Specjalista / HR & Employer Branding Manager
Opis oferty
Cześć!
Poszukujemy doświadczonych specjalistów do Get Noticed, czyli jednej z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce!
Aktualnie nasz zespół to 25 specjalistów i z uwagi na aktywny rozwój agencji poszukujemy HR managera, który wesprze nas w rekrutacji, zarządzaniu zespołem i budowaniu kompetencji miękkich, a także zaangażuje się w procesy Employer Brandingowe.
Oferujemy pracę w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Otrzymacie także wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed. Zobaczcie sami jak u nas jest:
www.facebook.com/getnoticedagency/
https://www.instagram.com/getnoticedagency/
https://www.linkedin.com/company/getnoticedagency/
Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to:
Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka. Z każdym z tych działów będziecie współpracować.
przekonaliśmy cię?
To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.
Do podstawowych obowiązków na stanowisku HR & Employer Branding Manager należą:
Rekrutacje:
- Przygotowywanie ogłoszeń/ publikacja i poszukiwanie kandydatów (research na LinkedIn, Facebook),
- selekcja przesłanych aplikacji i wstępna weryfikacja rozmową,
- ulepszanie obszaru candidate experience (opieka nad procesem rekrutacyjnym i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami),
- dbanie o jakość danych w systemie rekrutacyjnym.
Employer Branding:
- Budowanie wizerunku top pracodawcy,
- wsparcie kompetencji miękkich (rozwiązywanie konfliktów czy motywowanie),
- prowadzenie rozmów okresowych,
- moderowanie komunikacji wewnętrznej zgodnie z misją i wartościami firmy,
- prowadzenie, monitorowanie wewnętrznych grywalizacji,
- wdrażanie rozwiązań zwiększających zaangażowanie,
- przeprowadzanie i stałe udoskonalanie procesu onboardingu,
- przygotowanie planu stażów we współpracy z Team Leaderami,
- współtworzenie z zarządem modeli motywacyjnych,
- planowanie ścieżek kariery dla pracowników we współpracy z Team Leaderami.
To, co jest dla nas ważne:
- minimum rok doświadczenia na stanowisku HR lub Employer Branding Managera,
- myślenie długofalowo a nie krótkoterminowo,
- posiadanie doświadczenia w szkoleniu z kompetencji miękkich, rozwiązywania konfliktów lub motywowania,
- kreatywność i chęć wychodzenia poza schematy.
Plusem będzie, jeżeli dodatkowo:
- znasz techniki sourcingowe,
- cechujesz się zaangażowaniem w powierzone zadania oraz dobrą organizacją czasu pracy – jest to jedna z naszych głównych wartości,
- cechuje Cię skrupulatność i terminowość, a przy tym dbałość o jakość wykonywanych zadań,
- masz umiejętność ustalania priorytetów.
Jeżeli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale masz wiedzę w tym obszarze – aplikuj!
Czego możesz się spodziewać od nas:
- atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
- wsparcia od każdego z działów w firmie,
- własnego Macbooka,
- udziału w konferencjach i szkoleniach oraz prenumeraty czasopism branżowych,
- pakietu medycznego po okresie próbnym,
- zespołowych imprezy integracyjnych oraz raz w roku wspólnego wyjazdu,
- budżetu szkoleniowego,
- jasnej ścieżki kariery,
- wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności.
W Get Noticed bardzo cenimy sobie proaktywność i chęć własnego rozwoju. Są to rzeczy, na które zawsze zwracamy uwagę i nigdy nie pozostają bez naszej proaktywnej reakcji :)
Jeżeli spełniasz powyższe warunki to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo.