darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Strategia Social Ads

Pozwól sobie na sprzedaż w social mediach.

Postaw na strategię Social Ads opartą o wnikliwą analizę i kreatywne rozwiązania.
Strategia Social Ads
Strategia Social Ads
Strategia dopasowana do Twojego biznesu
Kompletna analiza oparta na liczbach
Kampanie, które generują korzyści

Wykorzystuj pełen potencjał możliwości reklamowych w social mediach.

Pojedyncze akcje promocyjne czy promowanie postów bez planu to przykłady działań bez strategii i ułożonego lejka sprzedażowego. Stworzymy dla Ciebie strategię, która przełoży się na mierzalne i korzystne efekty reklamowe dla Twojego biznesu. W naszym planie kierujemy się długoletnim doświadczeniem oraz analizą danych opartych o liczby. Wnioski i rekomendacje tworzymy na podstawie analizy Twoich działań, najlepszych praktyk w Twojej branży oraz bieżących trendów. Dzięki temu przygotowujemy strategie reklamowe, które są skuteczne.

Korzystaj ze strategii uszytej dla Twojego biznesu.

Otrzymasz od nas przejrzysty plan i bazę gotową do działania. Zobaczysz w nim dokładną analizę twoich reklam, strony internetowej oraz treści organicznych, a także listę gotowych rekomendacji z estymacją potencjalnych wyników. Dzięki temu uzyskasz narzędzie do kontrolowania oraz wiedzę niezbędną do podejmowania decyzji biznesowych.

Czerp korzyści z nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą sprzedaż.

Tworząc strategię, korzystamy z ogromnego potencjału, jaki ma obserwacja i research rynku. Nasi specjaliści stale się doszkalają w najnowszych rozwiązaniach, które pozwolą stworzyć strategię mającą realny, pozytywny wpływ na Twoje wyniki biznesowe.

Poprawiaj wyniki sprzedażowe, dzięki naszemu doświadczeniu.

Na bazie naszego doświadczenia i researchu procesu przez jaki przechodzi Twój klient, stworzymy strategię w postaci lejka sprzedażowego. Uwzględnimy w niej Twoje potrzeby biznesowe. Dzięki temu, wdrożona strategia zapewni Ci zwiększenie sprzedaży.

Sekcja STRATEGIA SOCIAL ADS TO…

Stały napływ potencjalnych klientów.

Przemyślane działanie pozwala na utrzymanie stałego napływu potencjalnych klientów. Nie opieramy naszych strategii na pojedynczych akcjach lub działaniach, ale koncentrujemy się na długofalowym procesie, który jest dostosowany do Twojego biznesu.

Prawidłowa strategia Social Ads uwzględnia odpowiednie podziały budżetu, których stopniowe skalowanie pozwoli zmaksymalizować ROAS oraz ROI z kampanii.

Strategia Social Ads

Dlaczego warto mieć strategię reklamową?

