Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics
Pozwól sobie zbierać i mierzyć prawidłowe dane.
Postaw na skuteczne i błyskawiczne wdrożenie analityki internetowej na swojej stronie.
unikalnych wdrożeń
na bieżąco
Podejmuj lepsze decyzje biznesowe na podstawie danych.
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi analitycznych pozwala na agregowanie danych o ruchu na stronie w czasie rzeczywistym. Decyzje podejmowane na podstawie zebranych danych umożliwiają lepsze opracowanie planu marketingowego i zwiększanie przychodów uzyskanych zarówno z płatnych działań, jak i pozostałych źródeł.
Poznaj swoich klientów.
Możliwość poznania klientów i ich zwyczajów to solidna podstawa do budowania sprecyzowanej grupy docelowej. Wiedza, skąd przychodzą do nas odbiorcy, ile i na jakich podstronach spędzają czas oraz jakie najczęściej wykonują akcje na stronie, to fundamenty skutecznego działania w Internecie.
Zrozum preferencje klientów i odkryj trendy zakupowe.
Analityka digitalowa dostarcza dokładnych danych, dotyczących najlepiej sprzedających się produktów. Umożliwia sprawdzenie pory zakupów, demografii kupujących czy produktów, które są kupowane razem z innymi. Posiadając takie dane, możesz tworzyć skuteczniejsze komunikaty i promocje, uwzględniające preferencje klientów.
Zoptymalizuj ścieżki konwersji.
Praktyka pokazuje, że 70% osób porzuca koszyki. Co jest tego powodem? Z pomocą przychodzą nam pozyskane dane. Śledzenie każdego kroku podejmowanego przez użytkowników — już od momentu wejścia, aż po zakup — pozwala na wgląd w etapy, na których klienci najczęściej zatrzymują się lub opuszczają stronę. Posiadając takie dane, możesz skupić się na ulepszeniu strony, bądź eliminacji przyczyny danego zachowania u klientów.
możemy dla Ciebie zrobić.

Choć Google ogłosił koniec zbierania danych przez Universal Analytics z dniem 1 lipca 2023 roku, to nadal u ponad 97% stron w Polsce jest on podstawą do podejmowania decyzji w oparciu o zagregowane w nim dane. Raporty pokazują, że tylko ok. 3% stron korzysta z dual-trackingu i w pełni wykorzystuje możliwości marketingowe obu narzędzi.
Analitycs Team Leader
Czy przeszkolicie nasz zespół z wykorzystywanego oprogramowania?
Tak, w ramach wdrożenia przeprowadzamy szkolenie z np. z Google Analytics lub Google Data Studio. Pomagamy przełożyć analizowane dane na czytelne dla przedsiębiorstwa wskaźniki, które ułatwiają podejmowanie późniejszych decyzji.
Czy zebrane dane w są wiarygodne?
Jaką mam pewność, że dane zbierane są poprawnie?
Kluczową częścią na etapie implementacji są testy śledzenia. W dużym skrócie polegają one na monitorowaniu działania skryptów śledzących i eventów w różnych scenariuszach i na różnych przeglądarkach. Dzięki temu możemy określić czy coś nie działa i zaadresować problem, zanim kod zostanie zaimplementowany na środowisku produkcyjnym strony. Wykonując testy sporządzamy dla Ciebie dedykowany arkusz, w którym zamieszczamy szczegółowe informacje na temat działania skryptów. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie problemy zostały zaadresowane.
Jakie są korzyści płynące z wdrożenia analityki internetowej?
- Udoskonalenie procesu zakupowego poprzez identyfikację wąskich gardeł.
- Weryfikacja popularności poszczególnych podstron, produktów, sekcji na stronie internetowej.
- Mierzenie skuteczności strony internetowej w osiąganiu krytycznych dla danego biznesu celów i tworzenie propozycji w zakresie ewentualnego przesunięcia budżetów.
- Określenie skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych w sieci.
- Zidentyfikowanie problemów oraz obszarów serwisu wymagających poprawy.
- Sprawdzenie, z jakich urządzeń korzystają użytkownicy i jak poruszają się w serwisie.
- Poznanie, kim są oraz jakie potrzeby i preferencje mają klienci marki.
- Znalezienie przyczyn, przez które klienci porzucają swój koszyk i nie finalizują transakcji.
- Udoskonalenie ścieżek zakupowych na stronie, tak, aby użytkownicy chętniej dokonywali zakupów.
Czytaj więcej - Efektywne wykorzystanie budżetów marketingowych.
Mam stronę na dedykowanym systemie CMS, czy możecie wdrożyć w niej analitykę?
Tak. Właśnie dzięki narzędziu Google Tag Manager możemy bez konieczności ciągłej ingerencji w kod źródłowy na bieżąco modyfikować skrypty śledzące, i to z poziomu jednego panelu. Co więcej, wszystkie zmiany są wersjonowane, więc możemy w dowolnym momencie wrócić do którejś z iteracji.
Czy można mierzyć kliknięcia w elementy na stronie, np. w adresy e–mail?
Oczywiście, za pomocą Google Tag Managera możemy mierzyć wiele rodzajów zdarzeń w Twojej witrynie, takich jak kliknięcia czy odsłony: adresów e–mail, numerów telefonów, scrollowania formularzy czy przeklikiwania poszczególnych zakładek na danych podstronach.