Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
konfiguracja Pixela Facebooka i CAPI
Pozwól sobie na śledzenie zdarzeń i konwersji.
Korzystaj z zaawansowanych opcji śledzenia Pixela Facebook oraz CAPI.

Pozyskuj dane precyzyjnie.
Omijaj sieci VPN oraz blokery reklam! Wdrożymy dla Ciebie Facebook Pixel oraz Conversion Api, dzięki czemu będziesz zbierać i zestawiać dane – tak z poziomu urządzeń użytkowników, jak i ze strony Twojego serwera.
Reklamuj swoją firmę skutecznie.
Sam Facebook Pixel to obecnie za mało, a możliwość zbierania danych za pomocą ciasteczek jest coraz bardziej ograniczana. Dzięki wdrożonemu i skonfigurowanemu przez nas API konwersji, zachowasz możliwość mierzenia zachowań oraz transakcji, wykonywanych przez użytkowników Twojej witryny.
Zbieraj dokładne informacje o użytkownikach urządzeń z iOS 14.
Wdrożymy i skonfigurujemy API konwersji, dzięki czemu będziesz mieć możliwość efektywnego monitorowania interakcji wykonywanych przez użytkowników systemów iOS 14 lub nowszych. Zbieraj dane o odbiorcach Twojej marki z pominięciem systemów App Tracking Transparency.
Działaj świadomie.
Zbieraj dane dzięki Facebook Pixel i CAPI. Dowiedz się kto dokładnie wchodzi w interakcję z reklamami oraz jak zachowują się Twoi klienci pozyskani z Facebooka. Buduj na podstawie tych danych odpowiednią komunikację.
Narzędzia, które pozwolą Ci na stworzenie jakościowych podstaw do szczegółowej analizy Twoich klientów, na wszystkich etapach lejka sprzedażowego. Wdrożymy i skonfigurujemy dla Ciebie Facebook Pixel i CAPI, tak aby otrzymywane dane były w pełni zgodne z interakcjami podejmowanymi przez użytkowników.
Dlaczego warto wdrożyć pixel Facebook Pixel i CAPI?
Pozyskane przez Pixel Meta (Facebooka) oraz API konwersji dane, pozwalają na przesyłanie wielu szczegółowych informacji, takich jak: adres e–mail, numer telefonu, wewnętrzny identyfikator odbiorcy w ramach usługi, kod pocztowy, itp. Te dane, w połączeniu z brakiem możliwości jakiejkolwiek manipulacji po stronie odbiorcy, pozwolą Ci na dokładniejsze podzielenie odbiorców na podgrupy oraz na bardziej precyzyjne targetowanie przekazów reklamowych.
- Wdrożenie Facebook Pixel i API konwersji — wdrażamy narzędzia, które pozwolą Ci na dokładne zbieranie i monitorowanie aktywności użytkowników Twojej strony internetowej. Dane będą bazowały na informacjach otrzymywanych z urządzeń użytkowników (cookies), jak i z serwera Twojej witryny.
- Konfiguracja narzędzi — konfigurujemy wdrożone narzędzia, tak by zbierały dla Ciebie precyzyjne informacje, dzięki którym będziesz w stanie dokładnie analizować Twoich potencjalnych klientów – na każdym etapie lejka sprzedażowego.
- Większe możliwości — dzięki wdrożonemu pixelowi FB oraz API konwersji, zyskujesz większe możliwości targetowania swoich odbiorców, analizowania rezultatów kampanii, jak i poprawiania efektywności swoich reklam. Połączenie pixela i API pozwala na znacznie więcej!
możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Czy istnieje konkretna data, kiedy pliki cookie nie będą już używane?
Dokładna data nie została jeszcze ogłoszona. Natomiast im szybciej dostosujemy stronę do przyszłych zmian przeglądarki, tym mniej niekorzystne dla biznesu będzie odejście od plików cookie.
Czy Facebook CAPI automatycznie śledzi wyświetlenia strony?
Tak, wyświetlenia wszystkich stron są śledzone automatycznie, zaraz po prawidłowym skonfigurowaniu. Pozostałe zdarzenia skonfigurujemy ręcznie.
Czy API konwersji omija CMP (platformę zarządzania plikami cookie), zwłaszcza w przypadku remarketingu, w odniesieniu do zgody użytkownika?
Facebook CAPI pomaga zwiększyć jakość konwersji, które śledzisz online lub offline przy użyciu połączenia z serwerem. Na przykład, jako rozwiązanie bez plików cookie, umożliwia pobieranie danych bezpośrednio z CRM. Jednak ważne jest, aby wyjaśnić, że Facebook Conversions API nie omija przepisów rządowych, dotyczących remarketingu, w odniesieniu do zarządzania zgodami użytkowników. Innymi słowy, nadal musisz uzyskać zgodę użytkownika na przechowywanie informacji o użytkowniku w celach marketingowych.
Czy nadal powinienem używać tradycyjnego pixela śledzącego?
Tak. Facebook zaleca stosowanie podwójnego śledzenia za pomocą tradycyjnego pixela w postaci kodu na stronie oraz API konwersji, aby zmaksymalizować śledzenie zdarzeń na wszystkich urządzeniach.