Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Wdrożenie Data Layer
Pozwól sobie na wdrożenie warstwy Data Layer.
Buduj lepsze doświadczenia zakupowe.
Wdrożenie Enhanced Ecommerce umożliwia dostarczanie klientom unikalnych wrażeń zakupowych, spersonalizowane treści i promocje oraz pełny proces monitorowania zakupów, to tylko część możliwości, które daje implementacja Data Layer.
Korzystaj z raportów ulepszonego e-commerce.
Oprócz standardowych informacji otrzymujemy możliwość analizowania prowadzonych kampanii, kuponów promocyjnych oraz afiliacji. Dodatkowo w raportach znajdziemy całkowitą ilość i przychód poszczególnych produktów. Pozwala na lepszą optymalizację całej strony oraz przyszłych promocji.
Zbieraj dokładniejsze dane na temat zachowań zakupowych.
Wdrożenie Data Layer pozwala na dokładną analizę zachowań podejmowanych przez użytkowników Twojej witryny. Dzięki temu rozwiązaniu uzyskujesz informacje o ilości dodanych lub usuniętych produktów z koszyka, które przedmioty zostały zakupione oraz jakie transakcje i na jaką kwotę zostały dokonane na stronie.
Usprawniaj pomiar zdarzeń w witrynie.
Wprowadzenie Data Layer na stronę znacznie rozbudowuje możliwości zbierania szczegółowych danych dotyczących zdarzeń na stronie. Odpowiednia konfiguracja pozwala mierzyć na stronie całą ścieżkę zakupową użytkownika, a w późniejszym czasie wyświetlać sprecyzowane reklamy.
Dostęp do informacji o transakcjach, wartości i łącznej liczbie zamówień, współczynnikach konwersji, a w przypadku np. kampanii Google Ads, informacji o kosztach konwersji na poziomie kampanii, grup reklam czy słów kluczowych. Jest to niezbędny element analityki internetowej każdego e-commerce.
możemy dla Ciebie zrobić.

Wdrożenie DataLayer pozwala na gromadzenie dokładniejszych danych, dotyczących produktów oraz zachowań zakupowych w sklepie internetowym. Główną zaletą tego rozwiązania jest możliwość implementacji Enhanced Ecommerce. Dzięki temu rozwiązaniu możliwa jest analiza nowych istotnych informacji oraz podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.
Analitycs Team Leader
Jakie korzyści wiążą się z używaniem warstwy danych w Menedżerze tagów?
Zamiast tworzyć odniesienia do zmiennych, informacji o transakcjach, kategorii strony i innych ważnych wskaźników rozproszonych na stronie, Menedżer tagów może łatwo odwoływać się do informacji podanych w kodzie źródłowym warstwy danych. Dzięki Data Layer nie ma potrzeby implementowania kilku różnych kodów, które pozwalałyby na śledzenie poszczególnych zdarzeń w witrynie.
Czy korzystanie z Data Layer jest konieczne?
Korzystanie z Data Layer jest najbardziej rozsądnym rozwiązaniem. Stosowanie pojedynczych kodów JS byłoby bardziej uciążliwe i mniej skuteczne. Data Layer nie jest konieczne, ale jego brak znacząco utrudnia możliwości kategoryzowania zdarzeń, odbywających się w witrynie, a ściśle powiązanych z zachowaniami zakupowymi użytkowników.
Czy konfiguracja DataLayer wymaga określonych umiejętności?
Tak, konfiguracja Data Layer wymaga znajomości JavaScript. Zdecydowanie najlepiej, by wdrożeniem, jak i dostosowywaniem warstwy danych zajmowały się osoby, które posiadają niezbędną wiedzę programistyczną.