Specjalista / Senior Google Ads

Opis oferty

Poszukujemy doświadczonych specjalistów lub seniorów do Get Noticed, czyli jednej z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to 24 specjalistów, którzy na co dzień wykonują zadania, które nie wybiegają poza kompetencje ich działów. Co to oznacza?

1. Będąc w dziale PPC nie zajmujesz się obsługą klienta – od tego jest dział Customer Success, który wie jak rozmawiać z klientem i wie czym jest asertywność. Oczywiście jako specjaliści ściśle współpracujecie z działem CS tworząc raporty, mediaplany czy analizy, jednak spotkania z klientami to rzadkość.

2. Będąc w dziale PPC nie musisz dbać o swoje portfolio klientów i nie jest one ściśle powiązane z Twoja wypłatą. Nie musisz również aktywnie poszukiwać klientów, aby utrzymać swoją pensję. Za to jest odpowiedzialny dział New Business oraz Business Development.

3. Każdy w Get Noticed może wziąć udział w programie poleceń, dzięki któremu skutecznie polecając klienta można uzyskać premie warte paręset złotych za każde skuteczne polecenie.

To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od ziemi i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed. 

Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to:
Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.
Z każdym z tych działów będziecie współpracować oraz każdy z tych działów minimum raz w miesiącu prowadzi wewnętrzne szkolenia, aby każdy mógł stale rozwijać swoje kompetencje.

Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!), a do sprawnej pracy zakładamy minimum 2 wizyty w miesiącu w Poznaniu.

Teraz trochę suchych faktów: 
Dział Google Ads składa się aktualnie z 4 doświadczonych specjalistów Team Leadera i Menedżera. Prowadzimy kampanie z budżetami 1000, 10 000 jak i 100 000 zł miesięcznie. Każdy ze specjalistów zarządza mixem kont klientów z różnymi budżetami. Nad każdym z kont czuwa również Team Leader, który ocenia ogólną kondycję konta oraz pilnuje aby dawało wyniki zgodne z założeniami. Każdy ze specjalistów może również zgłosić się z nowymi pomysłami na kampanie oraz testami, które chciałby skonsultować.

Oprócz wsparcia menedżerskiego Agencja posiada również najwyższy status Partnera Premier od Google, który cyklicznie prowadzi zamknięte szkolenia dla agencji partnerskich. Własny opiekun Google agencji odpowie również na wszelkie pytania związane z kampaniami Google Ads.

Każdy ze specjalistów ma do dyspozycji 1000 zł rocznie na wszelkie materiały, które mogą podnieść jego kompetencje i to on wybiera czy będzie to szkolenie, kurs, książka czy prenumerata.

przekonaliśmy cię?

To świetnie! Aplikuj teraz lub czytaj dalej, by poznać nas lepiej.

Zakres obowiązków

Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:

  • tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów
  • optymalizacja reklam, ciągłe znajdywanie pomysłów i rozwiązań ulepszających kampanie,
  • optymalizacja feedów produktowych regułami,
  • branie udziału w szkoleniach organizowanych przez Google.
To co jest dla nas ważne:
  • minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads,
  • bardzo dobra znajomość Google Analytics i Ads Editor,
  • analityczne myślenie, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
  • kreatywność i chęć wychodzenia poza schematy.

Czego możesz się spodziewać od nas:

  • pełnej otwartości i szacunku atmosfery,
  • wsparcia od każdego z działów w firmie,
  • własnego Macbooka,
  • udział w konferencjach i szkoleniach,
  • wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności.
 

W Get Noticed bardzo cenimy sobie proaktywność i chęć własnego rozwoju. Są to rzeczy, na które zawsze zwracamy uwagę i nigdy nie pozostają bez naszej proaktywnej reakcji :)

Jeżeli spełniasz powyższe warunki to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo.

przekonaliśmy cię?