Social Media Specialist

Opis oferty

Do działu Social Media Organic poszukujemy samodzielnego Specjalisty/ samodzielnej Specjalistki, który/a będzie zajmował/a się obsługą kont naszych klientów z różnych branż – od elektroniki przez sprzęt sportowy, aż po motoryzację (i wiele, wiele innych). Praca na tym stanowisku wiąże się z partnerskim podejściem do klienta i rekomendacją najbardziej optymalnych rozwiązań.

Parę zdań o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ok. 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.

To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed.

Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada także wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Zakres obowiązków

 
Do zadań Social Media Specialist będzie należeć: 
  • współtworzenie strategii komunikacji i contentu na potrzeby kanałów social media dla naszych klientów (LinkedIn/ Facebook/Instagram),
  • współpraca z Działem Graficznym, New Business i Customer Success,
  • analiza i raportowanie wyników działań z zakresu social media,
  • research nowości, śledzenie trendów i oraz poszukiwanie ciekawych insightów w kanałach online,
  • tworzenie harmonogramu postów,
  • przygotowywanie materiałów edukacyjnych na kanały klientów oraz naszego bloga,
  • generowanie pomysłów na promocję marek naszych klientów w Internecie (w tym także pomysłów na chwytliwe RTM),
  • wsparcie w realizacji wewnętrznego marketingu agencji.
 
Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
  • masz minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • pracowałeś/aś w agencji marketingowej i nie jest Ci obcy model współpracy w klientem,
  • tworzyłeś/aś strategie marketingowe dla marek oparte na doświadczeniu, specyfice biznesu klienta i aktualnych trendach,
  • Social Media nie mają przed Tobą tajemnic, a trendy i nowinki śledzisz z zapartym tchem,
  • dobrze czujesz się w tworzeniu contentu – masz tzw. ‘lekkie pióro’,
  • wykazujesz się proaktywnością i kreatywnością,
  • umiesz bardzo dobrze zorganizować pracę własną.

W zamian za to oferujemy:

  • atmosferę pełną otwartości i szacunku,
  • pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracę z HR Business Partnerem i możliwość rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufanie,
  • jasno określone cele i zadania w strukturze firmy,
  • wsparcie od każdego współpracownika,
  • Macbooka do pracy,
  • udział w konferencjach i szkoleniach,
  • prawdziwą możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenia adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • pakiet medyczny Medicover i Multisport po okresie próbnym.
  • elastyczne godziny pracy (możesz zacząć pracę między 7 i 9)

Jeżeli dotarliście aż do tego miejsca to znaczy, że zainteresowała Was nasza oferta :) 

Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika – HR Business Partnerka. (15-30 min.)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Michałem – współzałożycielem Agencji Get Noticed (60 minut)

przekonaliśmy cię?