BLOG

Eksperckie artykuły, tipy i nowości ze świata marketingu.

Eksperckie artykuły, tipy i nowości ze świata marketingu.

Marketing partyzancki? Tylko z zaskoczenia.

Marketing Partyzancki, czyli sky is (not) the limit!

Codziennie jesteśmy przytłoczeni ogromem reklam i promocji. Czasem aż trudno znaleźć miejsce lub sytuację, do których jeszcze nie dotarły. Efekt? Jesteśmy odporni na wiele chwytów reklamowych, haseł i krzykliwych grafik. Agencje i działy marketingowe zostały więc postawione przed wyjątkowo trudnym zadaniem, aby zdobyć atencję odbiorcy.
Przenieś koncepcję z kartki na monitor

Nie jesteś grafikiem, a chcesz przygotować kreację. Poznaj darmowe programy graficzne.

Nie ma nic przyjemniejszego od satysfakcji z własnego dzieła. Niezależnie od dziedziny. Może teraz spróbujesz swoich sił w projektowaniu graficznym? Znajdziesz tutaj 10, według nas najlepszych, programów graficznych różnego przeznaczenia, dzięki którym stworzysz identyfikację wizualną swojej firmy, zmontujesz wideo z wesela, a nawet przygotujesz własną koszulkę do druku!

Pozycjonowanie sklepu internetowego – od czego zacząć?

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych to bardzo obszerny temat. Jako przedsiębiorcy nie mamy wystarczająco czasu, aby optymalnie go zgłębić. Powoduje to ogólną niechęć do branży SEO. Na tę jednak nie możemy sobie pozwolić. Zamiast tego lepiej jest poznać podstawy pozycjonowania sklepów internetowych na własną rękę.
SEO - jak to działa? Kompendium wiedzy.

SEO – co się kryje pod tym pojęciem?

Skrót SEO na dobre zadomowił się w naszym języku i coraz częściej pojawia się w artykułach dotyczących promocji marki w internecie. Większość z nas kojarzy go jednak dość mgliście z pozycją strony www w wyszukiwarce, lecz nie wie, jakie działania tak naprawdę oznacza i co można dzięki nim zyskać.
Pozycjonowanie SEO tylko dla cierpliwych?

Kiedy będą widoczne efekty pozycjonowania?

Czekanie na efekty pozycjonowania strony internetowej może trwać od kilku tygodni do nawet kilkunastu miesięcy. Czas ten nie jest identyczny w przypadku każdej witryny, bo na cały proces indeksowania w Google ma wpływ wiele kwestii.
SEO - pomiary efektywności.

Efektywność SEO – jak ją mierzyć?

Nie jest rzeczą dziwną, że każdego klienta agencji SEO najbardziej interesuje to, skąd wiadomo, że pozycjonowanie działa. Jak mierzy się efekty pozycjonowania i kiedy wiadomo, że obrana strategia się sprawdza.

Jak przygotować kampanie reklamową na święta

Końcówka listopada oraz początek grudnia to czas, kiedy wszyscy zaczynają myśleć o prezentach świątecznych. Właściciele sklepów internetowych również w tym okresie powinni zacząć myśleć o tym jak sprawić własnej firmie prezent w postaci zwiększenia sprzedaży i zdobyciu zainteresowania jak największej liczby użytkowników przeglądających oferty internetowe. Stworzyć kampanię reklamową w Google Ads czy Facebook Ads może każdy, jednak należy się przede wszystkim zastanowić jakie są najważniejsze kwestie, na których należy się skupić by osiągnąć zamierzony cel, aby nie “przepalić” budżetu zainwestowanego w reklamy.
Załadowano wszystkie artykuły
Nie ma więcej artykułów.