Strategia jest narzędziem, które pozwoli Ci na podejmowanie dobrych decyzji biznesowych oraz długoterminowe, konsekwentne działanie. Tylko w ten sposób możesz ciągle optymalizować działania i uzyskiwać najlepsze wyniki.
Strategia Social Ads
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Pozwól swojej marce na występowanie w roli eksperta. Buduj wizerunek w oparciu o dedykowaną strategię.
1
Przedstawiamy jasny podział celów kampanii
Dobierzemy najskuteczniejsze formaty kampanii reklamowych dla Twojego biznesu.
Przedstawiamy jasny podział celów kampanii
2
Proponujemy grupy odbiorców
Przygotujemy obraz zachowań, danych demograficznych i zainteresowań Twoich potencjalnych klientów.
Proponujemy grupy odbiorców
3
Przedstawiamy trendy rynkowe dopasowane do Twojego biznesu
Zaproponujemy rozwiązania, które będą wspierać cele biznesowe Twojej firmy.
Przedstawiamy trendy rynkowe dopasowane do Twojego biznesu
4
Proponujemy kilka wersji budżetowych
Możesz wybrać najbardziej interesujący Cię wariant realizacji strategii.
Proponujemy kilka wersji budżetowych
5
Estymujemy jakich wyników możesz się spodziewać
Szacujemy jakich wyników i po jakim czasie możesz się spodziewać.
Estymujemy jakich wyników możesz się spodziewać
6
Tworzymy plan na kreacje
Proponujemy sposób komunikacji i prezentacji przekazu reklamowego.
Tworzymy plan na kreacje
7
Analizujemy działania konkurencji
Monitorujemy i reagujemy na działania Twojej konkurencji.
Analizujemy działania konkurencji
8
Tworzymy strategię w oparciu o lejek sprzedażowy
Dbamy o to, by Twoje cele biznesowe były realizowane strategicznie.
Tworzymy strategię w oparciu o lejek sprzedażowy
1
Przedstawiamy jasny podział celów kampanii;
Dobierzemy najskuteczniejsze formaty kampanii reklamowych dla Twojego biznesu.
Przedstawiamy jasny podział celów kampanii;
2
Proponujemy grupy odbiorców
Przygotujemy obraz zachowań, danych demograficznych i zainteresowań Twoich potencjalnych klientów.
Proponujemy grupy odbiorców
3
Przedstawiamy trendy rynkowe dopasowane do Twojego biznesu
Zaproponujemy rozwiązania, które będą wspierać cele biznesowe Twojej firmy.
Przedstawiamy trendy rynkowe dopasowane do Twojego biznesu
4
Proponujemy kilka wersji budżetowych
Możesz wybrać najbardziej interesujący Cię wariant realizacji strategii.
Proponujemy kilka wersji budżetowych
5
Estymujemy jakich wyników możesz się spodziewać
Szacujemy jakich wyników i po jakim czasie możesz się spodziewać.
Estymujemy jakich wyników możesz się spodziewać
6
Tworzymy plan na kreacje
Proponujemy sposób komunikacji i prezentacji przekazu reklamowego.
Tworzymy plan na kreacje
7
Analizujemy działania konkurencji
Monitorujemy i reagujemy na działania Twojej konkurencji.
Analizujemy działania konkurencji
8
Tworzymy strategię w oparciu o lejek sprzedażowy
Dbamy o to, by Twoje cele biznesowe były realizowane strategicznie.
Tworzymy strategię w oparciu o lejek sprzedażowy
Strategia Social Ads
Z mediów społecznościowych korzysta obecnie blisko 4,62 miliarda ludzi na świecie, co stanowi 58,4% ludności. W samej Polce jest 27,2 milion użytkowników Social Media, z tego aż 65,8% osób wykorzystuje je do pozyskiwania informacji na temat różnych brandów. Nie powinno więc dziwić, że reklama na najpopularniejszych platformach społeczności to obecnie jeden z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów i budowania świadomości na temat Twojej marki.
Piotr Taisner
Social Ads Specialist
baza wiedzy

Szczegółowe raportowanie.

Będziesz mógł śledzić wszystkie efekty naszych działań, za pomocą szczegółowych raportów. Wyjaśnimy Ci wszystko, żebyś wiedział, co mierzymy i dlaczego wybraliśmy akurat te dane.

Jakie są formaty reklam w Social Ads?
Formaty reklam Social Ads.

System reklamowy różnych mediów społecznościowych charakteryzuje się najczęściej wieloformatowością. Dzięki temu możesz skorzystać z takiego formatu reklam, który najbardziej będzie pasował do twojego biznesu i pomoże w osiągnięciu zamierzonego celu. Formaty reklam, jakie najczęściej możemy spotkać, to:

Czym jest lejek sprzedażowy?

Lejek sprzedażowy to schematyczne ułożenie procesu zakupowego, przez który firmy przeprowadzają swoich potencjalnych klientów. Jest on zwykle podzielony na kolejne etapy i kroki, które różnią się od siebie w zależności od prowadzonej działalności. W social ads jest on skupiony wokół nowych odbiorców, ich zainteresowań oraz późniejszych etapów remarketingu.

Jakie są platformy reklamowe Social Ads?

Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Twitter Ads, Pinterest Ads