Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

OPTYMALIZACJA KONWERSJI SXO

Pozwól zwiększyć swoją sprzedaż dzięki SXO.

Połączenie pozycjonowania i optymalizacji konwersji, pozwalające skuteczniej docierać do rzeczywistych potencjalnych klientów Twojego biznesu eCommerce.
SXO - Strategia Pozycjonowania I User Experience
DOŚWIADCZENI SPECJALIŚCI
LEPSZE ZROZUMIENIE TWOICH UŻYTKOWNIKÓW
OPTYMALIZACJA ŚCIEŻKI KONWERSJI
ZWIĘKSZENIE WIDOCZNOŚCI W GOOGLE

Generuj konwertujący ruch z wyszukiwarki

Twoja strona generuje duży ruch z wyszukiwarki Google, jednak nie przekłada się to na sprzedaż? Zrozumienie intencji użytkownika, prześledzenie jego ścieżki zakupowej i zachowań konsumenckich pozwoli lepiej dostosować jego wędrówkę (Customer Journey), by ostatecznie doprowadzić do konwersji.

Popraw doświadczenia użytkownika na stronie (UX)

Projektowanie doświadczeń użytkownika, przewidywanie jego reakcji na konkretne bodźce i wykorzystywanie tych danych do osiągania pożądanych reakcji – tak w skrócie można opisać działania UX-owe. Tutaj głównym celem jest użytkownik: jego myśli, potrzeby i odczucia.

Wykorzystaj połączenie UX i SEO

Wyznaczanie konkretnych celów i podejmowanie adekwatnych działań, by go osiągnąć – tak w skrócie można powiedzieć o optymalizacji konwersji (CRO). Co istotne, optymalizacja konwersji nie skupia się jedynie na zwiększaniu liczby, ale również ich jakości.

Postaw na otwartość i relacje z użytkownikami

Rozbudowanie przestrzeni dla interakcji z użytkownikami, czyli kluczowy element dla przyszłych działań analitycznych . Przy projektowaniu i optymalizacji strony musimy zatem, w możliwie jak największy sposób, generować i zachęcać użytkowników do interakcji z nią.

sxo to...

Skutek zrozumienia celów marketingu internetowego

Kampanie SXO odznaczają się kompleksowymi rozwiązaniami i perspektywicznymi możliwościami. Pozwalają doskonale zrozumieć ścieżkę interakcji, którą pokonuje użytkownik. Zrozumienie tych danych pozwala świadomie wpływać na przebieg interakcji odbiorcy z naszą stroną.
SXO - Strategia Pozycjonowania I User Experience

case study

Pozwól przekonać się naszymi wynikami.
SXO - Strategia Pozycjonowania I User Experience
SXO - Strategia Pozycjonowania I User Experience
Rozważne działania
Przemyślany proces = sukces

Na podstawie informacji podejmujemy działania – rozumiemy dane, które otrzymujemy i dostosowujemy się do nich.

1
AUDYT SEO I UX

Audytujemy stan Twojej witryny pod kątem optymalizacji technicznej i intuicyjności.

AUDYT SEO I UX
2
strategia

Na podstawie analizy sugerujemy ścieżkę prac na najbliższe miesiące i rozpoczynamy działania optymalizacji onsite oraz offsite.

strategia
3
optymalizacja

Zaakceptowane sugestie (w zależności od wykorzystywanego CMS), wdrażamy we własnym zakresie, dostosowując stronę do wytycznych optymalizacyjnych.

optymalizacja
4
przejrzyste raporty

Tworzymy przejrzyste raporty, zawierające tylko takie informacje, które mogą Cię najbardziej interesować. Nie stosujemy technicznego języka i niezrozumiałych pojęć, by zaprezentować tylko istotne wskaźniki wzrostu Twojego biznesu.

przejrzyste raporty
5
skalowanie

Jeżeli uważamy, że warto zintensyfikować pewne działania – wychodzimy z taką propozycją. Wierzymy, że Twój biznes może więcej i chcemy Ci w tym pomóc.

skalowanie
1
audyt seo i ux

Audytujemy stan Twojej witryny pod kątem optymalizacji technicznej i intuicyjności.

