Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

BLOG

Eksperckie artykuły, tipy i nowości ze świata marketingu.

Eksperckie artykuły, tipy i nowości ze świata marketingu.

No posts available

Systemy CMS - twardy orzech do zgryzienia

Najpopularniejsze CMS dla sklepów internetowych – który wybrać?

Jeśli planujesz otworzenie własnego sklepu internetowego, prędzej czy później będziesz musiał podjąć decyzję, na który CMS (System Zarządzania Treścią) postawić. To bardzo ważny wybór i warto się do niego dobrze przygotować, poznając specyfikę oraz wady i zalety najpopularniejszych CMS-ów. Dlaczego? Bo platforma dopasowana do Twojego biznesu pozwoli Ci na osiąganie zamierzonych celów, podczas gdy system wybrany pochopnie utrudni Ci zarówno zarządzanie sprzedażą, jak i pozycjonowanie sklepu internetowego.
Płyń z prądem - podążaj za zmianami!

Odmienne… nowe podejście do analityki.

Coraz częściej otrzymujemy od naszych klientów zapytania o podejmowane przez specjalistów Get Noticed działania związane z wprowadzanymi zmianami w prawie oraz w narzędziach. Dlatego przybliżamy wszystkie tematy, które będą podejmowane przez nas wewnątrz agencji, a także na kontach naszych klientów. Najważniejsze zmiany dotyczyć będą poprawnego przesyłania informacji o zgodach marketingowych oraz ulepszeniach podstawowego śledzenia zdarzeń dla Facebook Ads oraz Google Ads,
kim jest specjalista seo i jak nim zostać

Jak zostać specjalistą SEO? Ścieżka kariery, umiejętności, zarobki jako SEOwiec

Według raportu Senuto z 2021 roku 80% pracowników z branży SEO deklaruje zadowolenie ze swojej pracy, w tym także zarobków. Planujesz przebranżowienie lub dopiero wchodzisz na rynek i zastanawiasz się, czy warto i jak zostać specjalistą SEO? W tym artykule znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do podjęcia decyzji. Dowiesz się, kim jest specjalista SEO, jakie umiejętności powinieneś posiadać (i jak możesz zdobyć te, których jeszcze nie masz), jakie narzędzia musisz znać, jak wygląda ścieżka rozwoju i na jakie zarobki możesz liczyć w tym zawodzie.
podstawy facebook ads

Podstawy Facebook Ads. cz.2. Jaki cel reklamowy wybrać? Struktura kampanii Facebook Ads.

Z poprzedniego artykułu (Dlaczego warto reklamować się na Facebooku) wiemy już, dlaczego warto reklamować się w Facebook Ads. Kolejne pytanie, jakie trzeba sobie postawić to: jaki cel reklamowy będzie najlepszy dla mojej branży? Odpowiedź nie jest oczywiście prosta i jednoznaczna. W poniższym artykule postaramy się pomóc Wam zrozumieć, jak działają kampanie Facebook Ads i dlaczego wybór odpowiedniego celu reklamowego jest taki ważny.
api konwersji

API konwersji na Facebooku. Miej kontrolę nad danymi!

Dane dyktują warunki dla działań reklamowych performance. To dzięki nim algorytmy paneli reklamowych social mediów wiedzą, jak osiągnąć upragnioną przez nas konwersję, czyli działanie ostateczne. Czy dane można zbierać w różny sposób? Na Facebooku jak najbardziej, dlatego musimy mieć świadomość, co będzie dla naszego celu najlepsze i spowoduje realizację pożądanych zdarzeń na naszej witrynie.
long-tail pozycjonowanie na długi ogon

Long tail i zalety pozycjonowania na tzw. długi ogon

Jakich fraz kluczowych użyć w procesie pozycjonowania strony internetowej, by osiągnąć jak najlepsze efekty? To jedno z podstawowych pytań, jakie pojawiają się podczas tworzenia strategii SEO. Bo keywords są różne i dzielimy je na kilka rodzajów. Frazy typu long tail są jednym z nich. I nie może ich zabraknąć w dobrze zaplanowanej kampanii pozycjonowania, zwłaszcza dla e-commerce. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.
kompozycja

Kompozycja podstawą każdej grafiki

Wszystko, co widzimy, jest kompozycją. Nawet widok za oknem ograniczony jego ramą. To, jak zmienia się kompozycja, zależy od tego, gdzie oznaczymy jej granice. Fotograf, czy malarz ocenia kadr, patrząc przez ramkę, utworzoną z własnych palców. Również w grafice komputerowej możemy podziałać na wyobraźnię, sterować odczuciami odbiorcy, stosując odpowiedni układ.
jak wyszukiwac w google

11 zaawansowanych operatorów wyszukiwania.

