Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Sklik Ads

Pozwól się zauważyć na Sklik Ads.

Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Czechach? Musiałeś słyszeć o Skliku, czeskiej alternatywie dla Google Ads. Postaw na dobrą alternatywę dla Google Ads.
Sklik Ads
znajomość
specyfiki rynku
certyfikowani
specjaliści
MIĘDZYNARODOWE
DOŚWIADCZENIE​
kreatywne
podejście

Wykorzystaj potencjał Sklika.

Są kraje, w których używa się alfabetu romańskiego, w których Google nie jest liderem wyszukiwarek. Tym krajem są Czechy. Korzystając z możliwości, jakie daje sieć reklamowa Seznam, możesz dotrzeć ze swoją reklamą do prawie 90% użytkowników czeskiego internetu.

Szybkie i skuteczne rezultaty.

System reklamowy Sklik jest bardzo podobny do Google Ads, jego dużą zaletą jest łatwiejsza konfiguracja i lepsza jakość partnerów w sieci reklamowej. Za pomocą sieci partnerskiej masz możliwość wyświetlania reklam tekstowych lub graficznych w tysiącach czeskich witryn internetowych.

Wiele możliwości ekspozycji marki.

Sklik umożliwia reklamowanie się w wielu miejscach. Możesz stworzyć kampanie w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej, jak również kampanie remarketingowe. Reklama PPC w Sklik pozwala dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców, których jeszcze nie znałeś. Promowanie poprzez Sklik może znacznie przybliżyć Cię do celu, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Pełna kontrola nad inwestowanym kapitałem.

W Skliku płaci się tylko za wyniki, w tym przypadku kliknięcia lub obejrzenia, co daje dużą kontrolę nad ponoszonymi kosztami. Można też w łatwy sposób podejrzeć postępy kampanii. Sklik udostępnia firmom statystyki, w których zawarte są takie informacje, jak m.in. liczba kliknięć czy liczba zakupów.
Sklik Ads to:

Zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku Czeskim.

Sklik jest wysoce zoptymalizowaną platformową reklamową w czeskim internecie. Reklamy Sklik mogą pojawiać się zarówno w sieci wyszukiwania Seznam, jak i sieci partnerskiej. Dzięki temu systemowi otrzymujesz możliwość dotarcia do dużej części czeskich odbiorców internetu, przy pomocy różnego rodzaju kampanii, np:. tekstowych, banerowych, produktowych czy nawet wideo.
Sklik Ads
Dlaczego Sklik:

Dzięki internetowej platformie Sklik, czeski portal internetowy i wyszukiwarka Seznam.cz oferuje mocną alternatywę dla Google Ads. Za sprawą rozległej oraz wysokiej jakości sieci partnerskiej jest szczególnym miejscem dla reklamodawców, dla których celem jest zwiększenie rozpoznawalności swojej marki na rynku czeskim. Zwiększając zasięg, masz szansę na zwiększenie przychodów z prowadzonych na tym rynku działań.

Sklik Ads
rozważne działania
Powiększ swój zasięg i zyskaj nowych klientów.
1
Brief

Zbieramy informacje dotyczące Twoich oczekiwań wobec działań Sklik, oraz tego, jak postrzegasz swoją firmę/markę.

Brief
2
Tworzenie strategii

Po przeanalizowaniu briefu oraz przeprowadzeniu analizy możliwości reklamowych w Skliku, budujemy spersonalizowaną strategię.

Tworzenie strategii
3
Wdrożenie

Po wspólnej akceptacji strategii przechodzimy do wdrożenia działań oraz sprawdzenia, czy kampanie są poprawnie skonfigurowane.

Wdrożenie
4
Optymalizacja

Prawidłowe wdrożenie kampanii to tylko początek. Na dalszym etapie dokonujemy regularnej optymalizacji, tak aby przewyższać założone cele.

Optymalizacja
5
Wyniki i rozwój

Uzyskane wyniki oraz zbiór możliwości doskonalenia działań zbieramy w jeden zbiorczy raport, który otrzymujesz na koniec każdego miesiąca.

Wyniki i rozwój
1
Brief

Zbieramy informacje dotyczące Twoich oczekiwań wobec działań Sklik, oraz tego, jak postrzegasz swoją firmę/markę.

Brief
2
Tworzenie strategii

Po przeanalizowaniu briefu oraz przeprowadzeniu analizy możliwości reklamowych w Skliku, budujemy spersonalizowaną strategię.

Tworzenie strategii
3
Wdrożenie

Po wspólnej akceptacji strategii przechodzimy do wdrożenia działań oraz sprawdzenia, czy kampanie są poprawnie skonfigurowane.

Wdrożenie
4
Optymalizacja

Prawidłowe wdrożenie kampanii to tylko początek. Na dalszym etapie dokonujemy regularnej optymalizacji, tak aby przewyższać założone cele.

Optymalizacja
5
Wyniki i rozwój

Uzyskane wyniki oraz zbiór możliwości doskonalenia działań zbieramy w jeden zbiorczy raport, który otrzymujesz na koniec każdego miesiąca.

Wyniki i rozwój
Sklik Ads

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)

Zofia Ziółkowska

Head Graphic Design

baza wiedzy

Czym jest Seznam.cz?

Seznam.cz jest czeskim portalem, a zarazem wyszukiwarką internetową, która została założona w 1996 roku. W wachlarzu jej usług znajdują się takie funkcjonalności, jak m.in. katalog firm, towarów, nieruchomości. Dodatkowo, w ramach tej platformy, masz możliwość zarządzania mailem czy rachunkiem osobistym. Dzięki bogatej ofercie usług Seznam stanął do walki z potężnym Google i jej nie przegrał. Korzysta z niego tysiące czeskich użytkowników internetu.

Czy połączenie Google Ads i Sklik Ads przynosi efekty?

Większość czeskich reklamodawców, aby zapewnić optymalną ekspozycję swojej marki na rynku, korzysta z obu systemów reklamowych. Reklamują się zarówno za pomocą Sklika, jak i reklam w Google Ads. Jest to o tyle istotne, że z każdej z wyszukiwarek (Seznam.cz, Google), korzysta inna grupa użytkowników. Uzupełniając swoje działania reklamowe w Google Ads o reklamy w Skliku masz pewność, że nie omijasz kluczowych klientów. Masz możliwość zaprezentowania Twojej firmy i produktów, najszerszemu możliwemu gronu odbiorców czeskiego internetu.

Jak wyświetlają się reklamy w Sklik Ads?

Sklik Ads jakie są rodzaje reklam?

Reklamy te pojawiają się w wynikach wyszukiwania Seznam.cz.

Korzystając z tego typu reklamy odsyłasz klientów bezpośrednio do produktu, który szukają.

Możesz skorzystać z reklam połączonych, które składają się zarówno z tekstu, jak i grafiki.

Rozwiązanie zwiększające sprzedaż i świadomość marki.

Jest szczególnym rodzajem reklamy graficznej. Otacza go treść na stronach internetowych.

Lider w zwiększaniu świadomości marki w dzisiejszych czasach, generuje emocje i jest łatwy do zapamiętania.

Pojawienie się w tym miejscu reklamy generuje większe stawki CPC, ale jest jednocześnie gwarancją szerokiego zasięgu.

Za jego pomocą możesz wyświetlić reklamę zawierającą produkty wraz ze zdjęciem i ceną, które odwiedzający obejrzeli w Twoim sklepie, ale nie dokonali zakupu. Warunek? Twój sklep musi zawierać minimalnie 50 produktów (dodatek oferowany przez Zboží.cz).