Przeprowadziliśmy kampanie PPC na ponad 20 rynkach zagranicznych. Partnerom rekomendujemy kolejne rynki do ekspansji i z sukcesem rozszerzamy zasięgi oraz przychody marki. Nasze know-how i narzędzia pozwalają na podjęcie decyzji, jakie kraje wybrać, a strategia umożliwia uzyskanie zauważalnego efektu.
Strategia
Rekomendujemy działania na niskich budżetach w wielu kanałach, zamiast na wysokich budżetach w jednym kanale, analizując ich efektywność metodą małych kroków, w wielu modelach atrybucji.
Potwierdzona wiedza
Status Microsoft Advertising Certified Professional potwierdza naszą wiedzę w zakresie kampanii w ekosystemie Microsoft Ads.
Wsparcie największych
Jako Google Premier Partner możemy liczyć na wsparcie opiekuna Google we wszystkich prowadzonych przez nas kampaniach oraz na szybsze rozwiązywanie problemów.
Analiza jeszcze przed startem
Przeprowadzamy autorską analizę branży, rynku oraz jego potencjalnych użytkowników. Oceniamy szanse i zagrożenia z naciskiem na sezonowość, trendy w branży i jej rozwój.
My dobrze wiemy, że
Ekspansja na rynki zagraniczne to nie sprint, a maraton. Warto więc zaufać doświadczonej agencji! W Get Noticed wiemy, co wyróżnia poszczególne rynki i działamy z uwzględnieniem ich specyfiki. Powiemy Ci, co warto zastosować w Twoim e-commerce, żeby odniósł sukces!
- W Niemczech bardzo popularna jest płatność Klarną.
- Czechy to nie tylko Google, nie zapominamy o Seznam i prowadzimy kampanie w Sklik Ads.
- Żeby zdobyć zaufanie klientów na nowym rynku, warto zaimplementować wtyczkę z opiniami.
- Każdy kraj wyróżnia się swoimi cechami charakterystycznymi, związanymi z przyzwyczajeniami użytkowników, dlatego nie należy zapominać o przesyłce. Warto wybrać popularne w kraju metody dostawy.
- Wiele systemów reklamowych na mniejszą skalę może dać większy efekt, niż wydawanie wielkiego budżetu tylko w Google Ads, dlatego nie stawiamy wszystkiego na jedną kartę.
- Kampanie w obcym języku są zdecydowanie trudniejsze do prowadzenia. Dlatego wypatrujemy anomalii, jesteśmy czujni i dociekliwi, korzystamy z wielu alertów.
- Reklamy powinny wyświetlać się w języku ojczystym danego kraju, dlatego nad tłumaczeniami współpracujemy wyłącznie z native speakerami.
- 1 euro ≠ 1 złoty, dlatego nie warto porównywać wszystkich danych do rynku macierzystego. Nawet przy takim samym price’ingu na wszystkich rynkach i takich samych wydatkach reklamowych ROAS może się diametralnie różnić, dlatego każdy rynek analizujemy zgodnie z jego specyfiką.
- W początkowym etapie ekspansji ważna jest atrybucja danych i patrzenie na dane szerszym spojrzeniem. Z uwagi na ten fakt nie rekomendujemy analizy danych wyłącznie w oparciu o last click. Obserwujemy różne modele atrybucji, które pokazują pełny obraz prowadzonych kampanii.
- Proces ekspansji zagranicznej dotyczy wielu działów w Twojej firmie, dlatego raportujemy dla każdego z nich. Nasze autorskie raporty TOP-MID-BOTTOM pokazują wiele perspektyw, pozwalając ocenić wpływ kampanii na cały biznes.
International Growth program
Jako jedna z 10 agencji w Polsce braliśmy udział w programie International Growth. Jesteśmy agencją partnerską Google, która pomaga w tworzeniu kampanii performancowych na nowych rynkach. Dzięki temu wyróżnieniu otrzymujemy wsparcie konsultantów Google w prowadzeniu działań reklamowych, a także dostęp do dedykowanych narzędzi, które dostarczają precyzyjnych danych o analizowanych krajach. Listę agencji partnerskich Google, dedykowanych ekspansji, można sprawdzić w narzędziu Market Finder, wybierając kraj.
