doświadczeni specjaliści
zrozumienie użytkowników
optymalizacja ścieżki konwersji

Pozwól zwiększyć swoją sprzedaż dzięki SXO.

Generuj konwertujący ruch z wyszukiwarki

Twoja strona generuje duży ruch z wyszukiwarki Google, jednak nie przekłada się to na sprzedaż? Zrozumienie intencji użytkownika, prześledzenie jego ścieżki zakupowej i zachowań konsumenckich pozwoli lepiej dostosować jego wędrówkę (Customer Journey), by ostatecznie doprowadzić do konwersji.

Popraw doświadczenia użytkownika na stronie (UX)

Projektowanie doświadczeń użytkownika, przewidywanie jego reakcji na konkretne bodźce i wykorzystywanie tych danych do osiągania pożądanych reakcji – tak w skrócie można opisać działania UX-owe. Tutaj głównym celem jest użytkownik: jego myśli, potrzeby i odczucia.

Wykorzystaj połączenie UX i SEO

Wyznaczanie konkretnych celów i podejmowanie adekwatnych działań, by go osiągnąć — tak w skrócie można powiedzieć o optymalizacji konwersji (CRO). Co istotne, optymalizacja konwersji nie skupia się jedynie na zwiększaniu liczby, ale również ich jakości.

Postaw na otwartość i relacje z użytkownikami

Rozbudowanie przestrzeni dla interakcji z użytkownikami, czyli kluczowy element dla przyszłych działań analitycznych. Przy projektowaniu i optymalizacji strony musimy zatem, w możliwie jak największy sposób, generować i zachęcać użytkowników do interakcji z nią.

SXO: klucz do efektywnego marketingu internetowego przez zrozumienie i optymalizację doświadczeń użytkownika

Kampanie SXO (Search Experience Optimization) łączą optymalizację wyszukiwania (SEO) z doskonałym zrozumieniem doświadczeń użytkowników (UX). Pozwalają one na głęboką analizę ścieżki interakcji użytkownika ze stroną, co umożliwia świadome kształtowanie ich doświadczeń. Dzięki temu, strony internetowe stają się bardziej użyteczne i przyjazne dla odbiorców, co przekłada się na wyższą satysfakcję użytkowników i lepsze wyniki w wyszukiwarkach. Kampanie SXO skupiają się także na optymalizacji technicznej strony, co jest kluczowe w budowaniu długotrwałych relacji z klientami i poprawie widoczności w internecie.

SXO — Strategia Pozycjonowania • User Experience
SXO — Strategia Pozycjonowania • User Experience
Wg badań przeprowadzonych przez Amazon Web Services, 88% konsumentów niechętnie powraca do stron, które wywołują słabe lub złe doświadczenia użytkownika. W strategii SEO nie należy zatem zapominać o komplementarnych działaniach UX, które pozwolą na płynniejsze i lepsze przemierzanie ścieżki użytkownika, prowadzącej do konwersji.
Jakub Trybuła

Senior SEO Specialist

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

SXO, czyli Search Experience Optimization to strategia polegająca na kompleksowym podejściu do optymalizacji ścieżki konwersji. Zajmujemy się zarówno pozycjonowaniem i optymalizacją techniczną, jak i bardziej miękkimi, dotyczącymi wędrówki użytkownika po stronie i jego odczuć w jej trakcie. Kampanie SXO są dedykowane sklepom internetowym, jednak nie jest powiedziane, iż posiadając biznes lokalny czy usługowy, nie możesz z nich skorzystać. Użytkownik dokonuje różnych typów konwersji na różnych stronach i wszystko to możemy przeanalizować, zmierzyć i zasugerować zmiany, mające na celu poprawić ich skuteczność.

Wykorzystanie zarówno pozycjonowania, jak i badanie doświadczeń użytkownika pozwala nam szerzej spojrzeć na biznes, co w ogólnym rozrachunku pozwala na bardziej kompleksowe planowanie strategii działań promocji organicznej (i nie tylko).

Niezależnie od typu podejmowanych działań i promocji w sieci, każde z nich powinno być poprzedzone analizą branży, konkurencji i strony docelowej. Dzięki kompleksowemu podejściu do promocji organicznej, skupiamy się nie tylko na analizie technicznej i szukaniu ciekawych rozwiązań u konkurencji. Analizujemy dane dotyczące poruszania się użytkownika na stronie, badamy intuicyjność zastosowanych elementów i czas, jaki użytkownik poświęca na interakcję z daną podstroną. Całościowo pozwala to na wdrożenie skuteczniejszych rozwiązań, mających większy wpływ na poprawienie liczby konwersji dokonywanych w Twoim sklepie internetowym.

Kampania SXO to połączenie wszystkiego, co najlepsze z pozycjonowania sklepów internetowych wraz z analizą doświadczeń użytkownika na stronie i zadawania pytań: dlaczego porzuca koszyk.
Usługa ta zawiera działania takie jak:

  • Audyt techniczny SEO z elementami wędrówki poznawczej
  • Optymalizację onsite po wykonanym audycie
  • Analizę i konfigurację analityki na stronie
  • Działania offsite – linkbuilding
  • Audyt UX
  • Optymalizację CRO (Conversion Rate Optimization) – optymalizację współczynnika konwersji.

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!