Nie znasz się na reklamie internetowej, a chciałbyś na niej zarabiać?
Obopólne korzyści
Współpracę opieramy na zasadach obopólnych korzyści. Dbamy o rozwój naszych klientów i partnerów biznesowych - wspólnie budujemy realną wartość, wspieramy się i edukujemy. Na partnerstwie opartym o wzajemne działania zyskuje każda ze stron!
Pasywny dochód
Przez okres 12 miesięcy będziesz otrzymywać od nas prowizję wynoszącą 10% wartości każdej faktury!
Dołącz do grona obecnych partnerów
Wdrożymy i skonfigurujemy API konwersji, dzięki czemu będziesz mieć możliwość efektywnego monitorowania interakcji wykonywanych przez użytkowników systemów iOS 14 lub nowszych. Zbieraj dane o odbiorcach Twojej marki z pominięciem systemów App Tracking Transparency.
Dodatkowe dochody
Otrzymujesz regularne źródło dochodów z prowizji od poleconych Klientów: 10% wartości kontraktu! To jeden z najatrakcyjniejszych programów partnerskich na rynku!
Pełne wsparcie
Otrzymujesz dedykowanego opiekuna i pełne wsparcie od pierwszego dnia współpracy. Nasi Doradcy zadbają o to, by wszystko było dla Ciebie przejrzyste.
Nowi klienci
Rozszerzasz bazę sprzedażową o nowych klientów i nowe rynki, dzięki wzajemnym rekomendacjom. Współpracujemy z setkami firm, które mogą korzystać także z Twoich usług.
Elastyczne warunki
Nasza umowa do niczego Cię nie zobowiązuje. Możesz korzystać z benefitów naszego programu tak długo, jak tylko chcesz i w sposób, który będzie dogodny dla Ciebie.
Solidny Partner w zakresie
digital marketingu przyda się, gdy:
- Twoi Klienci pytają o rozwiązania z zakresu pozycjonowania stron lub sklepów, realizację płatnych kampanii reklamowych, prowadzenia social media lub myślą nad startem nowej strony internetowej.
- Chcesz efektywnie wykorzystać sieć wieloletnich kontaktów B2B i wypracować pasywny przychód dzięki rekomendacjom.
- Działania digitalowe nie są Twoim głównym biznesem i przynoszą więcej problemów niż korzyści.
Jak wygląda współpraca?
Stawiamy na minimum formalności i maksimum zaangażowania. Poprosimy Cię o podpisanie umowy o współpracy partnerskiej, a następnie przystępujemy do pracy:
Przekazujesz kontakt do potencjalnie zainteresowanego klienta
Przygotowujemy strategię i rozpoczynamy negocjacje
Finalizujemy umowę z klientem
i wypłacamy należną Ci prowizję
Partnerzy Get Noticed
Twoją ekspansję wspieramy za pomocą między innymi:
Skorzystaj z sieci naszych partnerów
Męczy Cię porównywanie ofert przewoźników i podpisywanie wielu umów? Packeta to globalna platforma cyfrowa dla e-commerce, która ułatwia ekspansję cross-border. Oferujemy wysyłkę do 33 krajów Europy za pomocą jednej umowy i jednego API, minimalizując formalności. Jesteśmy liderem w Czechach i na Słowacji, posiadając własną sieć logistyczną w regionie CEE i współpracując z 75 firmami logistycznymi. Nasza sieć to ponad 125 tys. punktów odbioru w Europie, co czyni nas niekwestionowanym liderem w dostawach.
amavat® oferuje unikalne usługi księgowe dla e-commerce w Polsce, w tym zautomatyzowaną księgowość i VAT Compliance w Europie. Jako część międzynarodowej sieci HLB, nasz zespół to eksperci VAT, doradcy podatkowi, specjaliści e-commerce i IT. Dzięki 32 biurom w Europie, zapewniamy kompleksową obsługę i wysoką jakość. Wspieramy ekspansję zagraniczną firm, oferując bezpieczne rozliczenia VAT, VAT-OSS, WDT/WNT, Intrastat. Nasze integracje z platformami jak Amazon czy Allegro ułatwiają zarządzanie danymi sprzedażowymi, a zautomatyzowane procesy pozwalają skupić się na rozwoju biznesu.
Ebury to globalna instytucja finansowa oferująca zaawansowane rozwiązania dla firm, łącząc specjalistyczną wiedzę z nowoczesną technologią. Specjalizuje się w międzynarodowych płatnościach, finansowaniu biznesu i zarządzaniu ryzykiem FX, umożliwiając łatwe zarządzanie globalnymi przepływami pieniężnymi. Jako bezpieczna Electronic Money Institution, Ebury gwarantuje ochronę funduszy klientów. Wspierana przez Banco Santander, rozwija nowe produkty i ekspansję geograficzną, zachowując niezależność. Innowacyjna technologia i centryczne podejście do klienta pozwalają Ebury wspierać rozwój klientów na nowych rynkach pod hasłem “Biznes bez granic”.
ecommerce.legal to kancelaria prawna skupiona na e-commerce, oferująca usługi dla przedsiębiorców działających lokalnie i międzynarodowo. Specjalizuje się w prawnych aspektach ekspansji zagranicznej i kontroli działalności. Wyróżnia ją znajomość lokalnych regulacji, personalizowane strategie i szybka adaptacja do zmian prawnych, co minimalizuje ryzyko. Zespół tworzy dokumenty zgodne z lokalnymi przepisami, w tym procedury zwrotów i reklamacji, łącząc skuteczność z doświadczeniem prawno-biznesowym, co czyni Twój biznes bardziej atrakcyjnym w świecie e-commerce.
