Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Prowadzenie profilu Linkedin

Pozwól sobie być ekspertem branży.

Wykorzystaj środowisko biznesowe Linkedin, publikuj wpisy dotyczące Twojej branży i twórz wizerunek eksperta, któremu warto zaufać!
Prowadzenie profilu LinkedIn
Profesjonalne i biznesowe środowisko
Merytoryczne publikacje dostosowane do Twojej branży
Budowanie wizerunku eksperta
Ściśle sprecyzowana grupa odbiorców

Zbuduj wizerunek eksperta.

Wykorzystamy otoczenie biznesowe Linkedin, by publikować wpisy, które będą prezentowały Twoją markę w roli eksperta. Zadbamy o spójną strategię komunikacji i merytorykę zamieszczanych treści.

 

Dotrzyj do potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych.

Sprecyzujemy grupę odbiorców – tak potencjalnych klientów, pracowników, jak również partnerów biznesowych. Na tej podstawie będziemy kierowali do nich publikacje, które pomogą poznać i pokażą realną wartość współpracy z Twoją marką.

 

Zwiększ rozpoznawalność.

Zadbamy o zasięgi organiczne dla publikowanych treści. Docieraj do osób z otoczenia biznesowego! Publikacje eksperckie Twojej marki będą dobrze znane nie tylko wąskiej grupie ekspertów, ale także i osobom potencjalnie zainteresowanym jej ofertą.

 

Pozyskaj więcej wartościowych leadów.

Odpowiednia strategia komunikacji i merytoryczne wpisy, dotyczące branży, zapewnią Ci więcej możliwości pozyskiwania zapytań ofertowych od potencjalnych klientów, jak i kontaktów wysokiej jakości – do osób zainteresowanych usługami lub produktami Twojej firmy.

 

case study

Sprawdź historie naszych wspólnych sukcesów.
Prowadzenie profilu LinkedIn
Prowadzenie profilu LinkedIn
Współpracę w ramach prowadzenia strony na LinkedIn rozpoczniemy od dokładnego poznania Twoich: celów, wyzwań, oczekiwań, a także specyfiki Twojej branży, jak i obecnej w niej konkurencji. Na podstawie analizy uzyskanych informacji, dobierzemy dla Ciebie odpowiednią strategię komunikacji, dzięki której Twoja marka zacznie być postrzegana w roli eksperta. Zadbamy o to, by publikowane treści odznaczały się wysokim poziomem merytoryki, a przy tym budziły zainteresowanie wśród odbiorców.

Indywidualny doradca.

Współpracując z Get Noticed otrzymasz wsparcie indywidualnego opiekuna, który zadba o prowadzenie Twojej strony, a tym samym kształtowanie wizerunku eksperta dla Twojej marki. Będziesz wiedzieć do kogo się zwrócić i z kim omówić nowe pomysły.

Potencjał otoczenia biznesowego.

Nasi specjaliści, w oparciu o zebrane informacje, będą publikować treści i prowadzić konto firmowe w taki sposób, by przyciągać uwagę osób, które w największym stopniu będą zainteresowane ofertą Twojej firmy lub należą do jej otoczenia biznesowego.

Szczegółowy harmonogram pracy.

Naszą współpracę oprzemy na dokładnym planie publikacji. Będziesz wiedzieć jakie treści pojawią się na Twojej stronie w najbliższym czasie i będziesz mieć możliwość ich modyfikacji.

Merytoryczne publikacje.

Poznamy Twoje środowisko biznesowe oraz specyfikę Twojej branży, tak by móc publikować treści, które będą odznaczały się wysokim poziomem merytoryki.

Konkretnie o rezultatach.

Będziesz otrzymywać od nas szczegółowe raporty, z których dowiesz się, jak efektywne są działania, które realizujemy dla Twojej marki.

