darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

youtube ads

Pozwól się zauważyć na YouTube.

Czy wiesz, że YouTube ogląda dziennie
aż 26,9 miliona Polaków?

YouTube Ads
YouTube Ads
certyfikowani specjaliści
Skupieni
na efektach
kreatywne podejśie

Zwiększaj swoją rozpoznawalność.

Kampanie YouTube Ads to jedno z najlepszych rozwiązań dla budowania zasięgu i angażowania grupy docelowej. Przedstaw swój brand oraz zaprezentuj swoje cele użytkownikom największej platformy wideo na świecie.

Buduj świadomość marki.

YouTube Ads przez swoją specyfikę i rozbudowane możliwości kierowania reklam, to skuteczne rozwiązanie, które pozwala na budowanie świadomości marki lepiej, niż ma to miejsce w przypadku innych platform. Format reklamy, która wyświetla się osobom oglądającym odpowiednie treści, to doskonała możliwość przykucia uwagi i pozyskania nowych klientów.

Pozyskuj większą liczbę zapytań ofertowych.

Skieruj swoje treści do osób, które mogą się nimi interesować. YouTube Ads jest świetnym narzędziem pozyskiwania leadów. W ramach kampanii wykorzystamy dla Ciebie szeroki wachlarz formatów reklamowych oraz możliwości dokładnego sprecyzowania grup odbiorców, dzięki czemu Twoje wyniki sprzedażowe będą mogły znacząco się poprawić. 

Zwiększaj liczbę wizyt na stronie.

YouTube Ads odznacza się bardzo dużym potencjałem zasięgowym, dzięki czemu jesteś w stanie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców w krótki czasie. Korzystaj z reklam ukazujących Twój brand i kieruj użytkowników do swojej witryny internetowej. Chcesz komunikować się z osobami, które znają Twoją markę? Wykorzystaj remarketing i przedstaw ofertę specjalną dla powracających klientów. Możliwości YouTube Ads są ogromne!

YouTube Ads
Video builder

Brak materiałów wideo?
To nie problem.

Nie dysponujesz odpowiednią kreacją? Nie ma problemu! Dysponujemy narzędziem Video Builder, które pozwala nam łatwo i skutecznie tworzyć materiały wideo. 

Do stworzenia reklamy w Video Builderze potrzebne jest: kilka statycznych grafik, proponowane teksty, ścieżka dźwiękowa — wszystko to umieszczamy w dedykowanym szablonie i kreacja gotowa. Sprawdź jak wygląda takie video!

Jeśli jednak potrzebujesz bardziej zaawansowane wideo reklamowe, nasz dział graficzny przygotuje w pełni spersonalizowaną kreację. Dowiedz się więcej >

youtube ads to...
Budowa rozpoznawalności

YouTube to bezpłatna platforma wideo, dostępna na całym świecie, która jest najchętniej odwiedzana przez użytkowników poszukujących treści audiowizualnych. Co więcej, YouTube to witryna internetowa, na której statystyczny użytkownik spędza najwięcej czasu. 

Codziennie platformę odwiedzają miliony osób na całym świecie, które tworzą i oglądają materiały związane z niezliczoną ilością dziedzin. Możemy z łatwością dotrzeć do osób, które interesują się np. biznesem, modą, gamingiem, motoryzacją, gotowaniem, zdrowiem, czy sportem. 

YouTube Ads
1
Widzowie najwięcej czasu spędzają na YouTube. Telewizja i inne platformy z wideo są daleko w tyle (wg Light TV Viewers).
2
Widzowie 2 razy chętniej kupują to, co widzieli na YouTube (whyVideo study PL, n=2000 A1-64 Genpop video users, 2021)
youtube guru

Oferujemy więcej.

Dzięki udziałowi w programie szkoleniowym YouTube Guru posiadamy: 

Stały dostęp do efektywnej i aktualnej wiedzy nt. YouTube
Stały dostęp do produktów reklamowych YouTube (Alpha oraz Beta)
Eksperckie wsparcie zespołu YouTube
Dostęp do produktów premium, takich jak YouTube Select
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces
1
Analiza

Analizujemy Twój biznes, klientów oraz konkurencję. Poznajemy cele i potrzeby.

Analiza
2
Strategia

Na podstawie analizy dobieramy strategię dla Twojej firmy oraz tworzymy kampanie reklamowe.

