Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Testy A/B
Pozwól sobie wybrać najlepsze rozwiązanie.
twardych danych
udoskonalenia
przychodów
najlepszej wersji
Oprzyj decyzje biznesowe o konkretne dane.
Testy A/B pozwalają na łatwe oraz szybkie znalezienie najskuteczniejszej wersji danego elementu na stronie. Już nie musisz się zastanawiać czy dana zmiana zostanie przyjęta przez użytkowników dobrze czy źle, ani jak i czy w ogóle wpłynie na konwersję.
Powiększ przychody swojego sklepu i popraw jego rentowność.
Nawet niewielkie zmiany na stronie mogą przełożyć się na zwiększenie najważniejszych współczynników. Testy A/B choć proste, przynoszą czasami zaskakujące wnioski, które warto wdrażać i poprawiać efektywność działań marketingowych.
Zidentyfikuj wąskie gardła.
Jeżeli na swoim koncie zauważysz, że jakaś strona posiada wysoki współczynnik odrzuceń, to otrzymujesz pierwszy sygnał, by wejść na nią i przetestować kilka możliwości rozwiązania problemu.
Potraktuj zmianę jak proces ciągły.
Idealna strona internetowa nie istnieje! Budowanie witryny to proces, który składa się z ciągłych udoskonaleń. Dzięki regularnie prowadzonym testom A/B wdrażasz nowości, które pokochają Twoi użytkownicy i za pomocą których przegonisz konkurencję.
Zacznij od dostosowania strony do osób, które wchodzą na nią i szukają informacji lub produktów. Prosty test A/B porównujący różne wersje strony może zrewolucjonizować zbierane dane, które wykorzystujesz do analizy i optymalizacji kampanii.

- Testy A/B — Badamy co najmniej dwa warianty tej samej strony, gdzie jeden wariant to oryginalna strona, a drugi to strona ze zmianą.
- Testy wielowymiarowe — Badamy wiele wariantów elementów na stronie, uzyskując tym samym informacje, które dopasowania są najlepsze.
- Personalizacja — Wprowadzamy zmiany w danym obszarze strony na podstawie unikalnych danych uzyskanych o użytkowniku, np. pod względem lokalizacji, ilości wizyt, itp.
możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Czym różnią się wersje strony podczas testów A/B?
Wersje mogą się różnić kolorem, wielkością czcionki, kształtem czy usytuowaniem. Wybór elementów nie jest przypadkowy, powstaje na podstawie analizy danych. Najczęściej wersję oryginalną stanowi strona A, natomiast wersja do testowania określana jest literą B.
Czy warto robić testy A/B na stronie z dużym ruchem?
Dlaczego warto przeprowadzać testy A/B?
Jaki jest cel przeprowadzania testów A/B?
Jakie elementy składają się na testy A/B?
Przed przeprowadzeniem każdego badania strony analizujemy dane, aby znaleźć punkty, które w pierwszej kolejności wymagają sprawdzenia. Następnie przygotowywany jest plan. Testy kończy raport wraz z rekomendacjami działań, które pozwolą zwiększyć użyteczność Twojej strony internetowej.
Jak liczna powinna być badana grupa oraz jak długo powinien trwać test A/B?
Czym są testy użyteczności strony internetowej?
Testy A/B odpowiadają na pytanie, jakie cechy powinna mieć witryna by była przystosowana do potrzeb użytkowników.