Działaj na sprawdzonych rynkach zagranicznych
Jako certyfikowani specjaliści mamy dostęp do narzędzi, które umożliwiają nam dogłębne analizowanie i testowanie rynków zagranicznych. Dzięki temu wspólnie wybierzemy dla Ciebie rentowną przestrzeń, która rozwinie Twój biznes.
Otrzymaj wsparcie i doradztwo opiekuna klienta
Decydując się na usługę ekspansji zagranicznej, uzyskasz opiekę dedykowanego specjalisty, który projektuje strategię działań dla danej branży i rynku zagranicznego. Otrzymasz rekomendację, jak przygotować swój sklep do funkcjonowania na nowym rynku.
Zaufaj specjalistom z międzynarodowym doświadczeniem w branży
Rynki zagraniczne oznaczają wdrożenie się w społeczność, którą charakteryzują inne preferencje zakupowe oraz zachowania konsumenckie. Przywiązujemy szczególną wagę nie tylko do poprawności językowej, ale również zwyczajów i tradycji kulturowych.
Zyskaj kompleksowe działania dla Twojego biznesu
Każdy biznes różni się w zależności od jego celów, branży i grupy odbiorców, dlatego zapewniamy indywidualne i elastyczne podejście do współpracy. Rozwiązania zaproponowane przez naszych specjalistów uwzględniają zarówno potrzeby klienta, jak i wymagania branży. Partnerska współpraca przyczynia się do powstania efektu synergii w postaci skutecznych działań i osiągania zamierzonych celów.
Twoją ekspansję wspieramy za pomocą między innymi:
Skorzystaj z sieci naszych partnerów
Męczy Cię porównywanie ofert przewoźników i podpisywanie wielu umów? Packeta to globalna platforma cyfrowa dla e-commerce, która ułatwia ekspansję cross-border. Oferujemy wysyłkę do 33 krajów Europy za pomocą jednej umowy i jednego API, minimalizując formalności. Jesteśmy liderem w Czechach i na Słowacji, posiadając własną sieć logistyczną w regionie CEE i współpracując z 75 firmami logistycznymi. Nasza sieć to ponad 125 tys. punktów odbioru w Europie, co czyni nas niekwestionowanym liderem w dostawach.
amavat® oferuje unikalne usługi księgowe dla e-commerce w Polsce, w tym zautomatyzowaną księgowość i VAT Compliance w Europie. Jako część międzynarodowej sieci HLB, nasz zespół to eksperci VAT, doradcy podatkowi, specjaliści e-commerce i IT. Dzięki 32 biurom w Europie, zapewniamy kompleksową obsługę i wysoką jakość. Wspieramy ekspansję zagraniczną firm, oferując bezpieczne rozliczenia VAT, VAT-OSS, WDT/WNT, Intrastat. Nasze integracje z platformami jak Amazon czy Allegro ułatwiają zarządzanie danymi sprzedażowymi, a zautomatyzowane procesy pozwalają skupić się na rozwoju biznesu.
Ebury to globalna instytucja finansowa oferująca zaawansowane rozwiązania dla firm, łącząc specjalistyczną wiedzę z nowoczesną technologią. Specjalizuje się w międzynarodowych płatnościach, finansowaniu biznesu i zarządzaniu ryzykiem FX, umożliwiając łatwe zarządzanie globalnymi przepływami pieniężnymi. Jako bezpieczna Electronic Money Institution, Ebury gwarantuje ochronę funduszy klientów. Wspierana przez Banco Santander, rozwija nowe produkty i ekspansję geograficzną, zachowując niezależność. Innowacyjna technologia i centryczne podejście do klienta pozwalają Ebury wspierać rozwój klientów na nowych rynkach pod hasłem “Biznes bez granic”.
ecommerce.legal to kancelaria prawna skupiona na e-commerce, oferująca usługi dla przedsiębiorców działających lokalnie i międzynarodowo. Specjalizuje się w prawnych aspektach ekspansji zagranicznej i kontroli działalności. Wyróżnia ją znajomość lokalnych regulacji, personalizowane strategie i szybka adaptacja do zmian prawnych, co minimalizuje ryzyko. Zespół tworzy dokumenty zgodne z lokalnymi przepisami, w tym procedury zwrotów i reklamacji, łącząc skuteczność z doświadczeniem prawno-biznesowym, co czyni Twój biznes bardziej atrakcyjnym w świecie e-commerce.
