Specjalista / HR & Employer Branding Manager

Opis oferty

Cześć!

Poszukujemy doświadczonych specjalistów do Get Noticed, czyli jednej z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce!

Aktualnie nasz zespół to 25 specjalistów i z uwagi na aktywny rozwój agencji poszukujemy HR managera, który wesprze nas w rekrutacji, zarządzaniu zespołem i budowaniu kompetencji miękkich, a także zaangażuje się w procesy Employer Brandingowe.

Oferujemy pracę w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Otrzymacie także wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed. Zobaczcie sami jak u nas jest:

www.facebook.com/getnoticedagency/

https://www.instagram.com/getnoticedagency/

https://www.linkedin.com/company/getnoticedagency/

 

Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to:

Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka. Z każdym z tych działów będziecie współpracować.

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Do podstawowych obowiązków na stanowisku HR & Employer Branding Manager należą:

Rekrutacje:

  • Przygotowywanie ogłoszeń/ publikacja i poszukiwanie kandydatów (research na LinkedIn, Facebook),
  • selekcja przesłanych aplikacji i wstępna weryfikacja rozmową,
  • ulepszanie obszaru candidate experience (opieka nad procesem rekrutacyjnym i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami),
  • dbanie o jakość danych w systemie rekrutacyjnym.

Employer Branding:

  • Budowanie wizerunku top pracodawcy,
  • wsparcie kompetencji miękkich (rozwiązywanie konfliktów czy motywowanie),
  • prowadzenie rozmów okresowych,
  • moderowanie komunikacji wewnętrznej zgodnie z misją i wartościami firmy,
  • prowadzenie, monitorowanie wewnętrznych grywalizacji,
  • wdrażanie rozwiązań zwiększających zaangażowanie,
  • przeprowadzanie i stałe udoskonalanie procesu onboardingu,
  • przygotowanie planu stażów we współpracy z Team Leaderami,
  • współtworzenie z zarządem modeli motywacyjnych,
  • planowanie ścieżek kariery dla pracowników we współpracy z Team Leaderami.

To, co jest dla nas ważne:

  • minimum rok doświadczenia na stanowisku HR lub Employer Branding Managera,
  • myślenie długofalowo a nie krótkoterminowo,
  • posiadanie doświadczenia w szkoleniu z kompetencji miękkich, rozwiązywania konfliktów lub motywowania,
  • kreatywność i chęć wychodzenia poza schematy.

Plusem będzie, jeżeli dodatkowo:

  • znasz techniki sourcingowe,
  • cechujesz się zaangażowaniem w powierzone zadania oraz dobrą organizacją czasu pracy – jest to jedna z naszych głównych wartości,
  • cechuje Cię skrupulatność i terminowość, a przy tym dbałość o jakość wykonywanych zadań,
  • masz umiejętność ustalania priorytetów.

Jeżeli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale masz wiedzę w tym obszarze – aplikuj!

Czego możesz się spodziewać od nas:

  • atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
  • wsparcia od każdego z działów w firmie,
  • własnego Macbooka,
  • udziału w konferencjach i szkoleniach oraz prenumeraty czasopism branżowych,
  • pakietu medycznego po okresie próbnym,
  • zespołowych imprezy integracyjnych oraz raz w roku wspólnego wyjazdu,
  • budżetu szkoleniowego,
  • jasnej ścieżki kariery,
  • wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności.

W Get Noticed bardzo cenimy sobie proaktywność i chęć własnego rozwoju. Są to rzeczy, na które zawsze zwracamy uwagę i nigdy nie pozostają bez naszej proaktywnej reakcji :)

Jeżeli spełniasz powyższe warunki to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo.

 

przekonaliśmy cię?