Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Strategia komunikacji w social media
Pozwól sobie na budowanie wizerunku w Social Media.
Zbuduj przemyślany wizerunek Twojej firmy.
Na podstawie analizy Twojego otoczenia biznesowego i specyfiki Twojej firmy przygotujemy dla Ciebie dedykowaną strategię komunikacji. Działaj w oparciu o konkretne dane i wnioski, a nie na podstawie domysłów!
Prowadź komunikację w sposób, który przemówi do Twoich potencjalnych klientów.
Dzięki przygotowanej przez nas strategii będziesz wiedzieć, na które komunikaty stawiać i gdzie promować swoją firmę. Bądź tam, gdzie Twoi klienci i pokaż, dlaczego Twoja marka jest warta ich uwagi!
Wspieraj działania sprzedażowe Twojej firmy.
Odpowiednia strategia komunikacji będzie pracować wielotorowo na sukces Twojej firmy. Od zwiększania rozpoznawalności, przez generowanie leadów, na samym wzroście sprzedaży kończąc. Wizerunek marki jest jednym z najważniejszych czynników przy podejmowaniu ostatecznej decyzji zakupowej – wykorzystaj to!
Pokazuj wartości swojej marki i buduj jej świadomość.
Buduj markę, z którą będą identyfikowali się jej odbiorcy! Przygotujemy dla Ciebie strategię komunikacji, dzięki której poznasz swojego potencjalnego klienta lub pracownika i będziesz wiedzieć, które treści warto komunikować, by zbudować więź ze swoimi odbiorcami. Pozwól poznać Twoją firmę, zaprezentuj swoje wartości i buduj wokół siebie zaangażowaną społeczność.
case study

Strategiczne planowanie komunikacji marketingowej.
Doskonale rozumiemy, jak ważna w dzisiejszym świecie jest skuteczna komunikacja. Dlatego przygotowując strategię działań marketingowych w mediach społecznościowych, angażujemy zespół specjalistów od content i digital marketingu, brandingu, a także grafików.
Dzięki tak dobranemu zespołowi różnych kompetencji masz pewność, że przygotowana strategia będzie oparta o dokładną analizę Twojego środowiska, a także doświadczenie osób, które wiedzą, jak za pomocą komunikacji marketingowej budować wizerunek, zdobywać zaufanie i przyciągać nowych klientów.
Indywidualny opiekun.
Skuteczna komunikacja.
Analiza otoczenia biznesowego.
Strategię przygotujemy w oparciu o przeanalizowanie Twoich wcześniejszych działań marketingowych, otoczenia biznesowego, działań konkurencji. Wyznaczymy mocne i słabe strony, a także szanse i zagrożenia dla rozwoju Twojej marki. Będziesz wiedzieć, na które elementy stawiać, a nad którymi należy jeszcze popracować.
Kreatywne i świeże spojrzenie.
Unikamy powielania sztampowych schematów. Przygotujemy dla Ciebie strategię, której celem będzie wyróżnienie Twojej marki na tle konkurencji i budowanie pozytywnego wizerunku. Daj się poznać jako marka, za której ofertą stoi wartość, daleko wykraczająca poza sam produkt.
Zarządzanie kryzysowe.
Zabezpieczymy Twoją markę przed sytuacjami, które mogą wpłynąć negatywnie na budowanie pozytywnego wizerunku. Przygotujemy dla Ciebie szczegółowy schemat postępowania i odpowiedzi, dzięki którym będziesz wiedzieć, jak zachować się w sytuacji, gdy pojawią się nieprzychylne komentarze lub inne szkodliwe działania.
możemy dla Ciebie zrobić.

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)
Head Graphic Design
Czym jest strategia komunikacji?
Strategia komunikacji to nic innego, jak drogowskaz marketingowy dla Twojej firmy. Niespójna i nieprzemyślana, to sabotaż wizerunkowy dla marki, która w żaden sposób nie będzie pozytywnie odznaczać się na tle innych – w tym swojej konkurencji. Komunikacja marketingowa musi być strategiczna, ponieważ jest na pierwszej linii frontu pomiędzy Twoją ofertą, a potencjalnym klientem.
Co zawiera strategia komunikacji?
Strategia komunikacji to przede wszystkim konkretny plan działania, który jest poparty solidną analizą Twoich wcześniejszych zabiegów marketingowych, otoczenia biznesowego oraz potencjalnego klienta. W ramach strategii otrzymasz nie tylko dokładny obraz tego, jak Twoja marka dotychczas prezentowała się na zewnątrz, ale także przygotujemy dla Ciebie sposób komunikacji oraz wyznaczymy odpowiednie media, dzięki którym dotrzesz do odbiorców najbardziej zainteresowanych ofertą Twojej firmy.
Czy potrzebuję strategii komunikacji?
Odpowiednia strategia komunikacji pozwala zmierzać w określonym kierunku – spójnym z Twoją firmą, dostosuje komunikację do potencjalnych klientów, wyznaczy wartości, wskaże mocne strony warte uwydatniania, nakreśli słabe strony wymagające poprawy, dobierze odpowiednie kanały i sposób komunikacji, przygotuje na ewentualne sytuacje kryzysowe, a także wesprze działania sprzedażowe. Wszystkie największe przedsiębiorstwa korzystają z misternie opracowanych strategii marketingowych, ponieważ to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań, pozwalających na skalowanie przychodów. Jeżeli potrzebujesz strategii komunikacji, zgłoś się do nas – zespół Get Noticed to specjaliści z różnych dziedzin marketingu, którzy łączą swoje specjalizacje, by pomagać naszym klientom w budowaniu wizerunku. Czy potrzebujesz strategii komunikacji? Tak, jeśli zależy Ci na rozwoju. Nie, jeśli nie interesuje Cię skalowanie biznesu i budowanie społeczności wokół Twojej marki.
Jak strategia komunikacji marketingowej wpłynie na mój biznes?
Odpowiednio przygotowana i realizowana strategia będzie miała na celu budowanie zaufania do Twojej marki, a także poszerzanie społeczności fanów wokół firmy. Wdrażając strategię marki zaczniesz proces budowania świadomości wśród odbiorców, Twoja firma będzie lepiej kojarzona, a przy tym możesz zyskiwać odbiorców, którzy będą utożsamiali się z wyznawanymi przez Ciebie wartościami i spostrzeżeniami. Wiele zależy od celów, które chcesz by strategia komunikacji realizowała, niemniej przemyślany marketing wpływa bardzo skutecznie na wzrost sprzedaży, jak i większą ilość zapytań ofertowych od potencjalnych klientów.
Co zawiera strategia komunikacji marketingowej?
- analiza i audyt dotychczasowych działań oraz otoczenia biznesowego,
- określenie celów i metodyki ich realizacji,
- sposobu i środków komunikacji,
- potrzebnych zasobów,
- zarządzanie komunikacją.