ponad 250 unikalnych wdrożeń
stałe doradztwo biznesowe
oszczędność zasobów
szerokie kompetencje analityczne

Pozwól sobie na pełną kontrolę danych.

Zwiększ ilość i jakość agregowanych danych.

Większa ilość danych ilościowych oraz jakościowych pozwoli na szersze spojrzenie na prowadzone działania marketingowe.

Podejmuj decyzje w modelu Data Driven.

Podejmowanie decyzji opartych na danych to jedna z podstawowych korzyści, jaką mogą Ci dać nowoczesne narzędzia analityczne.

Oszczędność zasobów.

Zajmiemy się wdrożeniem narzędzi oraz poprawnym zbieraniem danych, tak byś Ty mógł przeznaczyć swoje zasoby na ich dokładniejszą analizę i wyciąganie wniosków dla rozwoju swojego biznesu.

Maksymalny zwrot z inwestycji.

Konfiguracja narzędzi analitycznych pozwoli Ci wykorzystać funkcjonalności, które poszerzą możliwości optymalizacji Twojej witryny internetowej.

Dlaczego wdrożenie narzędzi analitycznych
jest takie ważne?

Wdrożenie narzędzi analitycznych to dobór i poprawna implementacja narzędzi. Pozwalają śledzić zachowanie użytkowników na stronie. Dzięki nim możemy badać skuteczność treści na stronie oraz UX strony, a także śledzić skąd pochodzą użytkownicy i jaki jest czas odwiedzin.

Znajomość własnej działalności to podstawowa przewaga nad konkurencją. Posiadając wdrożone narzędzia analityczne zbierasz dane, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe. Pomożemy Ci ocenić trendy, potencjał poszczególnych produktów i ich sezonowość. Dostarczymy dane, które zwiększą wartość Twoich analiz.

Jakie narzędzia analityczne wdrażamy?

Hotjar

Narzędzie online, dzięki któremu dowiesz się, jak zachowują się użytkownicy przeglądający Twoją stronę internetową. Mapy cieplne to obraz badanej strony, wraz z nałożonymi na nią półprzezroczystymi kolorowymi markerami, reprezentującymi kliknięcia. Posiadając raporty z tego narzędzia, możemy idealnie zoptymalizować układ elementów na stronie, tak by odpowiadał on wymaganiom użytkowników.

Adobe Analytics

Jeden z konkurentów narzędzia oferowanego przez Google. Nie notuje tak dużej popularności na rynku, jednak wykorzystują go także liderzy w swoich branżach. Najbardziej interesujące wyróżniki narzędzia to:

  • Przechowuje wszystkie dane od początku korzystania z narzędzia. Google Analytics przechowuje dane przez 25 miesięcy
  • Nie występuje w nim próbkowanie danych
  • Daje możliwość personalizacji menu

Google Optimize

Darmowe narzędzie od Google, pozwalające na testowanie różnych wersji strony, w celu uzyskania idealnego połączenia jej elementów oraz personalizacji pod względem wielu współczynników.

Dynamic Tag Management by Adobe

Dynamiczny menedżer tagów firmy Adobe umożliwia zarządzanie tagami firmy Adobe i innych firm. Odpowiedź firmy Adobe na GTM’a.

CrazyEgg

Narzędzie wprowadzające możliwość śledzenia aktywności użytkowników na stronie. Zebrane dane przedstawia w postaci nakładek na stronie. Widoki, jakie możemy zobaczyć w narzędziu, to mapy ciepła, mapa scrollowania, mapa kliknięć użytkowników czy też nakładka na stronę, ukazująca statystyki kliknięć poszczególnych elementów.

Supermetrics

Umożliwia zbieranie danych marketingowych ze wszystkich źródeł, w których prowadzone są działania reklamowe. Narzędzie wysyła je do wybranej przez nas platformy służącej do raportowania, analizowania lub przechowywania.

Nie znalazłeś na liście interesującego Cię narzędzia?

Nic straconego — skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy Ci w odpowiedniej instalacji oraz konfiguracji!

Audyt i wdrożenie narzędzi analitycznych
Audyt i wdrożenie narzędzi analitycznych

Wdrażając narzędzia analityczne, zwiększamy ilość oraz jakość analizowanych danych. Efektem tych działań jest maksymalizacja zwrotu z inwestycji. Narzędzia, które wdrażamy, to m.in: Hotjar, Google Optimize, Adobe Analytics i CrazyEgg. Około 60% witryn korzysta tylko z Google Analytics. Rozszerzając portfolio narzędzi analitycznych, zdobywamy dane, które tworzą przewagę konkurencyjną.

Joachim Gaweł

Analitycs Team Leader

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

Supermetrics to narzędzie, które pozwala wyciągać dane bezpośrednio z paneli reklamowych do arkuszy Google lub Excela danych. Dzięki niemu możemy codziennie pobierać najistotniejsze wskaźniki z kont i analizować je bez potrzeby wchodzenia na konto.

Przeprowadzając testy A/B na stronie w szybki sposób zoptymalizujesz stronę pod względem atrakcyjności dla użytkowników. Pozyskane dane nie kłamią, a oparcie się o nie może spowodować znaczny wzrost korzyści dla działalności w internecie.

Dzięki niemu możesz dowiedzieć się, co robią użytkownicy przeglądający stronę. Informacje pozyskane przez to narzędzie pozwolą na dokładniejsze dopasowanie strony do oczekiwań odbiorców oraz szybsze przekonanie ich do podjęcia decyzji zakupowej. Dodatkowo narzędzie to wprowadza mapy cieplne, które obrazują kliknięcia użytkowników na stronie.

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!