Customer Success Specialist

Opis oferty

Poszukujemy doświadczonych Opiekunów Klienta tudzież nazywanych Accountami / Project Managerami, czy tak jak u nas Customer Success. Postanowiliśmy nazwać dział obsługi klienta Customer Success, ponieważ wiemy, że sukces klienta osiągnięty dzięki naszym działaniom to rozwój dla każdej ze stron.

Specjalista Customer Success w Agencji Get Noticed dołączy do dynamicznego 3 osobowego zespołu z Managerem, który dba zarówno o jakość obsługi klienta, ale i też rozwój członków zespołu.

Stanowisko jest w 80% oparte na obsłudze klienta oraz 20% na dosprzedaży usług, z których można uzyskać dodatkową prowizję.

Zależy nam na doświadczeniu przede wszystkim w dużych i średnich projektach (minimum parę usług, budżety reklamowe 50k PLN+).

Ważne jest dla nas doświadczenie w szeroko pojętym marketingu. Najlepiej gdyby było to doświadczenie z agencji marketingowej lub domu mediowego. Stanowisko wymaga wysokiej kultury osobistej, życzliwości oraz otwartej głowy.

Parę zdań o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ok. 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.

To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed.

Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!).

Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada także wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Zakres obowiązków

 
Do zadań Customer Success Specialist będzie należeć: 
  • współpraca z klientem oraz poznanie jego potrzeb, a następnie przekazanie tych potrzeb do odpowiednich działów w firmie,
  • bycie asertywnym, ponieważ klient nie zawsze wie co jest dla niego dobre,
  • kontakt z klientem w formie spotkań na żywo, video-konferencji, rozmów telefonicznych jak i korespondencji mailowej,
  • wyjazdy w delegacje na spotkania z klientem (raczej cykliczne raz na kwartał),
  • upselling usług agencji wśród obsługiwanych klientów (dodatkowo premiowany),
  • monitorowanie biznesu klienta na podstawie dostępnych narzędzi jak Google Analytics, Menedżer Reklam Facebooka czy inne niestandardowe raporty,
  • monitorowanie ścieżki rozwoju klienta i proponowanie nowych rozwiązań, testowania nowych kanałów
 
Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
  • dobrze znasz digital marketing, a pojęcia Google Ads, SEO, Google Analytics, LinkedIn Ads nie są Ci obce,
  • masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • z łatwością nawiązujesz relacje biznesowe z potencjalnymi klientami, potrafisz już w pierwszej rozmowie wybadać potrzeby, cele marketingowe i dopasować do nich rekomendowane kanały,
  • wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,
  • bez trudu tworzysz dedykowane prezentacje raportowe,
  • potrafisz negocjować, mając z tyłu głowy rentowność produktu,
  • posługujesz się w stopniu podstawowym narzędziami takimi jak: Google Analytics, Google Ads, menedżer reklam na Facebooku, Semstorm i Ahrefs,
  • potrafisz samodzielnie ocenić efektywność działań digital marketingowych w oparciu o podstawowe raporty z w/w narzędzi,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

W zamian za to oferujemy:

  • atmosferę pełną otwartości i szacunku,
  • premii za zrealizowane wyniki sprzedażowe,
  • pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracę z HR Business Partnerem i możliwość rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufanie,
  • jasno określone cele i zadania w strukturze firmy,
  • wsparcie od każdego współpracownika,
  • Macbooka do pracy,
  • udział w konferencjach i szkoleniach,
  • prawdziwą możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenia adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • pakiet medyczny Medicover i Multisport po okresie próbnym.
  • elastyczne godziny pracy (możesz zacząć pracę między 7 i 9)

Jeżeli dotarliście aż do tego miejsca to znaczy, że zainteresowała Was nasza oferta :) 

Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika – HR Business Partnerka. (15-30 min.)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa z Dorotą – Customer Care Managerką (60 minut)

przekonaliśmy cię?

Lub wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail: dominika.stawinska@getnoticed.agency