Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
TikTok ads
Zacznij inspirować swoich odbiorców!
Wysoka skuteczność reklamy na TikToku!
TikTok Ads to wyższa skuteczność reklam w porównaniu z innymi platformami społecznościowymi, ponieważ użytkownicy są bardziej zaangażowani i bardziej otwarci na eksperymentowanie z nowymi produktami i usługami.Lojalna i zaangażowana społeczność.
Pomożemy Ci dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą kampanii reklamowych, ale również zainspirujemy ich do interakcji z Twoją marką poprzez promowanie wyjątkowych nagrań z Twojej tablicy. Liczba aktywnych użytkowników na TikToku stale rośnie, a my wiemy, jak przykuć ich uwagę!Charakterystyka platformy sprzyjająca reklamom!
Format treści, jak i samych reklam na TikToku sprawia, że użytkownicy spędzają bardzo dużo czasu na platformie, konsumując wiele treści wideo. Jest to o tyle korzystne, iż przygotowanie ciekawej kreacji reklamowej spotka się z dużą uwagą odbiorców i może być bardzo efektywne w kontekście działań leadowych, jak i wizerunkowych.Popularna platforma społecznościowa,
która umożliwia użytkownikom nagrywanie, edycję i udostępnianie krótkich wideo o długości od 15 sekund do nawet 10 minut. Aplikacja jest dostępna w ponad 150 krajach i posiada ponad miliard aktywnych użytkowników na całym świecie. Dane opublikowane w zasobach reklamowych ByteDance wskazują, że TikTok miał w Polsce na początku 2023 roku 10,14 mln użytkowników w wieku 18 lat i więcej. Na tle innych aplikacji, użytkownicy TikToka wykazują najwyższy poziom zaangażowania*, z wskaźnikiem jego średniej wynoszącym 5,96%.Odpowiednie miejsce do reklamowania swojej firmy z kilku powodów:
Rodzaje kampanii reklamowych TikTok Ads
TikTok Ads oferuje różnorodne formaty reklam i duże możliwości targetowania, co efektywnie można dostosować do specyfiki marki i jej strategii komunikacyjnej. Użytkownicy TikToka bardzo chętnie przeglądają dziesiątki treści w ciągu jednego dnia, poszukując materiałów, które będą interesujące. Właśnie dlatego formaty reklamowe na TikToku postały z taką myślą, by przykuwać uwagę lub pojawiać się tam, gdzie z największym prawdopodobieństwem osiągną cel.Cele reklamowe na TikTok Ads:
- Budowanie świadomości
- Rozważenie oferty
- Konwersje
Budowanie świadomości
Zasięg - celem reklamy może być dotarcie do jak największej liczby użytkowników TikToka, aby zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi.
Rozważenie oferty
Ruch - celem jest przyciągnięcie użytkowników na stronę internetową firmy lub na inną platformę, gdzie można dokonać konwersji.
Wyświetlenia wideo - zwiększenie liczby wyświetleń wybranych filmików nowym lub aktualnym obserwatorom
Generowanie leadów - ten cel umożliwia pozyskiwanie kontaktów osób zainteresowanych ofertą.
Aktywność odbiorców - ten cel pomoże nawiązać głębsze kontakty z Twoją społecznością - zdobycie obserwatorów, zwiększenie ilości odwiedzin profilu..
Konwersje
Promocja aplikacji - celem jest zachęcenie jak największej liczby użytkowników do zainstalowania aplikacji.
Konwersje w witrynie - celem jest zachęcenie użytkowników do podjęcia konkretnych działań jak np. zakup. Dodatkowo mamy możliwość zainstalowania TikTok Pixel (dzięki niemu możemy monitorować zachowania i śledzić konwersję, zebrane informacje możemy użyć w remarketingu)
TikTok oferuje kilka formatów reklamowych, takich jak:





Reklamy Top – View przyciągają uwagę użytkowników, wyświetlając się na górze ich strony w miejscu „Dla Ciebie” przy pierwszym otwarciu aplikacji. Dzięki temu formatowi reklama wideo może trwać do 60 sekund. 71% użytkowników twierdzi, że TopView przykuwa ich uwagę i nie pozwala przejść obok siebie obojętnie. Reklamy Top View doskonale nadają się do zwiększania świadomości marki, ponieważ gwarantują szeroki zasięg i dużą liczbę wyświetleń. Kluczem do reklam Top View jest stworzenie bardzo angażującego filmu, który pozostawi trwałe wrażenie na widzu.
Reklamy In-Feed – to standardowy format reklam TikTok, który umożliwia osadzanie reklam wideo w celu automatycznego odtwarzania na stronie „Dla Ciebie”. Reklamy te dają użytkownikom możliwość polubienia, komentowania, udostępniania, obserwowania i nagrywania filmów w tym samym dźwięku TikTok. Reklamy In-Feed mogą być wykorzystywane do różnych celów kampanii. Każdy z nich zawiera klikalny przycisk CTA, którego można użyć do kierowania ruchu na zewnętrzną stronę docelową, konto marki na TikTok lub stronę z pobieraniem aplikacji.
Branded Effects – użytkownicy mogą wykorzystywać stworzone naklejki, efekty specjalne czy filtry. Ta forma reklamy sprawia, że skutecznie możemy zbudować pozytywny wizerunek marki, a także zwiększyć zaangażowanie odbiorców.
Branded Hashtag – najbardziej kreatywny rodzaj reklamy na TikToku. Możemy zapraszać użytkowników do kilkudniowego wyzwania, stworzonego przez naszą markę. Skutecznie generuje duży zasięg, a także mocno angażuje odbiorców.
Spark Ads – to natywny format reklamowy, który umożliwia wykorzystanie organicznych postów TikTok i ich funkcji w reklamie. Ten unikalny format pozwala na publikowanie reklam: Wykorzystując posty własnego konta TikTok. Wykorzystując organiczne posty wykonane przez innych twórców (za ich zgodą)
Tworzymy odpowiedni key visual dla wszystkich grup.
Stworzone reklamy stale doskonalimy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.
Przedstawiamy w raportach efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.
możemy dla Ciebie zrobić.

Dzięki zaawansowanym narzędziom targetowania oraz możliwościom wykorzystania sztucznej inteligencji do personalizacji treści, TikTok Ads pozwala na precyzyjne dostosowanie komunikatów reklamowych do odbiorców. Wysoki stopień zaangażowania użytkowników oraz potencjał w zakresie kreowania viralowych trendów sprawiają, że platforma ta jest innowacyjnym i perspektywicznym miejscem dla działań reklamowych.
Facebook Ads Specialist
Jakie są zalety reklamy na TikToku?
- TikTok Ads oferuje narzędzia do dokładnego targetowania grupy odbiorców na podstawie wieku, lokalizacji, zainteresowań i zachowań użytkowników.
- TikTok to platforma, na której użytkownicy spędzają dużo czasu i chętnie angażują się w tworzenie i udostępnianie filmów wideo. To oznacza, że reklamy mogą mieć wysoki poziom zaangażowania użytkowników.
- Niższa konkurencyjność działań w stosunku do innych platform (np. Facebook Ads).
- Możliwość reklamowania się bez potrzeby zakładania konta organicznego