Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Prowadzenie profilu Facebook

Pozwól się polubić!

Zadbaj o wizytówkę firmy i buduj zaangażowaną społeczność wokół swojej marki! Wykorzystaj nieograniczone możliwości interakcji z odbiorcami i twórz wizerunek, który pomoże w realizacji Twoich celów!
Prowadzenie profilu Facebook
Prowadzenie profilu Facebook
Profesjonalna komunikacja dla Twojej firmy
Najpopularniejszy portal społecznościowy świata
Wizytówka Twojej marki

Buduj wizerunek firmy.

Dobierzemy odpowiedni dla Ciebie sposób komunikacji, przygotujemy identyfikację wizualną marki i będziemy budować pozytywny wizerunek Twojej firmy na Facebooku. Pozwolimy odbiorcom poznać firmę i pokażemy dlaczego warto współpracować właśnie z Tobą.

 

Utrzymuj kontakt z obserwującymi.

Obserwującymi stronę na Facebooku będą klienci, jak i osoby potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą. Właśnie z tego powodu ważna jest regularna komunikacja z odbiorcami – m.in. przez publikacje w mediach społecznościowych i odpowiadanie na komentarze. Zadbamy o to, by do obserwujących Twoją stronę, docierały najnowsze aktualizacje!

Zwiększ rozpoznawalność.

Marketing za pośrednictwem Facebooka pozwala osiągnąć znacznie lepsze zasięgi przy niższym koszcie, niż tradycyjna forma reklamy. Ponadto treści na Facebooku są lepiej zapamiętywane, a to m.in. przez możliwość interakcji z nimi, co w przypadku tradycyjnej reklamy jest niemożliwe.

Popraw wyniki sprzedażowe firmy.

Przemyślana i regularna komunikacja na Facebooku może przełożyć się na poprawę wyników sprzedażowych w Twojej firmie. Starannie prowadzony profil to wizytówka firmy, która będzie pracowała tak na górze lejka sprzedażowego – przyciągając uwagę potencjalnych klientów, jak i w jego niższych fazach – utwierdzając obserwujących w przekonaniu, że warto zaufać Twojej marce.

 

case study

Sprawdź historie naszych wspólnych sukcesów.
Prowadzenie profilu Facebook
Prowadzenie profilu Facebook

Angażujemy i budujemy rozpoznawalność firm.

Współpracę, dotyczącą prowadzenia strony na Facebooku Twojej firmy, rozpoczniemy od dokładnego poznania celów, wyzwań, a także specyfiki Twojej branży, jak i obecnej konkurencji. Dobierzemy dla Ciebie odpowiednią strategię komunikacji, dzięki której wyróżnisz się na tle innych stron o podobnej tematyce. Zadbamy o to, by publikowane treści pracowały na rzecz docelowego wizerunku marki.

Prowadzenie profilu Facebook
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Pozwól swojej marce na występowanie w roli eksperta. Buduj wizerunek w oparciu o dedykowaną strategię.
1
Analiza
Zbieramy wszystkie niezbędne informacje, dotyczące Twojej marki, dotychczasowych działań marketingowych, a także otoczenia biznesowego – w tym także na temat konkurencji.
Analiza
2
Strategia
Na podstawie analizy zebranych informacji, przygotowujemy dedykowaną strategię komunikacji Twojej firmy.
Strategia
3
Kreacja
W oparciu o strategię komunikacji, jak również mając na uwadze specyfikę branży i potencjalnego klienta, opracowujemy styl publikacji oraz identyfikację wizualną.
Kreacja
4
Realizacja
Realizujemy przyjętą strategię i stale monitorujemy uzyskiwane rezultaty oraz działania konkurencji. Wyciągamy wnioski oraz szukamy nowych rozwiązań, które jeszcze bardziej usprawnią komunikację Twojej marki.
Realizacja
5
Efekt
Raportujemy efekty, dbamy aby wszystko było dla Ciebie przejrzyste i zrozumiałe. Kontaktujemy się z Tobą, by omówić efektywność prowadzonych działań i wdrażać nowe pomysły.
Efekt
1
Analiza
Zbieramy wszystkie niezbędne informacje, dotyczące Twojej marki, dotychczasowych działań marketingowych, a także otoczenia biznesowego – w tym także na temat konkurencji.
Analiza
2
Strategia
Na podstawie analizy zebranych informacji, przygotowujemy dedykowaną strategię komunikacji Twojej firmy.
Strategia
3
Kreacja
W oparciu o strategię komunikacji, jak również mając na uwadze specyfikę branży i potencjalnego klienta, opracowujemy styl publikacji oraz identyfikację wizualną.
Kreacja
4
Realizacja
Realizujemy przyjętą strategię i stale monitorujemy uzyskiwane rezultaty oraz działania konkurencji. Wyciągamy wnioski oraz szukamy nowych rozwiązań, które jeszcze bardziej usprawnią komunikację Twojej marki.
Realizacja
5
Efekt
Raportujemy efekty, dbamy aby wszystko było dla Ciebie przejrzyste i zrozumiałe. Kontaktujemy się z Tobą, by omówić efektywność prowadzonych działań i wdrażać nowe pomysły.
Efekt
Prowadzenie profilu Facebook

