Specjalista / Senior Facebook Ads

Opis oferty

Poszukujemy doświadczonych specjalistów lub seniorów do Get Noticed, czyli jednej z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to 24 specjalistów, którzy na co dzień wykonują zadania, które nie wybiegają poza kompetencje ich działów. Co to oznacza?

1. Będąc w dziale PPC nie zajmujesz się obsługą klienta – od tego jest dział Customer Success, który wie jak rozmawiać z klientem i wie czym jest asertywność. Oczywiście jako specjaliści ściśle współpracujecie z działem CS tworząc raporty, mediaplany czy analizy, jednak spotkania z klientami to rzadkość.

2. Będąc w dziale PPC nie musisz dbać o swoje portfolio klientów i nie jest one ściśle powiązane z Twoja wypłatą. Nie musisz również aktywnie poszukiwać klientów, aby utrzymać swoją pensję. Za to jest odpowiedzialny dział New Business oraz Business Development.

3. Każdy w Get Noticed może wziąć udział w programie poleceń, dzięki któremu skutecznie polecając klienta można uzyskać premie warte paręset złotych za każde skuteczne polecenie.

To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed. 

Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to:
Facebook Ads, Google Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.
Z każdym z tych działów będziecie współpracować oraz każdy z tych działów minimum raz w miesiącu prowadzi wewnętrzne szkolenia, aby każdy mógł stale rozwijać swoje kompetencje.

Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!), a do sprawnej pracy zakładamy minimum 2 wizyty w miesiącu w Poznaniu.

Dział Facebook Ads składa się z aktualnie z Heada, Team Leadera oraz dwóch specjalistów.  Cały dział PPC to razem 10 osób.

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Zakres obowiązków

 
Jako Facebook ADS Specialist będziesz: 
  • przygotowywać budżet reklamowy z podziałem na narzędzia i kanały dla danej marki, 
  • optymalizować trwające kampanie, 
  • tworzyć kampanie reklamowe na każdym etapie lejka sprzedażowego,
  • tworzyć kampanie dynamiczne z wykorzystaniem katalogów oraz ustawiać niestandardowe eventy w Pixelu Facebooka,
  • tworzyć niestandardowe grupy odbiorców oraz raporty, które pozwolą Ci na zaproponowanie strategii na następny miesiąc, 
  • pracować na dużych budżetach reklamowych klientów polskich i zagranicznych,
  • współpracować z naszym Grafikiem, wspierając go swoimi pomysłami. 
 
Ważne dla nas są: 
  • doskonała znajomość Menedżera Reklam & Instagram Ads,
  • mile widziana znajomość reklamowania na innych platformach społecznościowych,
  • umiejętność dopasowania się do wielu różnych branż tak, aby zaproponować jak najlepszą strategię reklamową dla danego klienta, 
  • lekkie pióro, które pozwala na tworzenie ciekawych i angażujących treści postów oraz zaproponowanie dopasowanej strategii komunikacji, 
  • umiejętność ustawienia Facebook Pixel oraz tworzenie kampanii dynamicznych, 
  • otwartość na wyzwania oraz konstruktywny feedback. 
Plusem będzie, jeżeli dodatkowo: 
  • masz umiejętność analizowania ruchu z Social Media w Google Analytics, 
  • wiesz, czym są lejki sprzedażowe i umiesz wykorzystać tę wiedzę w praktyce,
  • lubisz tworzyć wartościowy content i nie boisz się nim dzielić. 

W zamian za to oferujemy:

  • służbowego MacBook’a, 
  • pakiet medyczny po okresie próbnym,
  • zespołowe imprezy integracyjne oraz raz w roku wspólny wyjazd, 
  • budżet szkoleniowy, 
  • udział w konferencjach, szkoleniach oraz prenumeraty czasopism branżowych,
  • jasną ścieżkę kariery, 
  • otwartą, pełną szacunku i tolerancji atmosferę. 
 

Jeżeli dotarliście aż do tego miejsca to znaczy, że zainteresowała Was nasza oferta :) 

przekonaliśmy cię?