Get Noticed Agency ze statusem Facebook Marketing Partner

Get Noticed uzyskało status Facebook Marketing Partner dla agencji! Zapraszamy do wpisu, z którego dowiecie się więcej o warunkach, jakie musieliśmy spełnić oraz korzyściach płynących z partnerstwa.
Nie czekaj na sukces – działaj!
Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak nasze rozwiązania mogą pomóc Twojemu biznesowi osiągnąć nowe wyżyny. Nasz zespół ekspertów jest gotowy, aby wspierać Cię na każdym kroku – od strategii po realizację. Z nami Twój biznes nie zna granic. Zacznij swoją podróż do sukcesu teraz!
Spis treści

Facebook Marketing Partners for Agencies to program, który wspiera agencje w ich rozwoju, zapewniając dostęp do szeregu narzędzi, materiałów edukacyjnych oraz zasobów, które mają za zadanie podnieść kompetencje reklamodawców oraz wspomóc ich działania reklamowe.

Jakie kryteria musi spełniać Facebook Marketing Partner?

Głównym kryterium kwalifikującym agencje do zostania marketingowym partnerem Facebooka jest wykazanie się budżetem reklamowym na poziomie minimum 10 tys. dolarów w ciągu ostatnich 180 dni (na naszych kontach wydajemy 15-krotność tej kwoty). Jednak to nie jedyny wymóg, który jest brany pod uwagę. Facebook ocenia także:

  • ilość aktywnych stron z wydatkami na reklamę na poziomie 100 dolarów w ciągu 90 dni,
  • procent reklam z automatycznymi umiejscowieniami,
  • procent wydatków na cele z odpowiedzą bezpośrednią.

Co to oznacza dla nas i naszych Klientów?

Uzyskany status Facebook Marketing Partner daje nam dostęp do unikalnych materiałów i narzędzi, niedostępnych dla innych agencji. Należą do nich:

  • narzędzia analityczne oraz raporty i zalecenia od Facebooka w zakresie optymalizacji działań reklamowych dla każdego z naszych klientów,
  • materiały dotyczące najlepszych praktyk w zakresie kampanii reklamowych oraz tworzenia bardziej atrakcyjnych reklam,
  • materiały edukacyjne, kursy oraz wirtualne szkolenia prowadzone przez ekspertów Facebooka,
  • prezentacje oraz materiały z prowadzonych wystaw dla agencji.

Udział w programie to ogromna szansa dla naszych specjalistów na poszerzanie kompetencji w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych, optymalizacji reklam oraz tworzenia bardziej angażujących materiałów reklamowych, co z pewnością będzie przekładać się na uzyskiwane wyniki biznesowe naszych Klientów.

2 odpowiedzi

  1. Brawo! Dostaliście Paula zaproszenie od FB czy może w inny sposób przystąpiliście do programu?

Skomentuj Montevideo Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *