Digital Analytics Specialist

Opis oferty

Dzień dobry, cześć!

Do działu Analityki poszukujemy Digital Analytics Specialist, który wspólnie z Joachimem – Team Leader’em działu będzie stawiać czoła ciekawym wyzwaniom w tym prężnie rozwijającym się obszarze.

Od początku istnienia agencji wiemy jak ważne jest podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane. Tym samym chcemy powiększyć nasz zespół Analityki i zaprosić do współpracy osobę, która zajmie się analizą danych pochodzących z różnych źródeł, a następnie na ich podstawie przygotuje rekomendacje dla klienta, abyśmy mogli jak najefektywniej wspierać i rozwijać jego biznes.

 

Chętnie poznamy Cię na rozmowie rekrutacyjnej i porozmawiamy o Twoich życiowych zajawkach, pozwól jednak przedstawić nam się krótko :) 

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to około 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Social Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.

Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner.

Należymy także do grona firm wyróżnionych znakiem „Przyjazna Rekrutacja”. Dokładamy wszelkich starań, by proces rekrutacyjny był dla naszych kandydatów maksymalnie komfortowy i przejrzysty, a przy tym odbywał się sprawnie i zgodnie z dobrymi praktykami Candidate Experience.

 

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Zakres obowiązków:

Do zadań Digital Analytics Specialist będzie należeć: 

  • zbieranie danych z różnych źródeł online,
  • praca na dużych zbiorach danych,
  • przeprowadzanie testów A/B,
  • rekomendowanie rozwiązań na podstawie swoich doświadczeń i danych,
  • korzystanie z narzędzi analitycznych tj. Google Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Spreadsheets,
  • analiza sprzedaży, ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisach w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy efektywności stron internetowych,
  • współtworzenie i rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania,
  • śledzenie trendów z obszaru analityki e-commerce/marketingu oraz dostępnych narzędzi,
  • śledzenie i raportowanie stopnia realizacji określonych KPI marketingowych,
  • współpraca z pozostałymi działami w agencji tj. SEM, Social Ads, Customer Success,
  • obsługa klientów (sporadyczny kontakt mailowy/ telefoniczny).

Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:

  • masz doświadczenie w obszarze analityki internetowej (najlepiej agencyjne),
  • doskonale znasz pojęcia i procesy zachodzące w digital marketingu i e-commerce,
  • płynne korzystasz z narzędzi tj. Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio, Excel,
  • przeprowadzałeś/aś testy A/B i potrafisz wyciągnąć z nich wnioski,
  • kreatywnie podchodzisz do rozwiązania problemów i próbujesz niestandardowych rozwiązań,
  • umiesz okiełznać duży zbiór danych i przedstawić najważniejsze informacje w formie czytelnych raportów i wykresów (zrozumiałych dla osób, które nie pracują na co dzień w analityce),
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • w stopniu podstawowym znasz języki: HTML/CSS/JS.

Czego możesz się spodziewać od nas:

  • pełnego wdrożenia w obowiązki,
  • współpracy z Team Leader’em Joachimem
  • atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
  • pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy, 
  • dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracy z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesów, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwania błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufania,
  • jasno określonych celów i zadań w strukturze firmy,
  • wsparcia od każdego współpracownika,
  • Macbooka do pracy,
  • prawdziwej możliwości rozwoju,
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
  • Jeśli Twoje CV spełnia powyższe warunki, skontaktuje się z Tobą Dominika – HR Business Partnerka.
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa z Joachimem – Team Leaderem działu Analityki, na której poprosimy Cię o rozwiązanie zadania.

Zainteresowany/a? Daj sobie szansę na rozwój kariery i dołącz do Get Noticed Agency! 

przekonaliśmy cię?

Zapisz się do newslettera.

Poznawaj nowości w marketingu internetowym i porady dotyczące rozwoju biznesu!