Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
OPTYMALIZACJA ścieżki KONWERSJI (CRO)
Pozwól zwiększyć konwersje w Twoim sklepie
Podaruj klientom jeszcze lepsze doświadczenia i obserwuj, jak rosną Twoje zyski.
Obserwuj, jak ruch na Twojej stronie rośnie.
I nie chodzi tu o rosnącą liczbę odbiorców – to zyskujesz dzięki strategii SEO. Wprowadzenie działań skoncentrowanych na UX sprawi, że klienci zostaną dłużej na Twojej stronie i będą w nią bardziej zaangażowani. A im dłużej klient jest obecny, tym większa szansa, że przekonasz go do swojej oferty i zostaniesz w jego pamięci.
Zdobądź więcej konwersji.
Zoptymalizowanie konwersji i włączenie do marketingu działań z zakresu UX to świetny sposób, by w krótkim czasie i stosunkowo tanio zwiększyć ilość dokończonych czynności, jakich oczekujesz od swoich klientów. To może być wypełnienie koszyka zakupowego i dokończenie transakcji, zapisanie do newslettera i każda spośród innych akcji, na których Ci zależy.
Zachęć klientów do powrotu i zbuduj lojalną społeczność.
Kiedy Twoja strona internetowa podoba się klientom i daje im przyjemne oraz satysfakcjonujące doświadczenia, chętnie do niej wracają i polecają ją znajomym. Z UX i optymalizacją konwersji zbudujesz społeczność klientów ufających Twojej marce i dających Ci szansę na rozwój firmy.
Zrozum lepiej swoich klientów i stwórz ofertę, która sprzeda się lepiej.
Optymalizacja konwersji i działania UX to doskonała okazja do lepszego poznania swoich klientów. Z nami dowiesz się, które obszary Twojej strony najbardziej podobają się odbiorcom, a które są przez nich pomijane. Poznasz ścieżkę, jaką pokonuje Twój potencjalny klient od wejścia na stronę po dokonanie zakupu, wypełnienie formularza lub każdego innego celu, jaki obrałeś i zlokalizujesz miejsca, w których z tego rezygnuje. Z taką wiedzą udoskonalisz swoją ofertę i sprzedasz więcej.
Popraw wizerunek swojej firmy.
Nowoczesna strona, w pełni dopasowana do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów to Twoja najlepsza wizytówka. Przeanalizujmy konwersje na Twojej witrynie, wzbogacimy ją o elementy, jakich spodziewają się odbiorcy i zbudujemy silne, pozytywne skojarzenia klientów z Twoją marką. To zaowocuje w przyszłości.
Dokładna i profesjonalna analiza UX.
Spojrzymy świeżym okiem na Twoją stronę.
- analiza ścieżki konwersji i ścieżki poznawczej
- analiza micropy – małych tekstów robiących dużą różnicę
- analiza koszyka porzuceń
- analiza rozpraszaczy i wielu innych istotnych pól w ścieżce konwersji
- analiza kolorów i kontrastu
- analiza wielkości elementów zgodnie z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
- …i nie tylko
case study

Przekażemy rekomendacje i wdrożymy je za Ciebie.
sxo
SEO w naszym wykonaniu to coś więcej.
Jako agencja świadoma zmian zachodzących w świecie i Internecie łączymy w swoich działaniach SEO z UX. Wynikiem tego jest SXO, czyli realizacja celów pozycjonowania z poszanowaniem potrzeb i doświadczeń użytkownika. Nie ma tu miejsca na copywriting SEO pt. „upchać jak najwięcej fraz kluczowych” ani podejrzany link building. Gramy fair, dajemy Ci pełny wgląd w nasze działania i celujemy w wysokie, ale też solidne i stabilne pozycje, które przyniosą Ci długoterminowe zyski i spokojny sen.
możemy dla Ciebie zrobić.

Optymalizacja ścieżki konwersji to działanie, którym bezsprzecznie warto się zainteresować. Zwłaszcza gdy prowadzisz kampanie marketingowe z różnych kanałów prowadzących na Twoją stronę. W ramach swoich działań zadbaj także o umieszczanie opinii o produkcie lub usłudze. Dane wskazują, że nawet 79% użytkowników online deklaruje, że ufa recenzjom w internecie tak samo jak osobistym rekomendacjom od znajomych lub rodziny. Warto więc zadbać o pozytywny wizerunek i opinie użytkowników w sieci.
SEO Specialist
Jakie typy konwersji wyróżniamy w eCommerce?
Konwersje najprościej podzielić na dwa typy:
- mikrokonwersje
- makrokonwersje
Do mikrokonwersji możemy zaliczyć takie działania jak zapis do newslettera, kontakt przez formularz czy dodanie produktu do koszyka. Czyli wszystko to, co może przybliżyć użytkownika do makrokonwersji. Makrokonwersją jest natomiast finalizacja zakupu czy rejestracja (np. na wydarzenie).
Czy istnieje "dobry" współczynnik konwersji?
Każdorazowo, niezależnie od prowadzonego biznesu, powinno nam zależeć na jak najwyższym Conversion Rate. Jednakże na podstawie badań możemy określić, jaki jest średni współczynnik konwersji w zależności od branży, co pozwoli nam odnieść się do naszego obecnego CR. Przykładowo, średni współczynnik konwersji dla produktów luksusowych wynosi jedynie 0,6%, natomiast dla branży związanej z pielęgnacją ciała i włosów to już 3,5%.
Co wpływa na konwersję?
Czynniki wpływające na konwersję możemy podzielić na dwie grupy: niezależne od nas oraz te, na które mamy wpływ.
Do czynników, na które nie mamy wpływu możemy zaliczyć sezonowość, modę/obecne trendy czy nawet pogodę. To czynników, na które mamy wpływ natomiast: wiarygodność marki, promocje, wykorzystywane kanały pozyskiwania ruchu, konkurencyjność oferty, społeczny dowód słuszności.
Dlaczego użytkownicy porzucają koszyk?
Według ostatnich badań blisko 70% użytkowników porzuca koszyki. Oznacza to, iż 7 na 10 osób nie finalizuje transakcji w sklepie internetowym. Powodów porzuceń może być mnóstwo, jednak najczęściej są to:
- zbyt długi proces zakupowy,
- dodatkowe koszta, o których użytkownik dowiaduje się dopiero w procesie zakupowym,
- brak możliwości zakupu bez rejestracji konta,
- brak zaufania do strony.