New Business Sales Specialist

Opis oferty

Poszukujemy doświadczonych specjalistów New Business, którzy wesprą nasz dział sprzedaży. Jako jeden z notistów będziesz reprezentować nas w pierwszym kontakcie z klientami, by zbudować długotrwałą i owocną relację.
 
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to 24 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.
Z każdym z tych działów będziecie współpracować oraz każdy z tych działów minimum raz w miesiącu prowadzi wewnętrzne szkolenia, aby każdy mógł stale rozwijać swoje kompetencje.
 
To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed.
 
Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!), a do sprawnej pracy zakładamy minimum 2 wizyty w miesiącu w Poznaniu.
 
Teraz trochę suchych faktów: 
Nasze portfolio klientów jest bardzo zróżnicowane. Prowadzimy kampanie z budżetami 1000, 10 000 jak i 100 000 zł miesięcznie. Nad rozwojem ofertowania czuwa Team Leader, który pilnuje wysokiej jakości procesu, wspiera w trudnych zadaniach i angażuje dział do ciągłego rozwijania się. Dodatkowo zawsze możesz liczyć na wsparcie zarządu, który także aktywnie uczestniczy w procesie ofertowania, budowania wizerunku firmy i nawiązywania relacji z partnerami. Działania New Businessowe będziemy wspierać kampaniami marketingowymi i lead generation.
 
Agencja posiada również najwyższy status Partnera Premier od Google oraz Facebook Marketing Partner. 
 
Każdy ze specjalistów ma do dyspozycji 1000 zł rocznie na wszelkie materiały, które mogą podnieść jego kompetencje i to on wybiera czy będzie to szkolenie, kurs, książka czy prenumerata.
 
Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
  • dobrze znasz digital marketing, a pojęcia Google Ads, SEO, Google Analytics, LinkedIn Ads nie są Ci obce,
  • z łatwością nawiązujesz relacje biznesowe z potencjalnymi klientami, potrafisz już w pierwszej rozmowie wybadać potrzeby, cele marketingowe i dopasować do nich rekomendowane kanały,
  • wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,
  • bez trudu tworzysz dedykowane prezentacje ofertowe,
  • proces ofertowania nie ma przed Tobą tajemnic,
  • potrafisz negocjować, mając z tyłu głowy rentowność produktu,
  • posługujesz się w stopniu podstawowym narzędziami takimi jak: Google Analytics, Google Ads, menedżer reklam na Facebooku, Semstorm i Ahrefs,
  • potrafisz samodzielnie ocenić efektywność działań digital marketingowych w oparciu o podstawowe raporty z w/w narzędzi,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Dodatkowo docenimy, jeżeli:
  • aktywnie prowadzisz swoje konto na LinkedIn,
  • występujesz na konferencjach branżowych lub publikujesz treści.

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

 Zakres obowiązków

Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:
  • przygotowywanie i przedstawianie ofert dopasowanych do potrzeb klienta,
  • tworzenie prezentacji ofertowych oraz podstawowych estymacji dla małych i średnich biznesów,
  • pomoc w tworzeniu prezentacji ofertowych dla dużych klientów,
  • samodzielne pozyskiwanie małych i średnich leadów z własnych źródeł,
  • pozyskiwanie klientów ze źródeł takich jak polecenia, programy partnerskie, formularze kontaktowe,
  • poszukiwanie nowych źródeł leadów,
  • realizacja celów sprzedażowych – koszyk nowych leadów ustalamy indywidualnie w oparciu o Twoje doświadczenie i możliwości,
  • pomoc w rozwijaniu prezentacji ofertowej. 
To co jest dla nas ważne:
  • proaktywność – silnie związana z ciągłym rozwojem,
  • samodzielność i dobra organizacja własnej pracy,
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów digital marketingu.

Czego możesz się spodziewać od nas:

  • pełnej otwartości i szacunku atmosfery,
  • wsparcia od każdego z działów w firmie,
  • własnego Macbooka i telefonu służbowego,
  • udziału w konferencjach i szkoleniach,
  • wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności,
  • premii za zrealizowane wyniki finansowe.
 Chcesz wiedzieć więcej? Umów się z nami na rozmowę, a przedstawimy Ci ścieżkę kariery.
 
Jeżeli spełniasz powyższe warunki to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo.

przekonaliśmy cię?