Blog

Odkryj najnowsze trendy i strategie w digital marketingu! Na naszym blogu znajdziesz inspirujące artykuły, praktyczne porady i głębokie analizy, które pomogą Ci zrozumieć dynamiczny świat marketingu internetowego. Od SEO i SXO, przez skuteczne kampanie reklamowe w Google, Meta, LinkedIn, po tworzenie angażujących treści i stron internetowych – mamy wszystko, czego potrzebujesz, aby wyróżnić się w cyfrowym świecie. Czytaj, ucz się i rozwijaj z Get Noticed Agency!

Jak ulepszyć śledzenie w Google dzięki konwersjom rozszerzonym?
Google niedawno wdrożył Konwersje rozszerzone, czyli nową funkcję, która ułatwia zarządzanie kampaniami reklamowymi i może poprawić dokładność śledzenia konwersji. Konwersje rozszerzone pozwolą Ci zobaczyć konwersje z kampanii Google Ads, nawet jeśli interakcje mają miejsce na wielu urządzeniach lub na wielu e-mailach.
Czym jest TikTok Ads?
Reklamy TikTok Ads stają się coraz popularniejsze wśród firm i marketerów, którzy chcą dotrzeć do swoich klientów na nowych platformach społecznościowych. TikTok to popularna aplikacja do tworzenia i udostępniania krótkich filmów, która przyciąga młodszą publiczność. Dzięki temu, że TikTok ma ponad miliard użytkowników na całym świecie, oferuje nieograniczony potencjał dla firm, które chcą dotrzeć do nowych odbiorców.
Kiedy będą widoczne efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie serwisów internetowych to proces, który wymaga czasu, cierpliwości i stałej analizy, ale kiedy można spodziewać się widocznych efektów? Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu czynników. W tym artykule wyjaśnię jakie elementy wpływają na oszacowanie czasu potrzebnego na wypracowanie efektów.
Akt o usługach cyfrowych – największa rewolucja w Internecie od RODO?
Już za niecałe 6 miesięcy w życie wejdzie Akt o usługach cyfrowych (DSA). Razem z powiązanym aktem o rynkach cyfrowych (DMA) przyniesie on wiele zmian dla użytkowników w UE, których skala porównywana jest z wejściem w życie RODO.
10 rzeczy, o których warto pamiętać podczas migracji do Google Analytics 4
Google wymaga, aby wszyscy właściciele witryn, którzy chcą nadal korzystać z Google Analytics, muszą przejść na Google Analytics 4, aby nie stracić cennych danych dotyczących korzystania przez użytkowników z ich witryny. Jeśli zastanawiasz się, czy warto przejść na Google Analytics 4, odpowiedź brzmi tak.
W jakim kanale powinna być Twoja marka?
Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube, Pinterest… i kolejne powstające portale społecznościowe z pewnością kuszą niejednego odbiorcę do założenia profilu firmowego. Ale czy faktycznie warto komunikować się z odbiorcami na wszystkich portalach?
Reklamy DSA – dynamiczny sposób na większy ruch w witrynie
Zastanawiasz się nad nowym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z reklam dynamicznych, dzięki którym w prosty sposób dasz użytkownikom dokładnie to, czego szukają, bez konieczności tworzenia kreatywnych nagłówków i dodawania dziesiątek (lub nawet setek) słów kluczowych.
Ekspansja do Czech. Na co uważać i o czym pamiętać? 
Często nieświadomie zakładamy, że ekspansja do krajów oddalonych od nas o dziesiątki tysięcy kilometrów to prawdziwe wyzwanie, podczas gdy rynki sąsiednie to łatwy kąsek, wprost podany na talerzu. To oczywiście prawda, że z punktu widzenia logistyki im dalej, tym trudniej, bo na naszą niekorzyść grają odległości geograficzne, różnice stref czasowych, dominacja lokalnych operatorów i odmienne przyzwyczajenia konsumentów. Odległe regiony to również inna, niezrozumiała kultura i język. Ale czy blisko automatycznie zakłada łatwo? Przykład Czech pokazuje, że niekoniecznie.
Analiza konkurencji SEO – czym jest, dlaczego jest tak istotna i jak ją przeprowadzić? 
Analiza konkurencji w SEO to nic innego, jak przyjrzenie się działaniom wykonywanym przez konkurencyjne firmy w celu poprawy widoczności w wynikach wyszukiwania Google i efektom, jakie te działania przynoszą, a także – ważne! – wyciąganie z tego wniosków cennych dla własnego biznesu. Mówi się, że dane to waluta XXI wieku. Zgodnie z tym stwierdzeniem, analiza konkurencji stanowi jedno z najważniejszych działań, jakie trzeba podjąć, rozpoczynając pozycjonowanie strony internetowej i budowanie widoczności swojej firmy w Internecie. Pominięcie tego kroku może wydłużyć czas potrzebny na osiągnięcie efektów i sporo kosztować.
Czy mogę przenieść dane z Universal Analytics do Google Analytics 4?
W dynamicznym świecie marketingu internetowego analiza danych odgrywa kluczową rolę w zrozumieniu zachowań użytkowników i optymalizacji strategii. Universal Analytics był najpopularniejszym narzędziem do śledzenia i analizowania danych na stronach internetowych. Jednak wraz z koniecznością przejścia na Google Analytics 4 (GA4), wielu użytkowników zastanawia się, czy mogą przenieść swoje dane z Universal Analytics do nowej platformy. W tym artykule przeanalizujemy proces przenoszenia danych z Universal Analytics do Google Analytics 4, podkreślając korzyści i czynniki, które warto wziąć pod uwagę.