IdoSell, polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI S.A., w 2022 roku osiągnęła GMV ponad 15 mld zł, stając się liderem efektywnej sprzedaży online. Zapewnia zaawansowane narzędzia i funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój biznesu, także międzynarodowo, z eksportem do 150 krajów. Usługa Crossborder z IdoSell to kompleksowe rozwiązanie dla ekspansji zagranicznej, oferujące szybkie tłumaczenia, integracje z dostawcami usług e-commerce i automatyczne obliczanie VAT, umożliwiające tworzenie sklepów zgodnych z wymogami UE.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG), największa niezależna organizacja biznesowa w Polsce, od początku wspiera polskich przedsiębiorców, promuje eksport i rozwija współpracę międzynarodową poprzez organizację konferencji, kongresów i misji zagranicznych. W KIG działa Biuro Legalizacji, Certyfikacji i Karnetów ATA, pomagające w przygotowaniu dokumentów handlowych dla eksporterów. KIG prowadzi również projekty dla sektora MŚP, w tym platformę cross-border.pl, pierwszy polski portal o międzynarodowej sprzedaży online dla MŚP, oferujący know-how, szkolenia „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, współpracę z Amazonem i narzędzia wspierające ekspansję, jak katalog marketplace i audyt e-eksportu.
e-multicontent to agencja copywriterska oferująca kompleksowe usługi dla e-commerce, w tym SEO, blogi firmowe i opisy produktów w 35 językach. Specjalizujemy się w wielojęzycznym webwritingu, dostosowując treści do różnych kultur biznesowych. Nasze usługi obejmują transkreacje, lokalizację językową, audyty contentowe, copywriting PL i wielojęzyczny, opisy produktów na marketplace, AI copywriting, proofreading tłumaczeń oraz tłumaczenia tekstów. Zapewniamy skuteczne treści, przyspieszając ekspansję zagraniczną i wyróżniając Twoje produkty.
SALESmanago to wiodąca platforma Customer Engagement, wykorzystująca dane klientów (zero- i first-party) w czasie rzeczywistym do wielokanałowego marketingu z AI, skupiając się na konwersji i ROI. Oferuje bliskość z klientem przez AI, precyzyjną egzekucję z hiper-personalizacją, i Growth Intelligence, łącząc ekspertyzę z analizą AI. Zawiera Customer Data Platform do zarządzania danymi i personalizacji komunikacji, Email Marketing z personalizowanymi treściami, i Mobile Marketing. Ceniona przez ponad 2000 firm w 50 krajach, w tym Vodafone i Lacoste New Balance i Victoria’s Secret.
User.com to platforma automatyzacji marketingu, która umożliwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń klienta bez kodowania. Umożliwia integrację danych, śledzenie zachowań użytkowników i zarządzanie dużymi bazami danych. Oferuje zaawansowane segmentowanie i spersonalizowane integracje. Dzięki szybkiej implementacji, dedykowanemu wsparciu i możliwości oszczędzania czasu, User.com przekształca dane w efektywne kampanie, zwiększając konwersje i sprzedaż. Współpraca z User.com obejmuje analizę, planowanie, wdrożenie, szkolenie i ciągłe optymalizacje, wspierając osiąganie celów biznesowych i budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Nethansa jest certyfikowaną agencją multimarketplace, która pomaga zwiększać zyski na Amazon, Allegro, eMAG oraz Kaufland Global Marketplace. Wybierz ekspansję zagraniczną z Nethansą, aby dotrzeć do milionów klientów na 14 rynkach w całej Europie. Zespół Nethansy wesprze Cię w kompleksowej obsłudze sprzedaży oraz klienta końcowego na marketplace’ach, tworzeniu contentu oraz kampaniach PPC. Dodatkowo, jako aktywny sprzedawca na europejskich rynkach Amazon i Kaufland możesz skorzystać z Platformy Nethansa. To zaawansowany system do dynamic pricingu i zarządzania sprzedażą. Użytkownicy notują dzięki niej średnio 45% większe zyski.
Brandly360 to unikalne rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką dedykowane producentom i sklepom internetowym. Produkt dostarcza rozwiązań analizujących rozmaite aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, automatyzacja cen (dynamic pricing), jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii. Platforma dostarcza informacji czy model biznesowy przyjęty na rodzimym rynku będzie skuteczny na rynkach zagranicznych. Narzędzie, weryfikując występujący na danym rynku poziom zmienności cenowej oraz badając konkurencyjność branży, dostarcza jakościowych informacji oceniających realnie potencjał ekspansji na docelowym rynku.
