YouTube Ads

Czy wiesz, że YouTube ogląda dziennie aż 26,9 miliona Polaków? Nasza oferta pozwala Ci wykorzystać potęgę wideo, aby dotrzeć do szerokiej i zaangażowanej publiczności na YouTube. Dzięki spersonalizowanym kampaniom reklamowym zwiększysz rozpoznawalność marki, przyciągniesz wartościowych klientów i zbudujesz trwałe relacje. Niezależnie od celów Twojej firmy, YouTube Ads oferuje elastyczne i skuteczne rozwiązania, które pomogą Ci osiągnąć sukces.
Hej!

napisz do nas

YouTube Ads
certyfikowani specjaliści
skupieni na efektach
kreatywne podejście

Pozwól się zauważyć na YouTube.

Zwiększaj swoją rozpoznawalność.

Kampanie YouTube Ads to jedno z najlepszych rozwiązań dla budowania zasięgu i angażowania grupy docelowej. Przedstaw swój brand oraz zaprezentuj swoje cele użytkownikom największej platformy wideo na świecie.

Buduj świadomość marki.

YouTube Ads przez swoją specyfikę i rozbudowane możliwości kierowania reklam, to skuteczne rozwiązanie, które pozwala na budowanie świadomości marki lepiej, niż ma to miejsce w przypadku innych platform. Format reklamy, która wyświetla się osobom oglądającym odpowiednie treści, to doskonała możliwość przykucia uwagi i pozyskania nowych klientów.

Pozyskuj większą liczbę zapytań ofertowych.

Skieruj swoje treści do osób, które mogą się nimi interesować. YouTube Ads jest świetnym narzędziem pozyskiwania leadów. W ramach kampanii wykorzystamy dla Ciebie szeroki wachlarz formatów reklamowych oraz możliwości dokładnego sprecyzowania grup odbiorców, dzięki czemu Twoje wyniki sprzedażowe będą mogły znacząco się poprawić. 

Zwiększaj liczbę wizyt na stronie.

YouTube Ads odznacza się bardzo dużym potencjałem zasięgowym, dzięki czemu jesteś w stanie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców w krótki czasie. Korzystaj z reklam ukazujących Twój brand i kieruj użytkowników do swojej witryny internetowej. Chcesz komunikować się z osobami, które znają Twoją markę? Wykorzystaj remarketing i przedstaw ofertę specjalną dla powracających klientów. Możliwości YouTube Ads są ogromne!

Budowa rozpoznawalności

YouTube to bezpłatna platforma wideo, dostępna na całym świecie, która jest najchętniej odwiedzana przez użytkowników poszukujących treści audiowizualnych. Co więcej, YouTube to witryna internetowa, na której statystyczny użytkownik spędza najwięcej czasu. 

Codziennie platformę odwiedzają miliony osób na całym świecie, które tworzą i oglądają materiały związane z niezliczoną ilością dziedzin. Możemy z łatwością dotrzeć do osób, które interesują się np. biznesem, modą, gamingiem, motoryzacją, gotowaniem, zdrowiem, czy sportem. 

Odkryj fakt
Widzowie najwięcej czasu spędzają na YouTube. Telewizja i inne platformy z wideo są daleko w tyle (wg Light TV Viewers).​
Odkryj fakt
Widzowie 2 razy chętniej kupują to, co widzieli na YouTube (whyVideo study PL, n=2000 A1-64 Genpop video users, 2021)​

Odkryj fakt

YouTube oferuje zasięg porównywalny z największymi kanałami TV.​

Oferujemy więcej.

Dzięki udziałowi w programie szkoleniowym YouTube Guru posiadamy: 

Brak materiałów wideo? To nie problem.

Nie dysponujesz odpowiednią kreacją? Nie ma problemu! Dysponujemy narzędziem Video Builder, które pozwala nam łatwo i skutecznie tworzyć materiały wideo.  Do stworzenia reklamy w Video Builderze potrzebne jest: kilka statycznych grafik, proponowane teksty, ścieżka dźwiękowa — wszystko to umieszczamy w dedykowanym szablonie i kreacja gotowa. Sprawdź jak wygląda takie video!

Jeśli jednak potrzebujesz bardziej zaawansowane wideo reklamowe, nasz dział graficzny przygotuje w pełni spersonalizowaną kreację. 

YouTube Ads
YouTube Ads

Wg raportu IAB wydatki na wideo online w 2021 roku wzrosły o ponad 20%, w porównaniu do roku poprzedniego. Oznacza to, że coraz więcej reklamodawców widzi potencjał w kanale marketingowym, jakim jest Youtube Ads. Konkurencja staje się coraz większa, ale rośnie także grupa odbiorców, która w 2021 liczyła aż 26,9 miliona Polaków.

Sebastian Jastrzębski

Team Leader SEM Ads

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

Reklamy YouTube Ads to jeden z typów kampanii ekosystemu Google Ads. YouTube Ads daje możliwości, by w efektywny i ciekawy sposób dotrzeć do wielu użytkowników. Bardzo dużą zaletą kampanii wideo jest jej elastyczność i szeroki zakres w targetowaniu reklam. Dzięki temu możemy z dużą dbałością dopasować odpowiednie grupy odbiorców. To świetna reklama do budowania swojego brandu, tyczy się to klasycznych biznesów np. sklepów internetowych, ale również kanałów YouTube, które chcą zwiększyć swój zasięg oraz zbudować zaangażowanie.