Twoje korzystanie z wyszukiwarki Google ogranicza się do wpisania jakiegoś hasła do paska wyszukiwań i korzystania z tego, co Google wyrzuci? To oczywiście nic złego. Problem pojawia się dopiero wtedy, kiedy podstawowe wyniki wyszukiwania to za mało, a Ty potrzebujesz więcej lub bardziej konkretnych informacji. Wtedy na ratunek przychodzą zaawansowane operatory wyszukiwania. Oto 5 zasadniczych i kilka mniejszych komend, których prawdopodobnie nie znasz, a które są niczym magiczne zaklęcia i na zawsze odmienią Twoje korzystanie z wyszukiwarki Google, znacząco je ułatwiając.
Podbij serce wyszukiwarki Google!

Co to jest wyszukiwarka internetowa, czyli jak działa Google?

Ponad 91% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarki internetowe dotyczy Google. To najpopularniejsza wyszukiwarka online na świecie. Prawdopodobnie i Ty korzystasz z niej na co dzień. Choćby z tego powodu warto dowiedzieć się, czym jest Google i jak działa. Planujesz pozycjonowanie strony internetowej? W takim razie ta wiedza okaże się jeszcze cenniejsza.
Skąd przybywasz? wszystko o tagach UTM

Czym są tagi UTM?

Prowadzenie kampanii marketingowych bez poprawnie śledzonej analityki, mija się z celem, ponieważ nie posiadamy możliwości rzeczywistej oceny jej skuteczności. Google Analytics umożliwia nam monitorowanie wejść, zdarzeń, konwersji czy innych działań na naszej stronie po przejściu z zewnętrznej kampanii dzięki parametrom UTM. Z tego rozwiązania korzysta wiele sklepów internetowych oraz stron informacyjnych. Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat poprawnego tagowania linków parametrami UTM zapraszam do zapoznania się z poniższym artykułem.
ekspansja zagraniczna

Kampanie eksportowe w Google Ads – Dlaczego warto nam zaufać?

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na ekspansję zagraniczną w poszukiwaniu nowych możliwości sprzedażowych. Nie każdy retailer jednak wie, w jaki sposób wypromować swój sklep w sieci na rynkach zagranicznych. Wykorzystując potencjał ekspansji, wielokrotnie zwiększamy szansę na sukces i wzrost sprzedaży.
google analytics

Dlaczego Google Ads i Google Analytics pokazują różne dane?

Zagłębianie się w odmętach statystyk i wskaźników Google Analytics, laika analityki może przyprawiać o zawrót głowy. Ponadto, porównywanie wyników z Google Ads może wywołać niemiłe zaskoczenie i frustrację, z powodu rozbieżności między tymi narzędziami. Skąd to wynika i na co szczególnie zwracać uwagę, żeby dane były wiarygodne? Zapraszamy do wpisu rozprawiającego się z faktami i mitami analityki internetowej.
Optymalizacja strony pod wymagania wyszukiwarki Google – co to tak właściwie znaczy?

Optymalizacja strony pod wymagania wyszukiwarki Google – co to tak właściwie znaczy?

Często słyszysz o optymalizowaniu strony pod wymagania wyszukiwarki Google, ale nie do końca wiesz co, się właściwie za tym kryje? Czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego, co najważniejsze – czym jest ta tajemnicza optymalizacja i dlaczego warto ją przeprowadzić, jakie są jej elementy składowe, z czym nie powinno się mylić optymalizacji strony oraz jak wyglądała optymalizacja kiedyś, a jak wygląda dziś.
Załadowano wszystkie artykuły
Nie ma więcej artykułów.

newsletter

Zapisz się do newslettera!

Nowości, porady, informacje o usługach zwiększających rentowność, darmowe materiały edukacyjne i dużo więcej. Wybierz jaka treść Cię interesuje i ciesz się swoją dawką wiedzy!

#seommerce
Zapisz się na bezpłatny Webinar SEO dla e-commerce!
Sukces zawarty w tekstach,
22 czerwca 2022, 12:00
czyli co musisz wiedzieć
o tworzeniu treści pod SEO
Zewsząd słyszysz, że „content is king” i tworzenie treści jest niezwykle istotne pod kątem pozycjonowania. Na tym webinarze uzyskasz odpowiedź, dlaczego tak jest, jakie treści tworzyć oraz skąd brać pomysły na prowadzenie bloga.

Zapisz się do newslettera.

Poznawaj nowości w marketingu internetowym i porady dotyczące rozwoju biznesu!