Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Prowadzenie profilu Linkedin
Pozwól sobie być ekspertem branży.
Zbuduj wizerunek eksperta.
Wykorzystamy otoczenie biznesowe Linkedin, by publikować wpisy, które będą prezentowały Twoją markę w roli eksperta. Zadbamy o spójną strategię komunikacji i merytorykę zamieszczanych treści.
Dotrzyj do potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych.
Sprecyzujemy grupę odbiorców – tak potencjalnych klientów, pracowników, jak również partnerów biznesowych. Na tej podstawie będziemy kierowali do nich publikacje, które pomogą poznać i pokażą realną wartość współpracy z Twoją marką.
Zwiększ rozpoznawalność.
Zadbamy o zasięgi organiczne dla publikowanych treści. Docieraj do osób z otoczenia biznesowego! Publikacje eksperckie Twojej marki będą dobrze znane nie tylko wąskiej grupie ekspertów, ale także i osobom potencjalnie zainteresowanym jej ofertą.
Pozyskaj więcej wartościowych leadów.
Odpowiednia strategia komunikacji i merytoryczne wpisy, dotyczące branży, zapewnią Ci więcej możliwości pozyskiwania zapytań ofertowych od potencjalnych klientów, jak i kontaktów wysokiej jakości – do osób zainteresowanych usługami lub produktami Twojej firmy.
case study

Indywidualny doradca.
Współpracując z Get Noticed otrzymasz wsparcie indywidualnego opiekuna, który zadba o prowadzenie Twojej strony, a tym samym kształtowanie wizerunku eksperta dla Twojej marki. Będziesz wiedzieć do kogo się zwrócić i z kim omówić nowe pomysły.
Potencjał otoczenia biznesowego.
Nasi specjaliści, w oparciu o zebrane informacje, będą publikować treści i prowadzić konto firmowe w taki sposób, by przyciągać uwagę osób, które w największym stopniu będą zainteresowane ofertą Twojej firmy lub należą do jej otoczenia biznesowego.
Szczegółowy harmonogram pracy.
Naszą współpracę oprzemy na dokładnym planie publikacji. Będziesz wiedzieć jakie treści pojawią się na Twojej stronie w najbliższym czasie i będziesz mieć możliwość ich modyfikacji.
Merytoryczne publikacje.
Poznamy Twoje środowisko biznesowe oraz specyfikę Twojej branży, tak by móc publikować treści, które będą odznaczały się wysokim poziomem merytoryki.
Konkretnie o rezultatach.
Będziesz otrzymywać od nas szczegółowe raporty, z których dowiesz się, jak efektywne są działania, które realizujemy dla Twojej marki.
możemy dla Ciebie zrobić.

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)
Head Graphic Design
Dlaczego warto prowadzić stronę na LinkedIn?
LinkedIn to platforma grupująca osoby zainteresowane rozwojem zawodowym, rekruterów, a także przedsiębiorców. To doskonałe miejsce do rozmów o biznesie, dyskusji na tematy branżowe, dzielenia się innowacyjnymi pomysłami, spostrzeżeń na temat otaczającej nas rzeczywistości, jak i – a może i nawet przede wszystkim – prezentowania zalet i korzyści płynących z własnej oferty.
Jaka jest główna grupa docelowa na LinkedIn?
Na platformie można bardzo korzystnie rozwijać własną markę, szczególnie gdy zależy nam na wizerunku eksperta. Innymi słowy, na LinkedIn najłatwiej dotrzeć z przekazem marketingowych do osób z konkretnych grup zawodowych, a prezentując wizerunek eksperta możemy – lepiej niż na innych platformach – zdobyć zaufanie potencjalnych klientów, tym samym przekuwając prowadzenie konta na LinkedIn na poprawę wyników sprzedażowych. W Get Noticed poprowadzimy komunikację Twojej marki na LinkedIn tak, by kreować wizerunek eksperta i wspierać Twoje działania efektywnościowe.
Jakie są dobre praktyki na LinkedIn?
LinkedIn jest siecią społecznościową więc każdy użytkownik ma niemal pełną dowolność w wyrażaniu poglądów i sposobu w jaki je komunikuje. Oczywiście, jak każdy portal, tak i LinkedIn posiada swój regulamin, którego należy przestrzegać. LinkedIn to networking – przeniesiony do wirtualnego świata. Warto fakt ten wykorzystać i przekuć na własną korzyść.
Do dobrych praktyk należą:
- Formalny ton wypowiedzi,
- szacunek dla drugiego odbiorcy,
- unikanie kolokwializmów,
- unikanie przenoszenia treści z Instagrama lub TikToka,
- mile widziane merytoryczne wywody,
- statystyki,
- komentarze,
- dokładnie opisany profil zawodowy,
- budowanie sieci kontaktów.