W YouTube Ads możemy skrupulatnie zaplanować nasz budżet. Może być on wydawany w systemie dziennym – gdzie z łatwością możemy operować bieżącymi wydatkami. Możemy również wybrać budżet stały, gdzie planujemy datę rozpoczęcia kampanii, jej zakończenie oraz kwotę jaką chcemy przeznaczyć na te kampanie.

YouTube Ads daje wiele możliwości w doborze odpowiedniego formatu reklamy dla naszego modelu biznesowego. Platforma oferuję nam wyświetlanie reklam wideo, jak i również reklam graficznych. Format reklamy dobieramy na podstawie obranego przez nas celu. Istnieją następujące cele:

  • Świadomość
  • Rozważanie
  • Działanie
Reklama In-Stream możliwa do pominięcia

Reklama, która wyświetla się w filmach w YouTube, grach oraz witrynach należących do sieci partnerów wideo Google. Może wyświetlać się przed, w trakcie oraz po zakończeniu filmu. Reklama ma możliwość pominięcia po 5 sekundach.

Format reklamy banerowej, wyświetlający się użytkownikom w formie statycznej, podczas przeglądania sieci YouTube oraz Gmail.

Reklama, która wyświetla się poza YouTube’em.  Użytkownik widzi ją w formie bez dźwięku, za pomocą kliknięcia może wyłączyć wyciszenie lub przenieść się na adres docelowy reklamy.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie ile kosztuje reklama w Youtube Ads. Wszystko zależy od konkurencji oraz branży, w której chcemy działać marketingowo, lecz stawka za pojedyncze obejrzenie reklamy w YouTube wynosi zazwyczaj kilka groszy. Z chęcią pomożemy dostosować odpowiedni budżet w zależności od celu.

Kampanie w YouTube Ads oferują dostosowanie stawek na podstawie rozliczenia za pojedyncze obejrzenie filmu, jest to model rozliczenia – CPV (Cost Per View) oraz rozliczania za tysiąc wyświetleń danej reklamy, model ten nazywa się CPM (Cost Per Mille).

Odpowiedni model rozliczania jest dobierany na podstawie potrzeb danej kampanii w Sieci Wideo. Dla przykładu: model rozliczania w CPM będzie odpowiedni dla klienta, który chce dotrzeć do jak największej ilości użytkowników oraz szeroko zaprezentować swój Brand, za to model rozliczenia CPV, będzie lepszy dla kampanii, która ma na celu węższe dotarcie do użytkownika oraz zbudowanie zaangażowania i zaufania do Brandu.

W YouTube Ads mamy rozbudowany wybór targetowania naszych reklam. Możemy kierować wg danych demograficznych lub list osób zainteresowanych np. bieganiem. Poza tymi klasycznymi sposobami targetowania możemy też kierować reklamy na wybrane przez nas strony internetowe, kanały YouTube lub tematy. Dodatkowo w YouTube Ads dostajemy do dyspozycji “Lineup-y” – są to zgrupowane, tematyczne “paczki” stron www oraz kanałów YouTube np. Lineup związany z tematyką mody.

W YouTube Ads mamy stały dostęp do kampanii — oznacza to, że w kampaniach mogą być przeprowadzane zmiany i mogą być stale optymalizowane w celu poprawy ich działań oraz wyciągnięcia z nich jak najwięcej wniosków.

Bumper reklamowy

Jest to maksymalnie 6-sekundowy, niepomijalny materiał wideo, który wyświetla się w YouTube przed w trakcie lub po filmie. Odpowiedni wybór dla klientów, którzy są dotrzeć do dużej liczby użytkowników z krótkim przekazem.

Reklama wideo, która wyświetla się w filmach w YouTube, grach oraz witrynach należących do sieci partnerów wideo Google. Może wyświetlać się przed, w trakcie oraz po zakończeniu filmu. Reklama nie ma możliwości pominięcia, będzie dobrym wyborem dla klientów, którym zależy na tym, aby widzowie obejrzeli całą reklamę.

Jest to produkt premium YouTube Ads. Reklama korzysta z miksowania różnych formatów reklamowych, wyświetla się na wszystkich urządzeniach oraz pojawia się na głównej stronie YouTube. Świetne rozwiązanie dla klientów, którzy są dotrzeć do bardzo dużej ilości użytkowników w krótkim czasie.

Reklama In-Stream z plikiem produktowym

Reklama działa podobnie jak wyżej wymienione reklamy In-Stream, jednakże do tego typu reklamy, możemy podpiąć nasz plik produktowy, oraz pokazywać użytkownikom pod reklamą produkty ze sklepu. Świetne rozwiązanie dla klientów e-commercowych.

TYP REKLAMYMODEL ROZLICZENIA
Bumper reklamowy
CPM
Reklama In-Stream niemożliwa do pominięcia
CPM
Reklama w banerze Masthead
CPM
Reklama In-Stream możliwa do pominięcia
CPV, CPM
Reklama wideo In-Feed
CPV
Reklama Out-Stream
CPM
Reklama In-Stream z feedem produktowym
CPV
W YouTube Ads mamy dostęp do kampanii — oznacza to, że w kampaniach mogą być przeprowadzane zmiany i mogą być stale optymalizowane w celu poprawy ich działań oraz wyciągnięcia z nich jak najwięcej się da.

Case study