Facebook Marketing Partners for Agencies to program, który wspiera agencje w ich rozwoju, zapewniając dostęp do szeregu narzędzi, materiałów edukacyjnych oraz zasobów, które mają za zadanie podnieść kompetencje reklamodawców oraz wspomóc ich działania reklamowe.
Jakie kryteria musi spełniać Facebook Marketing Partner?
Głównym kryterium kwalifikującym agencje do zostania marketingowym partnerem Facebooka jest wykazanie się budżetem reklamowym na poziomie minimum 10 tys. dolarów w ciągu ostatnich 180 dni (na naszych kontach wydajemy 15-krotność tej kwoty). Jednak to nie jedyny wymóg, który jest brany pod uwagę. Facebook ocenia także:
- ilość aktywnych stron z wydatkami na reklamę na poziomie 100 dolarów w ciągu 90 dni,
- procent reklam z automatycznymi umiejscowieniami,
- procent wydatków na cele z odpowiedzą bezpośrednią.
Co to oznacza dla nas i naszych Klientów?
Uzyskany status Facebook Marketing Partner daje nam dostęp do unikalnych materiałów i narzędzi, niedostępnych dla innych agencji. Należą do nich:
- narzędzia analityczne oraz raporty i zalecenia od Facebooka w zakresie optymalizacji działań reklamowych dla każdego z naszych klientów,
- materiały dotyczące najlepszych praktyk w zakresie kampanii reklamowych oraz tworzenia bardziej atrakcyjnych reklam,
- materiały edukacyjne, kursy oraz wirtualne szkolenia prowadzone przez ekspertów Facebooka,
- prezentacje oraz materiały z prowadzonych wystaw dla agencji.
Udział w programie to ogromna szansa dla naszych specjalistów na poszerzanie kompetencji w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych, optymalizacji reklam oraz tworzenia bardziej angażujących materiałów reklamowych, co z pewnością będzie przekładać się na uzyskiwane wyniki biznesowe naszych Klientów.
2 odpowiedzi
Brawo! Dostaliście Paula zaproszenie od FB czy może w inny sposób przystąpiliście do programu?
Dziękujemy! :) Sami się zgłosiliśmy pod tym adresem https://www.facebook.com/fmp/agencies :)