Wg raportu „B2B e-commerce NOW” Izby Gospodarki Elektronicznej: „aż 84% firm uważa, że e-commerce jest szansą na rozwój polskiego eksportu online, a już co czwarta korzysta z tej możliwości.” Inwestycja w sprzedaż transgraniczną jest więc naturalnym rozwiązaniem dla tych branż, które nie notują aktywnych wzrostów sprzedaży w rodzimym kraju lub chcą zwiększać potencjał swojego rozwoju, przy jednoczesnym szybkim zwrocie z inwestycji.
Expansion Specialist
Międzynarodowe kampanie PPC
Planujesz wprowadzić swój biznes na rynek zagraniczny? A może posiadasz już międzynarodowe doświadczenie, ale szukasz narzędzi do zwiększenia sprzedaży? Prowadzenie ekspansji dla naszych klientów wzbogaciło naszych specjalistów o cenne doświadczenie, które pozwala im podejmować skuteczne i korzystne z punktu widzenia klienta działania. Zgłoś się do naszej agencji!
Na czym polega ekspansja na rynki zagraniczne?
Ekspansją zagraniczną możemy nazwać każdy rodzaj działalności firmy podejmowany poza granicami państwa. Kompleksowe zaplanowanie i wdrażanie działań, takich jak bieżąca analiza rynku, planowanie strategii i przystępowanie do aktywności z zakresu płatnych kampanii i analityki, może znacząco przyspieszyć rozwój sprzedaży, jak i samej firmy.
Rynki, na których działaliśmy
Dla kogo kampanie PPC na rynki zagraniczne?
Ekspansja zagraniczna to w pewnym sensie otwieranie biznesu na nowo, w nowych warunkach i z nową grupą docelową. Zanim zostanie podjęta decyzja o rozwoju poza granicami kraju, należy dokładnie przeanalizować zasoby firmy. Dobrą praktyką jest oddelegowanie konkretnych osób do działań związanych z ekspansją, jak i wybór doświadczonych specjalistów, którzy bezpiecznie wprowadzą i utrzymają firmę na rozwojowym, lecz konkurencyjnym rynku zagranicznym.
Zalety ekspansji zagranicznej
Wzrost liczby klientów
Ekspansja sklepu internetowego na rynki zagraniczne to też szansa zwiększenia liczby klientów. Wyzwaniem, które czeka każdy e-commerce, są różnice kulturowe, z których wynikają zachowania zagranicznych konsumentów. Doświadczenie i kompetencje specjalistów Get Noticed pozwalają się z nimi zmierzyć, przynosząc klientom realną wartość w postaci wzrostu liczby klientów, która przekłada się na większą sprzedaż.
Budowanie świadomości marki wśród zagranicznych odbiorców
Sukces działań marki na rynkach zagranicznych jest w dużej mierze podyktowany jej świadomością wśród odbiorców. Znajomość marki przekłada się bezpośrednio na jej wiarygodność i zaufanie do niej. Dlatego doradzamy, jakie czynniki na stronie pozwolą na budowanie zaufania i przywiązania do marki oraz planujemy odpowiednią komunikację budującą brand awareness.
Zwiększenie rozpoznawalności marki na arenie międzynarodowej
Efektywna i dogłębna analiza rynku oraz zachowań konsumentów pozwala zaprojektować dedykowaną strategię działań. Znając preferencje potencjalnych klientów, mamy możliwość dostosowania naszych działań tak, aby maksymalizować wyniki marki zarówno z zakresu sprzedaży, jak i wizerunku marki, co pozwala pewnie wprowadzić ją w świat konkurencji.
Wyróżnienie się spośród firm konkurencyjnych i zyskanie tytułu lidera branży
Ekspansja zagraniczna to nie tylko szansa na zaistnienie na nowym rynku, ale również możliwość podniesienia prestiżu w kraju pochodzenia firmy. Międzynarodowa komunikacja i prezentacja zagranicznych sukcesów wpływają na rozpoznawalność marki w kraju, a w myśl teorii społecznego dowodu słuszności, zwiększają zainteresowanie i potrzebę zakupu produktu przez rodaków.