Strategia
3
Optymalizacja

Stworzone reklamy stale optymalizowane. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

Optymalizacja
4
Efekt

​​Przedstawiamy w raportach efekty naszych kampanii wraz z planem na dalszy ich rozwój.

Efekt
5
Skalowanie

Efektywne działania skalujemy, żeby osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Skalowanie
1
Analiza

Analizujemy Twój biznes, klientów oraz konkurencję. Poznajemy cele i potrzeby.

Analiza
2
Strategia

Na podstawie analizy dobieramy strategię dla Twojej firmy oraz tworzymy kampanie reklamowe.

Strategia
3
Optymalizacja

Stworzone reklamy stale optymalizowane. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

Optymalizacja
4
Efekt

​​Przedstawiamy w raportach efekty naszych kampanii wraz z planem na dalszy ich rozwój.

Efekt
5
Skalowanie

Efektywne działania skalujemy, żeby osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Skalowanie
YouTube Ads
Wg raportu IAB wydatki na wideo online w 2021 roku wzrosły o ponad 20%, w porównaniu do roku poprzedniego. Oznacza to, że coraz więcej reklamodawców widzi potencjał w kanale marketingowym, jakim jest Youtube Ads. Konkurencja staje się coraz większa, ale rośnie także grupa odbiorców, która w 2021 liczyła aż 26,9 miliona Polaków.
Sebastian Jastrzębski
Team Leader SEM Ads
baza wiedzy

Zalety kampanii w YouTube Ads?

Reklamy YouTube Ads to jeden z typów kampanii ekosystemu Google Ads. YouTube Ads daje możliwości, by w efektywny i ciekawy sposób dotrzeć do wielu użytkowników. Bardzo dużą zaletą kampanii wideo jest jej elastyczność i szeroki zakres w targetowaniu reklam. Dzięki temu możemy z dużą dbałością dopasować odpowiednie grupy odbiorców. To świetna reklama do budowania swojego brandu, tyczy się to klasycznych biznesów np. sklepów internetowych, ale również kanałów YouTube, które chcą zwiększyć swój zasięg oraz zbudować zaangażowanie.

 

Jakie opcje targetowania oferuje YouTube Ads?

W YouTube Ads mamy rozbudowany wybór targetowania naszych reklam. Możemy kierować wg danych demograficznych lub list osób zainteresowanych np. bieganiem. Poza tymi klasycznymi sposobami targetowania możemy też kierować reklamy na wybrane przez nas strony internetowe, kanały YouTube lub tematy. Dodatkowo w YouTube Ads dostajemy do dyspozycji “Lineup-y” – są to zgrupowane, tematyczne “paczki” stron www oraz kanałów YouTube np. Lineup związany z tematyką mody.

Czy mogę zaplanować budżet na YouTube Ads?

W YouTube Ads możemy skrupulatnie zaplanować nasz budżet. Może być on wydawany w systemie dziennym – gdzie z łatwością możemy operować bieżącymi wydatkami. Możemy również wybrać budżet stały, gdzie planujemy datę rozpoczęcia kampanii, jej zakończenie oraz kwotę jaką chcemy przeznaczyć na te kampanie.

W jaki sposób zoptymalizować kampanie YouTube Ads?

W YouTube Ads mamy stały dostęp do kampanii — oznacza to, że w kampaniach mogą być przeprowadzane zmiany i mogą być stale optymalizowane w celu poprawy ich działań oraz wyciągnięcia z nich jak najwięcej wniosków.

W jaki sposób dobrać formaty reklamowe YouTube Ads?

YouTube Ads daje wiele możliwości w doborze odpowiedniego formatu reklamy dla naszego modelu biznesowego. Platforma oferuję nam wyświetlanie reklam wideo, jak i również reklam graficznych. Format reklamy dobieramy na podstawie obranego przez nas celu. Istnieją następujące cele:

  • Świadomość
  • Rozważanie
  • Działanie

Jakie istnieją formaty reklamowe w YouTube Ads pomagające w zwiększaniu świadomości na temat marki?

Bumper reklamowy

Jest to maksymalnie 6-sekundowy, niepomijalny materiał wideo, który wyświetla się w YouTube przed w trakcie lub po filmie. Odpowiedni wybór dla klientów, którzy są dotrzeć do dużej liczby użytkowników z krótkim przekazem.

