Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

BLOG

Eksperckie artykuły, tipy i nowości ze świata marketingu.

Eksperckie artykuły, tipy i nowości ze świata marketingu.

No posts available

typografia

Co powinieneś wiedzieć o typografii, aby Twoje reklamy były czytelne i łatwe w odbiorze?

Słowa są podstawowym narzędziem komunikacji. W świecie grafiki reklamowej słowo pisane niesie cały przekaz. Może być wspierane grafiką, zdjęciem, kolorem, ale to ono tworzy esencję. To słowo przede wszystkim ma dotrzeć do odbiorcy i maksymalnie ułatwić mu zrozumienie wiadomości. W tym artykule dowiesz się, jakie tajemnice kryje typografia i jak ją odczarować, aby już nigdy nie sprawiała problemów.
audyt UX

Audyt UX sklepu internetowego – dlaczego warto go wykonać?

W ostatnich latach nie bez przyczyny wiele się mówi o UX. User Experience to pojęcie, które powinno być bliskie każdemu, komu zależy by jego strona internetowa czy sklep były atrakcyjne dla użytkowników i przynosiły zyski. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest audyt UX sklepu internetowego i dlaczego warto go wykonać. Zaczynamy!
podstawy facebook ads

Podstawy Facebook Ads cz.1. Dlaczego warto się reklamować na Facebooku?

Większość z nas korzysta z mediów społecznościowych, a w szczególności z aplikacji platformy Meta, jak Facebook czy Instagram. Podczas korzystania z nich prawdopodobnie wielokrotnie spotykasz się z różnego rodzaju reklamami. Posiadasz własny biznes i zastanawiasz się zatem, czy zainwestować w działania marketingowe w social mediach? Z poniższego artykułu dowiesz się, dlaczego warto wdrożyć do Twojej strategii reklamy na Facebooku.

Jak sprawić, aby porzucony koszyk znalazł ponownie swojego właściciela – 5 sposobów

Problem porzuconych koszyków spędza sen z powiek właścicielom sklepów internetowych. Temat jest o tyle istotny, że ograniczenie wskaźnika porzucenia koszyka prowadzi bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży i przychodów. Stąd też jest to obszar, który powinien być jednym z głównych miejsc zainteresowania wszystkich sprzedawców w branży e-commerce.
1200 zł na reklamy Google Ads

1200 zł na reklamy Google Ads dla klientów Get Noticed

Google wprowadza ofertę promocyjną, która może znacząco wesprzeć nowe, rozwijające się biznesy, współpracujące z agencjami posiadającymi status Google Premier Partnera. Mowa o kuponach, które zostają przyznane firmie po założeniu konta reklamowego. Jego wartość wynosiła dotychczas 375zł, jednak w tym roku rośnie ona aż do 1200zł! Posiadasz własny biznes i chcesz skorzystać z promocji? Dowiedz się, jakie należy spełnić warunki.
koszt pozycjonowania strony internetowej

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Chcesz pozycjonować swoją stronę internetową? Przeglądasz pliki z ofertami od agencji SEO/SEM i zastanawiasz się, dlaczego te kwoty są tak różne? Ile faktycznie kosztuje pozycjonowanie stron internetowych i z czego wynika jego cena? To… zależy. Zależy od wielu czynników. Z tego artykułu dowiesz się, co wpływa na cenę pozycjonowania stron internetowych. Odpowiem również na pytanie: czy tanie pozycjonowanie jest możliwe?
kolory grafika reklamowa

Znaczenie kolorów w grafikach reklamowych

Żyjemy w multikolorowym świecie. Kolory otaczają nas zewsząd w życiu codziennym, choć w ostatnich czasach, jak wszystko, zintensyfikowało się również nasycenie nimi naszego otoczenia. Zwłaszcza w miastach, gdzie każda witryna sklepowa, każdy neon zapraszający do klubu czy restauracji aż „krzyczą”, aby zwrócić naszą uwagę. Wpływ na to ma również technika, która pozwala na coraz intensywniejsze kolorowe wydruki, czy większe nasycenie barw na ekranach 8K.
Google Analytics nowości

Różnice między Universal Analytics a Google Analytics 4

Informacja o wprowadzeniu nowej wersji Google Analytics została ogłoszona na początku 2020 roku, a część nowych funkcjonalności zawartych w usłudze Google Analytics 4 była już dostępna dla osób korzystających z usługi Web + App. Należy jednak pamiętać, że ta usługa nie jest tylko kosmetyczną zmianą wyglądu interfejsu, lecz całkowita zmiana technologii wykorzystywanej do zbierania danych.
Załadowano wszystkie artykuły
Nie ma więcej artykułów.

newsletter

Zapisz się do newslettera!

Nowości, porady, informacje o usługach zwiększających rentowność, darmowe materiały edukacyjne i dużo więcej. Wybierz jaka treść Cię interesuje i ciesz się swoją dawką wiedzy!

#seommerce
Zapisz się na bezpłatny Webinar SEO dla e-commerce!
Sukces zawarty w tekstach,
22 czerwca 2022, 12:00
czyli co musisz wiedzieć
o tworzeniu treści pod SEO
Zewsząd słyszysz, że „content is king” i tworzenie treści jest niezwykle istotne pod kątem pozycjonowania. Na tym webinarze uzyskasz odpowiedź, dlaczego tak jest, jakie treści tworzyć oraz skąd brać pomysły na prowadzenie bloga.

Zapisz się do newslettera.

Poznawaj nowości w marketingu internetowym i porady dotyczące rozwoju biznesu!