Team Leader działu Social Ads
Opis oferty
Dzień dobry, cześć!
Ze względu na intensywny rozwój naszego działu Social Ads, poszukujemy doświadczonego/doświadczonej Specjalisty/stki, który/a zostanie Team Leader’em 3-osobowego zespołu.
Aby jak najlepiej poznać zespół i naszych klientów chcemy, aby osoba na tym stanowisku przez pierwszych kilka miesięcy pracowała ramię w ramię z trójką naszych Specjalistów. Po tym okresie rozpocznie się proces wchodzenia w rolę liderską, aż do pełnego przejęcia obowiązków związanych z zarządzaniem projektami i zespołem.
Aby jednak pozostać “up to date” jeśli chodzi o realizację i optymalizację kampanii, nasi Team Leaderzy również obsługują swoich klientów. Podział pracy można określić w proporcji: 70% – praca z klientem i realizacje kampanii; 30 % – obowiązki liderskie.
Parę zdań o nas:
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ok. 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.
To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed.
Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!).
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada także wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner
Zobacz jak u nas jest:
przekonaliśmy cię?
To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.
Zakres obowiązków
- tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,
- zarządzanie pracą 3-osobowego działu Social Ads,
- optymalizacja reklam, ciągłe znajdowanie pomysłów i rozwiązań ulepszających kampanie,
- optymalizacja i monitorowanie katalogu produktów (menedżera sprzedaży),
- optymalizacja i monitorowanie poprawności działania menedżera zdarzeń,
- branie udziału w szkoleniach organizowanych przez Meta,
- współpraca z działami Customer Success, SEM, Graficznymi, Analityki i New Business,
- optymalizacja procesów w dziale,
- rozwijanie usług w obszarze Social Ads (m.in.Pinterest, TikTok).
- posiadasz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej,
- masz minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Facebook Ads,
- masz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn Ads,
- bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Analytics 4, Menedżer Reklam na Facebook’u,
- wykazujesz się analitycznym myśleniem, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
- jesteś kreatywny/a i wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz,
- umiesz zarządzać projektami, a na zadania i wyzwania patrzysz z szerokiej perspektywy,
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.
W zamian za to oferujemy:
- atmosferę pełną otwartości i szacunku,
- pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- współpracę z HR Business Partnerem i możliwość rozwoju kompetencji miękkich,
- procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
- poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
- zaufanie,
- jasno określone cele i zadania w strukturze firmy,
- wsparcie od każdego współpracownika,
- Macbooka do pracy,
- udział w konferencjach i szkoleniach,
- prawdziwą możliwość rozwoju,
- atrakcyjne wynagrodzenia adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
- możliwość współpracy w ramach UoP lub B2B,
- pakiet medyczny Medicover i Multisport po okresie próbnym.
- elastyczne godziny pracy (możesz zacząć pracę między 7 i 9)
Jeżeli dotarliście aż do tego miejsca to znaczy, że zainteresowała Was nasza oferta :)
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika – HR Business Partnerka. (15-30 min.)
- Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Michałem – Menedżerem działu Social Ads i współzałożycielem agencji, podczas którego poprosimy Cię o rozwiązanie case study (60-90 minut)
przekonaliśmy cię?
Lub wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail: dominika.stawinska@getnoticed.agency