Prowadzenie profilu LinkedIn
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Pozwól swojej marce na występowanie w roli eksperta. Buduj wizerunek w oparciu o dedykowaną strategię.
1
Analiza otoczenia biznesowego
Na podstawie wypełnionego briefu oraz naszej analizy Twoich odbiorców, konkurencji oraz środowiska biznesowego tworzymy odpowiednie wytyczne do dalszej pracy.
Analiza otoczenia biznesowego
2
Strategia komunikacji
Dzięki wykonanej analizie przygotowujemy wizualizacje docelowych grup odbiorców i wdrażamy dedykowaną strategię komunikacji dla Twojej firmy – mającej na celu budowanie wizerunku marki eksperckiej.
Strategia komunikacji
3
Kreacja
Przygotowujemy odpowiednią identyfikację wizualną i styl komunikacji dopasowany do specyfiki Twojej marki oraz branży.
Kreacja
4
Realizacja
Realizujemy przyjętą strategię komunikacji i stale monitorujemy uzyskiwane rezultaty oraz działania konkurencji. Wszystko po to, by osiągać coraz to lepsze rezultaty i dbać o profesjonalne oblicze Twojej marki.
Realizacja
5
Efekt
Raportujemy wyniki i przedstawiamy plan dalszych działań oraz nowe pomysły na rozwój Twojej marki. Dbamy o to, by wszystko było dla Ciebie czytelne i zrozumiałe.
Efekt
1
Analiza
Na podstawie wypełnionego briefu oraz naszej analizy Twoich odbiorców, konkurencji oraz środowiska biznesowego tworzymy odpowiednie wytyczne do dalszej pracy.
Analiza
2
Strategia komunikacji
Dzięki wykonanej analizie przygotowujemy wizualizacje docelowych grup odbiorców i wdrażamy dedykowaną strategię komunikacji dla Twojej firmy – mającej na celu budowanie wizerunku marki eksperckiej.
Strategia komunikacji
3
Kreacja
Przygotowujemy odpowiednią identyfikację wizualną i styl komunikacji dopasowany do specyfiki Twojej marki oraz branży.
Kreacja
4
Realizacja
Realizujemy przyjętą strategię komunikacji i stale monitorujemy uzyskiwane rezultaty oraz działania konkurencji. Wszystko po to, by osiągać coraz to lepsze rezultaty i dbać o profesjonalne oblicze Twojej marki.
Realizacja
5
Efekt
Raportujemy wyniki i przedstawiamy plan dalszych działań oraz nowe pomysły na rozwój Twojej marki. Dbamy o to, by wszystko było dla Ciebie czytelne i zrozumiałe.
Efekt
Prowadzenie profilu LinkedIn

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)

Zofia Ziółkowska

Head Graphic Design

baza wiedzy

Dlaczego warto prowadzić stronę na LinkedIn?

LinkedIn to platforma grupująca osoby zainteresowane rozwojem zawodowym, rekruterów, a także przedsiębiorców. To doskonałe miejsce do rozmów o biznesie, dyskusji na tematy branżowe, dzielenia się innowacyjnymi pomysłami, spostrzeżeń na temat otaczającej nas rzeczywistości, jak i – a może i nawet przede wszystkim – prezentowania zalet i korzyści płynących z własnej oferty. 

Jaka jest główna grupa docelowa na LinkedIn?

Na platformie można bardzo korzystnie rozwijać własną markę, szczególnie gdy zależy nam na wizerunku eksperta. Innymi słowy, na LinkedIn najłatwiej dotrzeć z przekazem marketingowych do osób z konkretnych grup zawodowych, a prezentując wizerunek eksperta możemy – lepiej niż na innych platformach – zdobyć zaufanie potencjalnych klientów, tym samym przekuwając prowadzenie konta na LinkedIn na poprawę wyników sprzedażowych. W Get Noticed poprowadzimy komunikację Twojej marki na LinkedIn tak, by kreować wizerunek eksperta i wspierać Twoje działania efektywnościowe.

Jakie są dobre praktyki na LinkedIn?

LinkedIn jest siecią społecznościową więc każdy użytkownik ma niemal pełną dowolność w wyrażaniu poglądów i sposobu w jaki je komunikuje. Oczywiście, jak każdy portal, tak i LinkedIn posiada swój regulamin, którego należy przestrzegać. LinkedIn to networking – przeniesiony do wirtualnego świata. Warto fakt ten wykorzystać i przekuć na własną korzyść.

Do dobrych praktyk należą:

  • Formalny ton wypowiedzi,
  • szacunek dla drugiego odbiorcy,
  • unikanie kolokwializmów,
  • unikanie przenoszenia treści z Instagrama lub TikToka,
  • mile widziane merytoryczne wywody,
  • statystyki,
  • komentarze,
  • dokładnie opisany profil zawodowy,
  • budowanie sieci kontaktów.