Pozwól zwiększyć swoją sprzedaż dzięki SXO.
Generuj konwertujący ruch z wyszukiwarki
Twoja strona generuje duży ruch z wyszukiwarki Google, jednak nie przekłada się to na sprzedaż? Zrozumienie intencji użytkownika, prześledzenie jego ścieżki zakupowej i zachowań konsumenckich pozwoli lepiej dostosować jego wędrówkę (Customer Journey), by ostatecznie doprowadzić do konwersji.
Popraw doświadczenia użytkownika na stronie (UX)
Projektowanie doświadczeń użytkownika, przewidywanie jego reakcji na konkretne bodźce i wykorzystywanie tych danych do osiągania pożądanych reakcji – tak w skrócie można opisać działania UX-owe. Tutaj głównym celem jest użytkownik: jego myśli, potrzeby i odczucia.
Wykorzystaj połączenie UX i SEO
Wyznaczanie konkretnych celów i podejmowanie adekwatnych działań, by go osiągnąć — tak w skrócie można powiedzieć o optymalizacji konwersji (CRO). Co istotne, optymalizacja konwersji nie skupia się jedynie na zwiększaniu liczby, ale również ich jakości.
Postaw na otwartość i relacje z użytkownikami
Rozbudowanie przestrzeni dla interakcji z użytkownikami, czyli kluczowy element dla przyszłych działań analitycznych. Przy projektowaniu i optymalizacji strony musimy zatem, w możliwie jak największy sposób, generować i zachęcać użytkowników do interakcji z nią.
SXO: klucz do efektywnego marketingu internetowego przez zrozumienie i optymalizację doświadczeń użytkownika
Kampanie SXO (Search Experience Optimization) łączą optymalizację wyszukiwania (SEO) z doskonałym zrozumieniem doświadczeń użytkowników (UX). Pozwalają one na głęboką analizę ścieżki interakcji użytkownika ze stroną, co umożliwia świadome kształtowanie ich doświadczeń. Dzięki temu, strony internetowe stają się bardziej użyteczne i przyjazne dla odbiorców, co przekłada się na wyższą satysfakcję użytkowników i lepsze wyniki w wyszukiwarkach. Kampanie SXO skupiają się także na optymalizacji technicznej strony, co jest kluczowe w budowaniu długotrwałych relacji z klientami i poprawie widoczności w internecie.
Senior SEO Specialist
Czym są kampanie SXO w Google?
SXO, czyli Search Experience Optimization to strategia polegająca na kompleksowym podejściu do optymalizacji ścieżki konwersji. Zajmujemy się zarówno pozycjonowaniem i optymalizacją techniczną, jak i bardziej miękkimi, dotyczącymi wędrówki użytkownika po stronie i jego odczuć w jej trakcie. Kampanie SXO są dedykowane sklepom internetowym, jednak nie jest powiedziane, iż posiadając biznes lokalny czy usługowy, nie możesz z nich skorzystać. Użytkownik dokonuje różnych typów konwersji na różnych stronach i wszystko to możemy przeanalizować, zmierzyć i zasugerować zmiany, mające na celu poprawić ich skuteczność.
Jakie są zalety strategii SXO?
Wykorzystanie zarówno pozycjonowania, jak i badanie doświadczeń użytkownika pozwala nam szerzej spojrzeć na biznes, co w ogólnym rozrachunku pozwala na bardziej kompleksowe planowanie strategii działań promocji organicznej (i nie tylko).
Jak wygląda SXO w praktyce?
Niezależnie od typu podejmowanych działań i promocji w sieci, każde z nich powinno być poprzedzone analizą branży, konkurencji i strony docelowej. Dzięki kompleksowemu podejściu do promocji organicznej, skupiamy się nie tylko na analizie technicznej i szukaniu ciekawych rozwiązań u konkurencji. Analizujemy dane dotyczące poruszania się użytkownika na stronie, badamy intuicyjność zastosowanych elementów i czas, jaki użytkownik poświęca na interakcję z daną podstroną. Całościowo pozwala to na wdrożenie skuteczniejszych rozwiązań, mających większy wpływ na poprawienie liczby konwersji dokonywanych w Twoim sklepie internetowym.
Jaki jest zakres działań SXO?
Kampania SXO to połączenie wszystkiego, co najlepsze z pozycjonowania sklepów internetowych wraz z analizą doświadczeń użytkownika na stronie i zadawania pytań: dlaczego porzuca koszyk.
Usługa ta zawiera działania takie jak:
- Audyt techniczny SEO z elementami wędrówki poznawczej
- Optymalizację onsite po wykonanym audycie
- Analizę i konfigurację analityki na stronie
- Działania offsite – linkbuilding
- Audyt UX
- Optymalizację CRO (Conversion Rate Optimization) – optymalizację współczynnika konwersji.