darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics

Pozwól sobie zbierać i mierzyć prawidłowe dane.

Postaw na skuteczne i błyskawiczne wdrożenie analityki internetowej na swojej stronie.

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics
Ponad 250
unikalnych wdrożeń
Certyfikowani specjaliści
Unikalne know–how
Zawsze
na bieżąco

Podejmuj lepsze decyzje biznesowe na podstawie danych.

Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi analitycznych pozwala na agregowanie danych o ruchu na stronie w czasie rzeczywistym. Decyzje podejmowane na podstawie zebranych danych umożliwiają lepsze opracowanie planu marketingowego i zwiększanie przychodów uzyskanych zarówno z płatnych działań, jak i pozostałych źródeł.

Poznaj swoich klientów.

Możliwość poznania klientów i ich zwyczajów to solidna podstawa do budowania sprecyzowanej grupy docelowej. Wiedza, skąd przychodzą do nas odbiorcy, ile i na jakich podstronach spędzają czas oraz jakie najczęściej wykonują akcje na stronie, to fundamenty skutecznego działania w Internecie

Zrozum preferencje klientów i odkryj trendy zakupowe.

Analityka digitalowa dostarcza dokładnych danych, dotyczących najlepiej sprzedających się produktów. Umożliwia sprawdzenie pory zakupów, demografii kupujących czy produktów, które są kupowane razem z innymi. Posiadając takie dane, możesz tworzyć skuteczniejsze komunikaty i promocje, uwzględniające preferencje klientów.

Zoptymalizuj ścieżki konwersji.

Praktyka pokazuje, że 70% osób porzuca koszyki. Co jest tego powodem? Z pomocą przychodzą nam pozyskane dane. Śledzenie każdego kroku podejmowanego przez użytkowników — już od momentu wejścia, aż po zakup — pozwala na wgląd w etapy, na których klienci najczęściej zatrzymują się lub opuszczają stronę. Posiadając takie dane, możesz skupić się na ulepszeniu strony, bądź eliminacji przyczyny danego zachowania u klientów.

Wdrożenie analityki internetowej to…
Realne korzyści biznesowe. To oszczędność czasu, poprawa wydajności procesów wewnętrznych, optymalizacja wydatków na działania marketingowe oraz przejrzysty obraz bieżącej kondycji reklam.
Google Analytics to narzędzie, które umożliwia śledzenie statystyk na naszej stronie. Pozwala nabadanie skuteczności kampanii reklamowej, monitorowanie zachowań użytkowników na stronie oraz skuteczności sprzedaży. Przedstawia bardzo szczegółowe dane w przyjazny i przejrzysty sposób.
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Odpowiednie zbieranie i analizowanie danych pokazuje jakie obszary należy doskonalić, aby wprowadzić stronę Twojej marki na wyższy poziom efektywności. Dla wymagających marek zapewniamy wysokojakościowe działania.
1
OKREŚLENIE POTRZEB
Zadajemy pytania i zbieramy informacje o specyfice Twojej branży.
OKREŚLENIE POTRZEB
2
STRATEGIA, CELE POMIAROWE
Określamy wskaźniki, które będziemy mierzyć. Na tym etapie również dowiesz się, dlaczego i w jaki sposób będziemy je śledzić.
STRATEGIA, CELE POMIAROWE
3
AUDYT GOOGLE ANALYTICS
Wnikliwie sprawdzamy ustawienia, diagnozujemy błędy i wskazujemy dobre praktyki. Otrzymasz zestaw wskazówek, które należy wprowadzić, aby poprawnie i sprawnie analizować dostępne informacje.
AUDYT GOOGLE ANALYTICS
4
WDROŻENIE
Opierając się o wykonany audyt, wdrażamy poprawki znalezionych błędów oraz braków. W zależności od zakresu współpracy: konfigurujemy usługę Google Data Studio i zasilamy ją danymi.
WDROŻENIE
5
WERYFIKACJA
Testujemy wprowadzone wcześniej zmienne. Każda implementacja wymaga dokładnego sprawdzenia, czy dane poprawnie spływają do systemu.
WERYFIKACJA
6
STAŁA OPIEKA ANALITYCZNA
Utrzymujemy infrastrukturę danych, przeprowadzamy implementację odpowiednich narzędzi. Dbamy o analizę danych w serwisie, uwzględniając współpracę z naszymi działami SEO, Social i PPC.
STAŁA OPIEKA ANALITYCZNA
1
OKREŚLENIE POTRZEB
Zadajemy pytania i zbieramy informacje o specyfice Twojej branży.
OKREŚLENIE POTRZEB
2
STRATEGIA, CELE POMIAROWE
Określamy wskaźniki, które będziemy mierzyć. Na tym etapie również dowiesz się, dlaczego i w jaki sposób będziemy je śledzić.
STRATEGIA, CELE POMIAROWE
3
AUDYT GOOGLE ANALYTICS
Wnikliwie sprawdzamy ustawienia, diagnozujemy błędy i wskazujemy dobre praktyki. Otrzymasz zestaw wskazówek, które należy wprowadzić, aby poprawnie i sprawnie analizować dostępne informacje.
AUDYT GOOGLE ANALYTICS
4
WDROŻENIE
Opierając się o wykonany audyt, wdrażamy poprawki znalezionych błędów oraz braków. W zależności od zakresu współpracy: konfigurujemy usługę Google Data Studio i zasilamy ją danymi.
WDROŻENIE
5
WERYFIKACJA
Testujemy wprowadzone wcześniej zmienne. Każda implementacja wymaga dokładnego sprawdzenia, czy dane poprawnie spływają do systemu.
WERYFIKACJA
6
STAŁA OPIEKA ANALITYCZNA
Utrzymujemy infrastrukturę danych, przeprowadzamy implementację odpowiednich narzędzi. Dbamy o analizę danych w serwisie, uwzględniając współpracę z naszymi działami SEO, Social i PPC.
STAŁA OPIEKA ANALITYCZNA
Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics

