Przeprowadziliśmy kampanie PPC na ponad 20 rynkach zagranicznych. Partnerom rekomendujemy kolejne rynki do ekspansji i z sukcesem rozszerzamy zasięgi oraz przychody marki. Nasze know-how i narzędzia pozwalają na podjęcie decyzji, jakie kraje wybrać, a strategia umożliwia uzyskanie zauważalnego efektu.
Strategia
Rekomendujemy działania na niskich budżetach w wielu kanałach, zamiast na wysokich budżetach w jednym kanale, analizując ich efektywność metodą małych kroków, w wielu modelach atrybucji.
Potwierdzona wiedza
Status Microsoft Advertising Certified Professional potwierdza naszÄ… wiedzÄ™ w zakresie kampanii w ekosystemie Microsoft Ads.
Wsparcie największych
Jako Google Premier Partner możemy liczyć na wsparcie opiekuna Google we wszystkich prowadzonych przez nas kampaniach oraz na szybsze rozwiązywanie problemów.
Analiza jeszcze przed startem
Przeprowadzamy autorską analizę branży, rynku oraz jego potencjalnych użytkowników. Oceniamy szanse i zagrożenia z naciskiem na sezonowość, trendy w branży i jej rozwój.
My dobrze wiemy, że
Ekspansja na rynki zagraniczne to nie sprint, a maraton. Warto więc zaufać doświadczonej agencji! W Get Noticed wiemy, co wyróżnia poszczególne rynki i działamy z uwzględnieniem ich specyfiki. Powiemy Ci, co warto zastosować w Twoim e-commerce, żeby odniósł sukces!
- W Niemczech bardzo popularna jest płatność Klarną.
- Czechy to nie tylko Google, nie zapominamy o Seznam i prowadzimy kampanie w Sklik Ads.
- Żeby zdobyć zaufanie klientów na nowym rynku, warto zaimplementować wtyczkę z opiniami.
- Każdy kraj wyróżnia się swoimi cechami charakterystycznymi, związanymi z przyzwyczajeniami użytkowników, dlatego nie należy zapominać o przesyłce. Warto wybrać popularne w kraju metody dostawy.
- Wiele systemów reklamowych na mniejszą skalę może dać większy efekt, niż wydawanie wielkiego budżetu tylko w Google Ads, dlatego nie stawiamy wszystkiego na jedną kartę.
- Kampanie w obcym języku są zdecydowanie trudniejsze do prowadzenia. Dlatego wypatrujemy anomalii, jesteśmy czujni i dociekliwi, korzystamy z wielu alertów.
- Reklamy powinny wyświetlać się w języku ojczystym danego kraju, dlatego nad tłumaczeniami współpracujemy wyłącznie z native speakerami.
- 1 euro ≠1 złoty, dlatego nie warto porównywać wszystkich danych do rynku macierzystego. Nawet przy takim samym price’ingu na wszystkich rynkach i takich samych wydatkach reklamowych ROAS może się diametralnie różnić, dlatego każdy rynek analizujemy zgodnie z jego specyfiką.
- W początkowym etapie ekspansji ważna jest atrybucja danych i patrzenie na dane szerszym spojrzeniem. Z uwagi na ten fakt nie rekomendujemy analizy danych wyłącznie w oparciu o last click. Obserwujemy różne modele atrybucji, które pokazują pełny obraz prowadzonych kampanii.
- Proces ekspansji zagranicznej dotyczy wielu działów w Twojej firmie, dlatego raportujemy dla każdego z nich. Nasze autorskie raporty TOP-MID-BOTTOM pokazują wiele perspektyw, pozwalając ocenić wpływ kampanii na cały biznes.
International Growth program
Jako jedna z 10 agencji w Polsce braliśmy udział w programie International Growth. Jesteśmy agencją partnerską Google, która pomaga w tworzeniu kampanii performancowych na nowych rynkach. Dzięki temu wyróżnieniu otrzymujemy wsparcie konsultantów Google w prowadzeniu działań reklamowych, a także dostęp do dedykowanych narzędzi, które dostarczają precyzyjnych danych o analizowanych krajach. Listę agencji partnerskich Google, dedykowanych ekspansji, można sprawdzić w narzędziu Market Finder, wybierając kraj.
Działaj na sprawdzonych rynkach zagranicznych
Jako certyfikowani specjaliści mamy dostęp do narzędzi, które umożliwiają nam dogłębne analizowanie i testowanie rynków zagranicznych. Dzięki temu wspólnie wybierzemy dla Ciebie rentowną przestrzeń, która rozwinie Twój biznes.
Otrzymaj wsparcie i doradztwo opiekuna klienta
Decydując się na usługę ekspansji zagranicznej, uzyskasz opiekę dedykowanego specjalisty, który projektuje strategię działań dla danej branży i rynku zagranicznego. Otrzymasz rekomendację, jak przygotować swój sklep do funkcjonowania na nowym rynku.
Zaufaj specjalistom z międzynarodowym doświadczeniem w branży
Rynki zagraniczne oznaczają wdrożenie się w społeczność, którą charakteryzują inne preferencje zakupowe oraz zachowania konsumenckie. Przywiązujemy szczególną wagę nie tylko do poprawności językowej, ale również zwyczajów i tradycji kulturowych.
Zyskaj kompleksowe działania dla Twojego biznesu
Każdy biznes różni się w zależności od jego celów, branży i grupy odbiorców, dlatego zapewniamy indywidualne i elastyczne podejście do współpracy. Rozwiązania zaproponowane przez naszych specjalistów uwzględniają zarówno potrzeby klienta, jak i wymagania branży. Partnerska współpraca przyczynia się do powstania efektu synergii w postaci skutecznych działań i osiągania zamierzonych celów.
Sprawdź gotowość do ekspansji!
Marzysz o rozwoju swojego biznesu na rynkach zagranicznych? Zastanawiasz się, czy Twoja firma jest gotowa na ten krok? Sprawdź to w kilka minut dzięki naszemu formularzowi oceny gotowości na ekspansję zagraniczną! Wybierz interesujący Cię kierunek i odkryj, co potrzebujesz, aby odnieść międzynarodowy sukces.