IdoSell, polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI S.A., w 2022 roku osiągnęła GMV ponad 15 mld zł, stając się liderem efektywnej sprzedaży online. Zapewnia zaawansowane narzędzia i funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój biznesu, także międzynarodowo, z eksportem do 150 krajów. Usługa Crossborder z IdoSell to kompleksowe rozwiązanie dla ekspansji zagranicznej, oferujące szybkie tłumaczenia, integracje z dostawcami usług e-commerce i automatyczne obliczanie VAT, umożliwiające tworzenie sklepów zgodnych z wymogami UE.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG), największa niezależna organizacja biznesowa w Polsce, od początku wspiera polskich przedsiębiorców, promuje eksport i rozwija współpracę międzynarodową poprzez organizację konferencji, kongresów i misji zagranicznych. W KIG działa Biuro Legalizacji, Certyfikacji i Karnetów ATA, pomagające w przygotowaniu dokumentów handlowych dla eksporterów. KIG prowadzi również projekty dla sektora MŚP, w tym platformę cross-border.pl, pierwszy polski portal o międzynarodowej sprzedaży online dla MŚP, oferujący know-how, szkolenia „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, współpracę z Amazonem i narzędzia wspierające ekspansję, jak katalog marketplace i audyt e-eksportu.
e-multicontent to agencja copywriterska oferująca kompleksowe usługi dla e-commerce, w tym SEO, blogi firmowe i opisy produktów w 35 językach. Specjalizujemy się w wielojęzycznym webwritingu, dostosowując treści do różnych kultur biznesowych. Nasze usługi obejmują transkreacje, lokalizację językową, audyty contentowe, copywriting PL i wielojęzyczny, opisy produktów na marketplace, AI copywriting, proofreading tłumaczeń oraz tłumaczenia tekstów. Zapewniamy skuteczne treści, przyspieszając ekspansję zagraniczną i wyróżniając Twoje produkty.
SALESmanago to wiodąca platforma Customer Engagement, wykorzystująca dane klientów (zero- i first-party) w czasie rzeczywistym do wielokanałowego marketingu z AI, skupiając się na konwersji i ROI. Oferuje bliskość z klientem przez AI, precyzyjną egzekucję z hiper-personalizacją, i Growth Intelligence, łącząc ekspertyzę z analizą AI. Zawiera Customer Data Platform do zarządzania danymi i personalizacji komunikacji, Email Marketing z personalizowanymi treściami, i Mobile Marketing. Ceniona przez ponad 2000 firm w 50 krajach, w tym Vodafone i Lacoste New Balance i Victoria’s Secret.
User.com to platforma automatyzacji marketingu, która umożliwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń klienta bez kodowania. Umożliwia integrację danych, śledzenie zachowań użytkowników i zarządzanie dużymi bazami danych. Oferuje zaawansowane segmentowanie i spersonalizowane integracje. Dzięki szybkiej implementacji, dedykowanemu wsparciu i możliwości oszczędzania czasu, User.com przekształca dane w efektywne kampanie, zwiększając konwersje i sprzedaż. Współpraca z User.com obejmuje analizę, planowanie, wdrożenie, szkolenie i ciągłe optymalizacje, wspierając osiąganie celów biznesowych i budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Nethansa jest certyfikowaną agencją multimarketplace, która pomaga zwiększać zyski na Amazon, Allegro, eMAG oraz Kaufland Global Marketplace. Wybierz ekspansję zagraniczną z Nethansą, aby dotrzeć do milionów klientów na 14 rynkach w całej Europie. Zespół Nethansy wesprze Cię w kompleksowej obsłudze sprzedaży oraz klienta końcowego na marketplace’ach, tworzeniu contentu oraz kampaniach PPC. Dodatkowo, jako aktywny sprzedawca na europejskich rynkach Amazon i Kaufland możesz skorzystać z Platformy Nethansa. To zaawansowany system do dynamic pricingu i zarządzania sprzedażą. Użytkownicy notują dzięki niej średnio 45% większe zyski.
Brandly360 to unikalne rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką dedykowane producentom i sklepom internetowym. Produkt dostarcza rozwiązań analizujących rozmaite aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, automatyzacja cen (dynamic pricing), jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii. Platforma dostarcza informacji czy model biznesowy przyjęty na rodzimym rynku będzie skuteczny na rynkach zagranicznych. Narzędzie, weryfikując występujący na danym rynku poziom zmienności cenowej oraz badając konkurencyjność branży, dostarcza jakościowych informacji oceniających realnie potencjał ekspansji na docelowym rynku.
Dołącz do Programu Partnerskiego Get Noticed
Przez okres 12 miesięcy będziesz otrzymywać od nas prowizję wynoszącą 10% wartości każdej faktury! Możesz zapewnić nam dużą ilość wartościowych kontaktów? Skontaktuj się z nami!