Team Leader działu Social Ads

Opis oferty

Dzień dobry, cześć!

Ze względu na intensywny rozwój naszego działu Social Ads, poszukujemy doświadczonego/doświadczonej Specjalisty/stki, który/a zostanie Team Leader’em 3-osobowego zespołu.

Aby jak najlepiej poznać zespół i naszych klientów chcemy, aby osoba na tym stanowisku przez pierwszych kilka miesięcy pracowała ramię w ramię z trójką naszych Specjalistów. Po tym okresie rozpocznie się proces wchodzenia w rolę liderską, aż do pełnego przejęcia obowiązków związanych z zarządzaniem projektami i zespołem.

Aby jednak pozostać “up to date” jeśli chodzi o realizację i optymalizację kampanii, nasi Team Leaderzy również obsługują swoich klientów. Podział pracy można określić w proporcji: 70% – praca z klientem i realizacje kampanii; 30 % – obowiązki liderskie.

Parę zdań o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ok. 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.

To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed.

Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!).

Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada także wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Zakres obowiązków

 
Do zadań Team Leader’a działu Social Ads będzie należeć: 
  • tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,
  • zarządzanie pracą 3-osobowego działu Social Ads,
  • optymalizacja reklam, ciągłe znajdowanie pomysłów i rozwiązań ulepszających kampanie,
  • optymalizacja i monitorowanie katalogu produktów (menedżera sprzedaży),
  • optymalizacja i monitorowanie poprawności działania menedżera zdarzeń,
  • branie udziału w szkoleniach organizowanych przez Meta,
  • współpraca z działami Customer Success, SEM, Graficznymi, Analityki i New Business,
  • optymalizacja procesów w dziale,
  • rozwijanie usług w obszarze Social Ads (m.in.Pinterest, TikTok).
 
Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
  • posiadasz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej,
  • masz minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Facebook Ads,
  • masz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn Ads,
  • bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Analytics 4, Menedżer Reklam na Facebook’u,
  • wykazujesz się analitycznym myśleniem, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
  • jesteś kreatywny/a i wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz,
  • umiesz zarządzać projektami, a na zadania i wyzwania patrzysz z szerokiej perspektywy,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.

W zamian za to oferujemy:

  • atmosferę pełną otwartości i szacunku,
  • pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracę z HR Business Partnerem i możliwość rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufanie,
  • jasno określone cele i zadania w strukturze firmy,
  • wsparcie od każdego współpracownika,
  • Macbooka do pracy,
  • udział w konferencjach i szkoleniach,
  • prawdziwą możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenia adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • możliwość współpracy w ramach UoP lub B2B,
  • pakiet medyczny Medicover i Multisport po okresie próbnym.
  • elastyczne godziny pracy (możesz zacząć pracę między 7 i 9)

Jeżeli dotarliście aż do tego miejsca to znaczy, że zainteresowała Was nasza oferta :) 

Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika – HR Business Partnerka. (15-30 min.)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Michałem – Menedżerem działu Social Ads i współzałożycielem agencji, podczas którego poprosimy Cię o rozwiązanie case study (60-90 minut)

przekonaliśmy cię?

Lub wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail: dominika.stawinska@getnoticed.agency