Reklama In-Stream niemożliwa do pominięcia

Reklama wideo, która wyświetla się w filmach w YouTube, grach oraz witrynach należących do sieci partnerów wideo Google. Może wyświetlać się przed, w trakcie oraz po zakończeniu filmu. Reklama nie ma możliwości pominięcia, będzie dobrym wyborem dla klientów, którym zależy na tym, aby widzowie obejrzeli całą reklamę.

Reklama w banerze masthead

Jest to produkt premium YouTube Ads. Reklama korzysta z miksowania różnych formatów reklamowych, wyświetla się na wszystkich urządzeniach oraz pojawia się na głównej stronie YouTube. Świetne rozwiązanie dla klientów, którzy są dotrzeć do bardzo dużej ilości użytkowników w krótkim czasie.

Jakie istnieją formaty reklamowe dla etapu "rozważania"?

Reklama In-Stream możliwa do pominięcia

Reklama, która wyświetla się w filmach w YouTube, grach oraz witrynach należących do sieci partnerów wideo Google. Może wyświetlać się przed, w trakcie oraz po zakończeniu filmu. Reklama ma możliwość pominięcia po 5 sekundach.

Reklama Wideo In-Feed (dawniej TrueView Discovery)

Format reklamy banerowej, wyświetlający się użytkownikom w formie statycznej, podczas przeglądania sieci YouTube oraz Gmail.

Reklama Out-Stream

Reklama, która wyświetla się poza YouTube’em.  Użytkownik widzi ją w formie bez dźwięku, za pomocą kliknięcia może wyłączyć wyciszenie lub przenieść się na adres docelowy reklamy.

Jakie istnieją formaty reklamowe dla etapu "działania"?

YouTube Ads daje wiele możliwości w doborze odpowiedniego formatu reklamy dla naszego modelu biznesowego. Platforma oferuję nam wyświetlanie reklam wideo, jak i również reklam graficznych. Format reklamy dobieramy na podstawie obranego przez nas celu.

Reklama In-Stream z plikiem produktowym

Reklama działa podobnie jak wyżej wymienione reklamy In-Stream, jednakże do tego typu reklamy, możemy podpiąć nasz plik produktowy, oraz pokazywać użytkownikom pod reklamą produkty ze sklepu. Świetne rozwiązanie dla klientów e-commercowych.

Jaki jest koszt reklamy YouTube Ads?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie ile kosztuje reklama w Youtube Ads. Wszystko zależy od konkurencji oraz branży, w której chcemy działać marketingowo, lecz stawka za pojedyncze obejrzenie reklamy w YouTube wynosi zazwyczaj kilka groszy. Z chęcią pomożemy dostosować odpowiedni budżet w zależności od celu.

Kampanie w YouTube Ads oferują dostosowanie stawek na podstawie rozliczenia za pojedyncze obejrzenie filmu, jest to model rozliczenia – CPV (Cost Per View) oraz rozliczania za tysiąc wyświetleń danej reklamy, model ten nazywa się CPM (Cost Per Mille).

Odpowiedni model rozliczania jest dobierany na podstawie potrzeb danej kampanii w Sieci Wideo. Dla przykładu: model rozliczania w CPM będzie odpowiedni dla klienta, który chce dotrzeć do jak największej ilości użytkowników oraz szeroko zaprezentować swój Brand, za to model rozliczenia CPV, będzie lepszy dla kampanii, która ma na celu węższe dotarcie do użytkownika oraz zbudowanie zaangażowania i zaufania do Brandu.

Jakie istnieją modele rozliczenia w zależności od typu reklamy?

Typ reklamy Model rozliczenia
Bumper reklamowy
CPM
Reklama In-Stream niemożliwa do pominięcia
CPM
Reklama w banerze Masthead
CPM
Reklama In-Stream możliwa do pominięcia
CPV, CPM
Reklama wideo In-Feed
CPV
Reklama Out-Stream
CPM
Reklama In-Stream z feedem produktowym
CPV

W YouTube Ads mamy dostęp do kampanii — oznacza to, że w kampaniach mogą być przeprowadzane zmiany i mogą być stale optymalizowane w celu poprawy ich działań oraz wyciągnięcia z nich jak najwięcej się da.