczowe, na których nam zależy, ale również dostosowanie odpowiedniej intencji wyszukiwania (informacyjna, transakcyjna, zakupowa), czy zwracanie uwagi na sezonowość.

Czy blog firmowy to konieczność w pozycjonowaniu?

To… zależy.

Blog firmowy to oczywiście dodatkowe miejsce do publikowania treści, które zwiększą naszą widoczność na konkretne tematy i słowa kluczowe. Musimy jednak zweryfikować, czy nasi użytkownicy chętnie będą go czytać — może się okazać, iż nasza potencjalna grupa docelowa woli konsumować treści w formie wideo lub podcastów — w takim wypadku warto skupić się na tych działaniach, a blog potraktować jako uzupełnienie. (z perspektywy SEO na blogu można publikować np. transkrypcje filmów i podcastów, które tworzymy dla naszej docelowej grupy)