Pozwól sobie na analitykę.
Zwiększ szybkość przetwarzania danych.
Systematycznie przeprowadzamy analizy na podstawie gromadzonych danych, na przykład: segmentację użytkowników, efektywności poszczególnych źródeł ruchu, efektywności ścieżki zakupowej, itp. Dzięki temu na bieżąco dostarczamy Ci precyzyjnych danych biznesowych, które ułatwiają podejmowanie dalszych decyzji strategicznych.
Poznaj funkcjonalność Machine Learning.
Wprowadzamy nowe tagi i piksele śledzące, które są wymagane przez Twoich partnerów reklamowych. Nasi analitycy potrafią realizować nawet najbardziej zaawansowane wdrożenia, pisząc dedykowane skrypty.
Agreguj dane z wielu źródeł w jednym miejscu.
W naszym zespole posiadamy Full Stack Developera. Dzięki jego umiejętnościom potrafimy przygotować zaawansowane skrypty i mechanizmy bez udziału dodatkowych developerów i bez konieczności angażowania działu IT, co przekłada się na szybsze wdrożenie.
Podejmuj decyzje w oparciu o twarde dane.
Przygotowujemy dedykowane raporty, dopasowane do poszczególnych działów w Twojej firmie. Łączymy dane z różnych źródeł, by stworzyć użyteczne narzędzia, które prezentują najpotrzebniejsze dane.
Outsourcing analityczny to usługa dedykowana dla firm, które pragną efektywniej wykorzystać dostępne dane, ale nie dysponują odpowiednimi zasobami lub specjalistyczną wiedzą wewnętrzną. Dzięki outsourcingowi, możesz oszczędzić znaczne zasoby, które byłyby konieczne do stworzenia nowego działu analitycznego lub zatrudnienia dedykowanej osoby w firmie. Ta usługa pozwala na dostęp do zaawansowanej wiedzy i doświadczenia ekspertów z zewnątrz, którzy mogą przeprowadzić głęboką analizę danych, identyfikując kluczowe wskaźniki i trendy, które będą miały realny wpływ na rozwój Twojego biznesu.
Outsourcing analityczny to także sposób na wprowadzenie nowych perspektyw i innowacyjnych rozwiązań, które mogą przyczynić się do optymalizacji procesów biznesowych i zwiększenia efektywności operacyjnej. Firmy korzystające z tej usługi zyskują nie tylko na oszczędnościach, ale również na szybkości i elastyczności działania, mogąc dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Ponadto outsourcing analityczny umożliwia skupienie się na kluczowych aspektach działalności, delegując zadania związane z analizą danych na zewnętrznych specjalistów, co przekłada się na lepsze wykorzystanie wewnętrznych zasobów firmy.
Brak długu technologicznego
Nowe informacje dotyczące analityki internetowej pojawiają się co tydzień. Nasi analitycy podążają za wszystkimi zmianami i testują nowe rozwiązania. Dzięki temu Ty nie ponosisz kosztów i ryzyka związanych z długiem technologicznym.
- Ustalamy Twoje zapotrzebowanie — na podstawie Twoich potrzeb i naszego doświadczenia ustalamy ile godzin wsparcia analityka internetowego będziesz potrzebować, aby zrealizować cele (np. 5h / tydzień).
- Wyznaczamy godziny pracy analityka — znając Twoje zapotrzebowanie, wyznaczamy dni i godziny pracy dedykowanego dla Ciebie analityka. Dzięki takiemu podejściu dokładnie wiesz, kiedy zlecone zadania zostaną wykonane.
- Współpracujesz bezpośrednio z analitykiem — kontaktujesz się bezpośrednio z przypisanym do Ciebie analitykiem. Dzięki temu otrzymujesz najszybszy możliwy dostęp do kompetentnej osoby, jej wiedzy i doświadczenia.
Analitycs Team Leader