darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Strategia google ads

Pozwól sobie zaplanować działania reklamowe.

Przygotujemy dla Twojej firmy strategię efektywnych kampanii reklamowych Google Ads.
Strategia Google Ads
Strategia Google Ads
certyfikowani specjaliści
międzynarodowe doświadczenie
szerokie podejście do analizy

Rozwijaj swój biznes skutecznie!

Przeprowadzimy dogłębną analizę Twojej strony oraz konta Google Ads. Sprawdzimy m.in.: kto jest Twoim klientem, czego tak naprawdę szuka w Twojej witrynie, jak efektywne były Twoje kampanie. W oparciu o zebrane dane przygotujemy plan skutecznych działań reklamowych.

 

Zyskuj przewagę nad konkurencją.

Wyszukamy Twoich największych konkurentów w branży i pokażemy Ci jak wyróżnić Twoją firmę tak, aby stała się atrakcyjniejsza dla potencjalnego klienta. Dowiesz się, w których obszarach Twoja konkurencja jest skuteczniejsza i co możesz poprawić na swojej stronie, aby tę sytuację odwrócić. Przedstawimy Tobie również obszary warte dalszego rozwijania, a także zarekomendujemy rozwiązania, które przybliżą Cię do realizacji celów biznesowych.

 

Zwiększaj jakościowy ruch na stronie.

Wszystkie dane, zebrane podczas analizy, wykorzystamy do stworzenia precyzyjnej strategii kampanii Google Ads. Zadbamy o to, by kampanie reklamowe docierały do użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani Twoją ofertą.

 

Wykorzystuj globalny potencjał Google Ads.

Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Jesteśmy jedną z zaledwie kilku agencji reklamowych w Polsce, które Google uznał za wartościowego partnera w prowadzeniu kampaniu ukierunkowanych na ekspansję zagraniczną. Pomożemy Tobie dotrzeć do odbiorców na całym świecie, zaplanujemy i zrealizujemy strategię reklamową, która będzie pracować na rzecz skalowania Twojego biznesu.

 

Strategia google ads to...

Dotrzyj do swojego celu.

Strategia Google Ads to mapa drogowa dla Twoich kampanii. Jej szczegółowe opracowanie pozwoli Twojej firmie na realizację celów. Precyzyjnie opracowana strategia działania zabezpieczy Twoją firmę przed niepotrzebnym przepalaniem budżetu i pomoże jej rosnąć.

Strategia Google Ads

Google posiada ponad 91% udziału wśród wszystkich wyszukiwarek z dzienną liczbą wyszukiwań przekraczającą 3.5 miliarda. Dzięki odpowiedniej strategii Google Ads będziesz docierać do użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani Twoją ofertą.

Strategia Google Ads

case study

Pozwól przekonać się naszymi wynikami.
Strategia Google Ads
Strategia Google Ads
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces

Dopracowana strategia Google Ads to nasz sprzymierzeniec. 

1
brief
Opisujesz nam swoją firmę, wytyczne, wymagania, cele, które chcesz osiągnąć.
brief
2
Analiza i audyt
Dokonujemy analizy Twojej strony oraz kont reklamowych i zbieramy najważniejsze informacje.
Analiza i audyt
3
Strategia
Na podstawie wszystkich otrzymanych i zebranych danych tworzymy strategię dopasowaną do Twoich potrzeb
Strategia
4
Omówienie działań
Omawiamy przygotowaną strategię i przygotowujemy plan dla dalszych działań.
Omówienie działań
5
Realizacja
Wdrażamy opracowaną strategię i monitorujemy uzyskiwane rezultaty. Optymalizujemy kampanie i dbamy, by przynosiły korzyści!
Realizacja
1
Brief
Opisujesz nam swoją firmę, wytyczne, wymagania, cele, które chcesz osiągnąć.
Brief
2
Analiza i audyt
Dokonujemy analizy Twojej strony oraz kont reklamowych i zbieramy najważniejsze informacje.
Analiza i audyt
3
Strategia
Na podstawie wszystkich otrzymanych i zebranych danych tworzymy strategię dopasowaną do Twoich potrzeb
Strategia
4
Omówienie działań
Omawiamy przygotowaną strategię i przygotowujemy plan dla dalszych działań.
Omówienie działań
5
Realizacja
Wdrażamy opracowaną strategię i monitorujemy uzyskiwane rezultaty. Optymalizujemy kampanie i dbamy, by przynosiły korzyści!
Realizacja
nasze produkty
Sprawdź, co więcej
możemy dla Ciebie zrobić.
Strategia Google Ads