audyt seo i ux
2
strategia

Na podstawie analizy sugerujemy ścieżkę prac na najbliższe miesiące i rozpoczynamy działania optymalizacji onsite oraz offsite.

strategia
3
optymalizacja

Zaakceptowane sugestie (w zależności od wykorzystywanego CMS), wdrażamy we własnym zakresie, dostosowując stronę do wytycznych optymalizacyjnych.

optymalizacja
4
przejrzyste raporty

Tworzymy przejrzyste raporty, zawierające tylko takie informacje, które mogą Cię najbardziej interesować. Nie stosujemy technicznego języka i niezrozumiałych pojęć, by zaprezentować tylko istotne wskaźniki wzrostu Twojego biznesu.

przejrzyste raporty
5
skalowanie

Jeżeli uważamy, że warto zintensyfikować pewne działania – wychodzimy z taką propozycją. Wierzymy, że Twój biznes może więcej i chcemy Ci w tym pomóc.

skalowanie
SXO - Strategia Pozycjonowania I User Experience

Optymalizując swoją stronę internetową nie należy zapominać o jej użytecznym aspekcie zarówno w wersji mobile, jak i desktop. Raport Digital 2022, wskazuje, że obecnie 67,1% ludzi na świecie, a więc ponad dwie trzecie populacji korzysta z urządzeń mobilnych. Niezależnie więc od tego, na jakim rynku działasz, warto zadbać o wygodę użytkowania Twojej strony internetowej nie tylko z poziomu wersji desktop, ale i mobile.

Angelika Ślęzak

SEO Specialist

baza wiedzy

Czym są kampanie SXO w Google?

SXO, czyli Search Experience Optimization to strategia polegająca na kompleksowym podejściu do optymalizacji ścieżki konwersji. Zajmujemy się zarówno pozycjonowaniem i optymalizacja techniczną, jak i bardziej miękkimi, dotyczącymi wędrówki użytkownika po stronie i jego odczuć w jej trakcie. Kampanie SXO są dedykowane sklepom internetowym, jednak nie jest powiedziane, iż posiadając biznes lokalny czy usługowy, nie możesz z nich skorzystać. Użytkownik dokonuje różnych typów konwersji na różnych stronach i wszystko to możemy przeanalizować, zmierzyć i zasugerować zmiany, mające na celu poprawić ich skuteczność.

Jak wygląda SXO w praktyce?

Niezależnie od typu podejmowanych działań i promocji w sieci, każde z nich powinno być poprzedzone analizą branży, konkurencji i strony docelowej. Dzięki kompleksowemu podejściu do promocji organicznej, skupiamy się nie tylko na analizie technicznej i szukaniu ciekawych rozwiązań u konkurencji. Analizujemy dane dotyczące poruszania się użytkownika na stronie, badamy intuicyjność zastosowanych elementów i czas, jaki użytkownik poświęca na interakcję z daną podstroną. Całościowo pozwala to na wdrożenie skuteczniejszych rozwiązań, mających większy wpływ na poprawienie liczby konwersji dokonywanych w Twoich sklepie internetowym.

Jakie są zalety strategii SXO?

Wykorzystanie zarówno pozycjonowania jak i badanie doświadczeń użytkownika pozwala nam szerzej spojrzeć na biznes, co w ogólnym rozrachunku pozwala na bardziej kompleksowe planowanie strategii działań promocji organicznej (i nie tylko).
Lepsze doświadczenia użytkownika na stronie to nie tylko lepsza ocena przez algorytm Google, ale także wyższy wskaźnik jakości w kampaniach płatnych. Dlatego wspominamy o podejściu holistycznym – mającym wpływ na cały biznes i jego promocję w Internecie.

Jaki jest zakres działań SXO?

Kampania SXO to połączenie wszystkiego, co najlepsze z pozycjonowania sklepów internetowych wraz z analizą doświadczeń użytkownika na stronie i zadawania pytań: dlaczego porzuca koszyk.
Usługa ta zawiera działania takie jak:

  • Audyt techniczny SEO z elementami wędrówki poznawczej
  • Optymalizację onsite po wykonanym audycie
  • Analizę i konfigurację analityki na stronie
  • Działania offsite – linkbuilding
  • Audyt UX
  • Optymalizację CRO (Conversion Rate Optimization) – optymalizację współczynnika konwersji.