Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
outsourcing analityczny
Pozwól sobie na analitykę.
Potrzebujesz analityka internetowego bez zatrudniania kolejnej osoby w firmie? Skorzystaj z naszych analityków, którzy będą pracowali dla Ciebie.
Zwiększ szybkość przetwarzania danych.
Systematycznie przeprowadzamy analizy na podstawie gromadzonych danych, na przykład: segmentację użytkowników, efektywności poszczególnych źródeł ruchu, efektywności ścieżki zakupowej, itp. Dzięki temu na bieżąco dostarczamy Ci precyzyjnych danych biznesowych, które ułatwiają podejmowanie dalszych decyzji strategicznych.
Poznaj funkcjonalność Machine Learning.
Wprowadzamy nowe tagi i piksele śledzące, które są wymagane przez Twoich partnerów reklamowych. Nasi analitycy potrafią realizować nawet najbardziej zaawansowane wdrożenia, pisząc dedykowane skrypty.
Agreguj dane z wielu źródeł w jednym miejscu.
W naszym zespole posiadamy Full Stack Developera. Dzięki jego umiejętnościom potrafimy przygotować zaawansowane skrypty i mechanizmy, bez udziału dodatkowych developerów, co przekłada się na szybsze wdrożenie, bez konieczności angażowania działu IT.
Podejmuj decyzje w oparciu o twarde dane.
Przygotowujemy dedykowane raporty, dopasowane do poszczególnych działów w Twojej firmie. Łączymy dane z różnych źródeł, by stworzyć użyteczne narzędzia, które prezentują najpotrzebniejsze dane.
Usługa przeznaczona dla tych firm, którym zależy na lepszym wykorzystaniu dostępnych danych. Dzięki outsourcingowi oszczędzisz zasoby, konieczne do stworzenia nowego działu lub zatrudnienia dedykowanej osoby w firmie.
Nowe informacje dotyczące analityki internetowej pojawiają się co tydzień. Nasi analitycy podążają za wszystkimi zmianami i testują nowe rozwiązania. Dzięki temu Ty nie ponosisz kosztów i ryzyka związanych z długiem technologicznym.

- Ustalamy Twoje zapotrzebowanie — na podstawie Twoich potrzeb i naszego doświadczenia ustalamy ile godzin wsparcia analityka internetowego będziesz potrzebować, aby zrealizować cele (np. 5h / tydzień).
- Wyznaczamy godziny pracy analityka — znając Twoje zapotrzebowanie, wyznaczamy dni i godziny pracy dedykowanego dla Ciebie analityka. Dzięki takiemu podejściu dokładnie wiesz, kiedy zlecone zadania zostaną wykonane.
- Współpracujesz bezpośrednio z analitykiem — kontaktujesz się bezpośrednio z przypisanym do Ciebie analitykiem. Dzięki temu otrzymujesz najszybszy możliwy dostęp do kompetentnej osoby, jej wiedzy i doświadczenia.
case study

Podczas rozmowy poznajemy Twoje zapotrzebowanie oraz zakres obowiązków, które chcesz nam powierzyć.
Na podstawie uzyskanych informacji, przygotowujemy propozycje ofertowe.
Wprowadzamy zmiany w wyznaczonym przez Ciebie obszarze analityki.
Przygotowujemy raport z wykonanych prac oraz z wpływu wdrożonych zmian na współczynniki ważne dla Twojego biznesu.
Optymalizujemy wcześniejsze działania, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Podczas rozmowy poznajemy Twoje zapotrzebowanie oraz zakres obowiązków, które chcesz nam powierzyć.
Na podstawie uzyskanych informacji, przygotowujemy propozycje ofertowe.
Wprowadzamy zmiany w wyznaczonym przez Ciebie obszarze analityki.
Przygotowujemy raport z wykonanych prac oraz z wpływu wdrożonych zmian na współczynniki ważne dla Twojego biznesu.
Optymalizujemy wcześniejsze działania, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.
możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Czym jest SQL i czy jego znajomość jest niezbędna do korzystania z BigQuery?
SQL jest językiem zapytań używanym do korzystania z baz danych. Służy do pozyskiwania informacji. Jego znajomość jest niezbędna do pracy z BigQuery.
Co w przypadku kiedy nie znam działania języka SQL?
Jeżeli nie posiadasz takiej wiedzy, jedynym rozwiązaniem jest podpięcie narzędzi Business Intelligence, takich jak Google Data Studio, Tableu czy Power BI, które pozwolą na analizę danych z BigQuery, bez użycia tego języka.
Czy korzystanie z BigQuery jest darmowe?
Czy BigQuery posiada tryb offline?
Na chwilę obecną nie ma możliwości wykonywania zapytań w trybie offline. Można jedynie tworzyć zapytania w edytorze. Połączenie z internetem jest wymagane, aby uruchomić zapytanie.
Koszt prowadzenia BigQuery?
BigQuery ma bardzo elastyczną i skalowalną strukturę cenową.
Takie podejście zmniejsza koszty hurtowni danych dla przedsiębiorstw. Ważne jest, aby dokładnie rozważyć, jak intensywnie BigQuery będzie używane do wysyłania zapytań i przechowywania danych, aby zrozumieć koszty związane z narzędziem. Niektóre funkcje w BigQuery są bezpłatne, takie jak eksportowanie, kopiowanie, ładowanie i usuwanie danych.
Trzy operacje, za które pobierana jest opłata w BigQuery, to: przechowywanie, wykonywanie zapytań i wstawianie. W ramach tych operacji znajduje się wiele różnych struktur płatności, ujętych w zestawieniu z Google Cloud Platform.
Wgrywanie danych do BigQuery z pliku Excel w rozszerzeniu .xlsx lub .csv?
Do bazy danych można wgrać dane zebrane w plikach Excelowych lub bezpośrednio z Dysku Google. Należy pamiętać o odpowiednim sformatowaniu kolumn, czyli dostosowaniu do zasad ich przetwarzania.