Choć Google ogłosił koniec zbierania danych przez Universal Analytics z dniem 1 lipca 2023 roku, to nadal u ponad 97%
 stron w Polsce jest on podstawą do podejmowania decyzji w oparciu o zagregowane w nim dane. Raporty pokazują, że tylko ok. 3%
 stron korzysta z dual-trackingu i w pełni wykorzystuje możliwości marketingowe obu narzędzi.

Joachim Gaweł

Analitycs Team Leader

baza wiedzy

Czy przeszkolicie nasz zespół z wykorzystywanego oprogramowania?

Tak, w ramach wdrożenia przeprowadzamy szkolenie z np. z Google Analytics lub Google Data Studio. Pomagamy przełożyć analizowane dane na czytelne dla przedsiębiorstwa wskaźniki, które ułatwiają podejmowanie późniejszych decyzji.

Czy zebrane dane w są wiarygodne?

Tak, chociaż oczywiście nie są idealnym odzwierciedleniem ruchu na stronie. Część użytkowników w sieci wykorzystuje dodatki do przeglądarki, które blokują wywoływanie skryptów śledzących. W jakim zakresie? Nie ma oficjalnych statystyk. Więc dane, które zbieramy, należy traktować jako swoistego rodzaju trendy, wyznaczniki kierunku.

Jaką mam pewność, że dane zbierane są poprawnie?

Kluczową częścią na etapie implementacji są testy śledzenia. W dużym skrócie polegają one na monitorowaniu działania skryptów śledzących i eventów w różnych scenariuszach i na różnych przeglądarkach. Dzięki temu możemy określić czy coś nie działa i zaadresować problem, zanim kod zostanie zaimplementowany na środowisku produkcyjnym strony. Wykonując testy sporządzamy dla Ciebie dedykowany arkusz, w którym zamieszczamy szczegółowe informacje na temat działania skryptów. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie problemy zostały zaadresowane.

Jakie są korzyści płynące z wdrożenia analityki internetowej?

  • Udoskonalenie procesu zakupowego poprzez identyfikację wąskich gardeł.
  • Weryfikacja popularności poszczególnych podstron, produktów, sekcji na stronie internetowej.
  • Mierzenie skuteczności strony internetowej w osiąganiu krytycznych dla danego biznesu celów i tworzenie propozycji w zakresie ewentualnego przesunięcia budżetów.
  • Określenie skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych w sieci.
  • Zidentyfikowanie problemów oraz obszarów serwisu wymagających poprawy.
  • Sprawdzenie, z jakich urządzeń korzystają użytkownicy i jak poruszają się w serwisie.
  • Poznanie, kim są oraz jakie potrzeby i preferencje mają klienci marki.
  • Znalezienie przyczyn, przez które klienci porzucają swój koszyk i nie finalizują transakcji.
  • Udoskonalenie ścieżek zakupowych na stronie, tak, aby użytkownicy chętniej dokonywali zakupów.
    Czytaj więcej
  • Efektywne wykorzystanie budżetów marketingowych.

Mam stronę na dedykowanym systemie CMS, czy możecie wdrożyć w niej analitykę?

Tak. Właśnie dzięki narzędziu Google Tag Manager możemy bez konieczności ciągłej ingerencji w kod źródłowy na bieżąco modyfikować skrypty śledzące, i to z poziomu jednego panelu. Co więcej, wszystkie zmiany są wersjonowane, więc możemy w dowolnym momencie wrócić do którejś z iteracji.

Czy można mierzyć kliknięcia w elementy na stronie, np. w adresy e–mail?

Oczywiście, za pomocą Google Tag Managera możemy mierzyć wiele rodzajów zdarzeń w Twojej witrynie, takich jak kliknięcia czy odsłony: adresów e–mail, numerów telefonów, scrollowania formularzy czy przeklikiwania poszczególnych zakładek na danych podstronach.