Testy beta pokazują, że kampanie Performance Max prowadzą do średniego wzrostu wartości konwersji o 12%. Liczby brzmią obiecująco, jednak samo uruchomienie kampanii, to nie wszystko. Przemyślana struktura, dobór zasobów, plan rozwoju kampanii Pmax pozwalają na skalowanie działań względem potencjału sprzedażowego. Sukces tkwi bowiem w dobrze dobranej strategii rozwoju na kanał Google Ads.

Sebastian Jastrzębski
Team Leader SEM Ads
baza wiedzy

Czy strategia Google Ads będzie dobrana do moich odbiorców?

Chcesz, by Twoje reklamy docierały do odpowiednich odbiorców? Dzięki dobrze dobranej strategii, już na starcie kampanii Google Ads, wyprzedzisz tych, którzy jej nie przygotowali.
Przeprowadzając analizę bierzemy pod uwagę m.in.:

  • podział ruchu na poszczególne urządzenia (mobile/desktop/tablet),
  • lokalizację Twoich klientów,
  • godziny, w jakich dokonują zakupu,
  • grupy odbiorców potencjalnych klientów.

Jaki wpływ na wyniki ma strona docelowa?

Tworząc strategię, nie można zapomnieć o tym, że po przekierowaniu z naszej reklamy na stronę, użytkownik musi czuć się zaopiekowany. Odpowiednia analiza pozwala na wychwycenie problemów, na jakie potencjalny użytkownik może natrafić na stronie internetowej. Sprawdzamy, czy klienci czują się na jakimś etapie Twojej strony zagubieni, przez co go opuszczają. Nowe podejście Google Ads kładzie duży nacisk na to, aby strona docelowa, do której kierują reklamy, była przyjazna dla odbiorcy. Wpływa to również na jakość i efektywność samych reklam. Strategia Google Ads to coś więcej niż tylko stworzenie reklam!

Jakie frazy kluczowe dobrać?

Strategia Google Ads pozwala sprawdzić czego szukają Twoi odbiorcy i jakie frazy wpisują w wyszukiwarkę. Precyzyjnie dobrane frazy kluczowe pozwalają na celne trafienie w intencje użytkownika. Korzystając z narzędzia w panelu reklamowym, jakim jest Planer Słów Kluczowych, możemy określić jak często frazy związane z naszą branżą są wyszukiwane, jaki jest koszt ich kliknięć oraz estymować liczbę wyświetleń i kliknięć reklamy. Słowa te konfrontujemy również z wyszukiwarką i sprawdzamy co się w niej wyświetla. To przecież tam dochodzi do ostatecznej rozgrywki! Im precyzyjniej dobrane słowa kluczowe, tym lepsza jakość reklam i niższy koszt za kliknięcie.

Czy potrzebuję znaleźć USP mojego biznesu?

Żyjemy w świecie reklam, a żeby przebić się w tym tłumie, należy się wyróżnić. Nazwa naszej firmy to Get Noticed co znaczy, daj się zauważyć. Częścią dobrze przeprowadzonej strategii jest znalezienie tak zwanego triggera, który wyróżni Twoją markę. Przeprowadzona przez nas podczas strategii analiza stron konkurencji, ich komunikacji w witrynie, w mediach społecznościowych oraz reklam w sieci Google pozwala na znalezienie wyróżnika, dzięki któremu zwiększysz swoją rozpoznawalność i poprawisz widoczność Twojej strony w sieci.