darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

outsourcing analityczny

Pozwól sobie na analitykę.

Potrzebujesz analityka internetowego bez zatrudniania kolejnej osoby w firmie? Skorzystaj z naszych analityków, którzy będą pracowali dla Ciebie.

Outsourcing analityczny
Płacisz za godziny przepracowane wyłącznie dla ciebie
Indywidualny harmonogram pracy
Bezpieczeństwo danych
Analizy adhoc (na życzenie)

Zwiększ szybkość przetwarzania danych.

Systematycznie przeprowadzamy analizy na podstawie gromadzonych danych, na przykład: segmentację użytkowników, efektywności poszczególnych źródeł ruchu, efektywności ścieżki zakupowej, itp. Dzięki temu na bieżąco dostarczamy Ci precyzyjnych danych biznesowych, które ułatwiają podejmowanie dalszych decyzji strategicznych.

Poznaj funkcjonalność Machine Learning.

Wprowadzamy nowe tagi i piksele śledzące, które są wymagane przez Twoich partnerów reklamowych. Nasi analitycy potrafią realizować nawet najbardziej zaawansowane wdrożenia, pisząc dedykowane skrypty.

Agreguj dane z wielu źródeł w jednym miejscu.

W naszym zespole posiadamy Full Stack Developera. Dzięki jego umiejętnościom potrafimy przygotować zaawansowane skrypty i mechanizmy, bez udziału dodatkowych developerów, co przekłada się na szybsze wdrożenie, bez konieczności angażowania działu IT.

Podejmuj decyzje w oparciu o twarde dane.

Przygotowujemy dedykowane raporty, dopasowane do poszczególnych działów w Twojej firmie. Łączymy dane z różnych źródeł, by stworzyć użyteczne narzędzia, które prezentują najpotrzebniejsze dane.

outsourcing analityczny to...

Usługa przeznaczona dla tych firm, którym zależy na lepszym wykorzystaniu dostępnych danych. Dzięki outsourcingowi oszczędzisz zasoby, konieczne do stworzenia nowego działu lub zatrudnienia dedykowanej osoby w firmie.

Brak długu technologicznego

Nowe informacje dotyczące analityki internetowej pojawiają się co tydzień. Nasi analitycy podążają za wszystkimi zmianami i testują nowe rozwiązania. Dzięki temu Ty nie ponosisz kosztów i ryzyka związanych z długiem technologicznym.

Outsourcing analityczny

case study

Pozwól przekonać się naszymi wynikami.
Outsourcing analityczny
Outsourcing analityczny
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces
1
brief

Podczas rozmowy poznajemy Twoje zapotrzebowanie oraz zakres obowiązków, które chcesz nam powierzyć.

brief
2
Przygotowanie oferty cenowej

Na podstawie uzyskanych informacji, przygotowujemy propozycje ofertowe.

Przygotowanie oferty cenowej
3
Działania w wyznaczonym obszarze

Wprowadzamy zmiany w wyznaczonym przez Ciebie obszarze analityki.

Działania w wyznaczonym obszarze
4
Raportowanie

Przygotowujemy raport z wykonanych prac oraz z wpływu wdrożonych zmian na współczynniki ważne dla Twojego biznesu.

Raportowanie
5
Optymalizacja

Optymalizujemy wcześniejsze działania, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Optymalizacja
1
Brief

Podczas rozmowy poznajemy Twoje zapotrzebowanie oraz zakres obowiązków, które chcesz nam powierzyć.

Brief
2
Przygotowanie oferty cenowej

Na podstawie uzyskanych informacji, przygotowujemy propozycje ofertowe.

Przygotowanie oferty cenowej
3
Działania w wyznaczonym obszarze

Wprowadzamy zmiany w wyznaczonym przez Ciebie obszarze analityki.

Działania w wyznaczonym obszarze
4
Raportowanie

Przygotowujemy raport z wykonanych prac oraz z wpływu wdrożonych zmian na współczynniki ważne dla Twojego biznesu.

Raportowanie
5
Optymalizacja

Optymalizujemy wcześniejsze działania, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Optymalizacja
Outsourcing analityczny
Outsourcing analityczny umożliwia podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, opartych na danych, bez konieczności zatrudniania analityka internetowego w firmie. 
Według danych IBM
 ponad 90% danych zostało utworzonych w ciągu ostatnich 2 lat. Skuteczne wykorzystanie znacznych ilości danych stanowi duże wyzwanie dla firm na rynku. Outsourcing umożliwia znaczne oszczędności czasu i środków przy jednoczesnym pełnym wykorzystaniu potencjału analityki i danych.
Joachim Gaweł

Analitycs Team Leader

baza wiedzy

Czym jest SQL i czy jego znajomość jest niezbędna do korzystania z BigQuery?

SQL jest językiem zapytań używanym do korzystania z baz danych. Służy do pozyskiwania informacji. Jego znajomość jest niezbędna do pracy z BigQuery.

Co w przypadku kiedy nie znam działania języka SQL?

Jeżeli nie posiadasz takiej wiedzy, jedynym rozwiązaniem jest podpięcie narzędzi Business Intelligence, takich jak Google Data Studio, Tableu czy Power BI, które pozwolą na analizę danych z BigQuery, bez użycia tego języka.

Czy korzystanie z BigQuery jest darmowe?

Użycie BigQuery może być darmowe przy korzystaniu z małej ilości zasobów. Podczas pracy na większych zbiorach danych usługa jest płatna, w zależności od wykorzystanego miejsca.

Czy BigQuery posiada tryb offline?

Na chwilę obecną nie ma możliwości wykonywania zapytań w trybie offline. Można jedynie tworzyć zapytania w edytorze. Połączenie z internetem jest wymagane, aby uruchomić zapytanie.

Koszt prowadzenia BigQuery?

BigQuery ma bardzo elastyczną i skalowalną strukturę cenową.

Takie podejście zmniejsza koszty hurtowni danych dla przedsiębiorstw. Ważne jest, aby dokładnie rozważyć, jak intensywnie BigQuery będzie używane do wysyłania zapytań i przechowywania danych, aby zrozumieć koszty związane z narzędziem. Niektóre funkcje w BigQuery są bezpłatne, takie jak eksportowanie, kopiowanie, ładowanie i usuwanie danych.

Trzy operacje, za które pobierana jest opłata w BigQuery, to: przechowywanie, wykonywanie zapytań i wstawianie. W ramach tych operacji znajduje się wiele różnych struktur płatności, ujętych w zestawieniu z Google Cloud Platform.

Wgrywanie danych do BigQuery z pliku Excel w rozszerzeniu .xlsx lub .csv?

Do bazy danych można wgrać dane zebrane w plikach Excelowych lub bezpośrednio z Dysku Google. Należy pamiętać o odpowiednim sformatowaniu kolumn, czyli dostosowaniu do zasad ich przetwarzania.