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)

Zofia Ziółkowska

Head Graphic Design

baza wiedzy

Jakie efekty osiągnę prowadząc stronę na Facebooku?

To zależy od tego, czy na Twojej stronie były już wcześniej prowadzone ustrukturyzowane działania komunikacji marketingowej. Istotne są także Twoje cele, branża, profil potencjalnego klienta/ odbiorcy, a także zakres w jakim będziemy współpracowali. Trzeba pamiętać, że prowadzenie strony na Facebooku to długoterminowa inwestycja, której efekty możemy zauważyć dość szybko, ale które będą najbardziej powtarzalne i przewidywalne po ok. 3, a nawet 6 miesiącach prowadzenia profilu firmowego. Co jeszcze ważniejsze – odpowiednio prowadzona strona na Facebooku, to przede wszystkim skuteczna metoda budowania świadomości marki, co będzie wsparciem dla Twoich innych działań sprzedażowych, czy ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów.

Czy mogę prowadzić stronę na Facebooku samodzielnie?

Tak, możesz prowadzić stronę na Facebooku samodzielnie. Jeżeli jednak nie posiadasz doświadczenia w tym zakresie, to dużo lepiej przekazać takie zadanie odpowiednim specjalistom, którzy zadbają o spójność przekazu, należytą identyfikację wizualną, regularność publikacji oraz świeże pomysły na kolejne realizacje. Osoby, które samodzielnie prowadzą swoje strony na FB często spotykają się z problemami nieprzychylnych komentarzy, słabych zasięgów organicznych oraz naruszaniem praw autorskich, korzystając m.in. ze zdjęć objętych licencjami. Dedykowany specjalista to osoba, która zadba nie tylko o kreacje, ale także o efektywność wpisów, moderowanie wypowiedzi w ustalonym zakresie, jak i tworzenie publikacji zgodnych z przepisami.

Czy warto prowadzić stronę na Facebooku?

Blisko ¾ potencjalnych klientów sprawdza firmę na Facebooku – tak wynika z badań prowadzonych przez dlahandlu.pl. Strona firmy na Facebooku to już dawno nie egzotyczna nowość, ale jej ważna wizytówka – niekiedy ważniejsza niż strona internetowa. Prowadzenie profilu na Facebooku pozwala na kreowanie pozytywnego i wiarygodnego wizerunku firmy. Za pomocą fanpage’a możesz kontaktować się z odbiorcami w bardziej bezpośredni sposób, co pozwoli na budowanie zaufania oraz świadomości na temat Twojej marki. Odpowiednio prowadzona strona na Facebooku to również bardzo dobre narzędzie sprzedażowe – prezentując swoje produkty lub usługi, rekomendacje, wartości marki, a także wykazując się wiedzą, możesz przekonywać swoich obserwatorów, że warto korzystać właśnie z Twojej oferty. Możliwości komunikacji na Facebooku są tak ogromne, że nie warto rezygnować z prowadzenia strony – to zwyczajne pomijanie potencjału, który oferuje najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie.

Co warto komunikować na Facebooku?

Profil firmowy na Facebooku to świetna okazja do budowania dobrych relacji z potencjalnymi klientami, pracownikami, jak i odbiorcami zainteresowanymi tym, co nasza marka ma do przekazania. Wachlarz możliwości wobec tego, co będzie komunikowane na stronie FB, jest szeroki. Na pewno warto znaleźć miejsce na:

  • prezentowanie wartości marki,
  • rekomendacje od klientów,
  • potwierdzanie jakości produktów lub realizowanych usług,
  • prezentowanie wiedzy,
  • aktualności z życia firmy,
  • komentarze odnoszące się do branży i sytuacji z nią związanych.

Przede wszystkim należy pamiętać, że wiele zależy od specyfiki Twojej firmy – są takie profile, na których świetnie sprawdzą się publikacje, które dotyczą wyłącznie asortymentu, a są też takie, gdzie zdecydowanie lepiej pójść w kierunku storytellingu i budowania bliskich relacji z odbiorcami. Nasi specjaliści dobiorą dla Ciebie odpowiedni styl komunikacji!