Wzrost przychodów o 600% branży erotycznej w cztery miesiące.

Black Bunny to nowy sklep erotyczny działający na polskim rynku. Dzięki naszym kampaniom Google Ads w 4 miesiące osiągnął wzrost przychodów o 600% . Zapraszamy do naszego case study z przepisem na sukces w branży erotycznej!
Przepis na sukces w branży erotycznej.
2 min
To może być Twoja historia!
Jeśli szukasz sprawdzonych rozwiązań i chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy wspomóc rozwój Twojego biznesu, nie wahaj się skontaktować. Nasza wiedza i doświadczenie są Twoim atutem na drodze do sukcesu. Zainwestuj w przyszłość swojej firmy już dziś, rozpoczynając rozmowę z nami. Razem możemy więcej!

Opis klienta

Black Bunny to nowy sklep internetowy działający w branży erotycznej. Branży, która posiada wiele obostrzeń, a jednocześnie zyskuje coraz więcej wyszukiwań w internecie. Black Bunny opiera swoją strategię na dyskrecji i profesjonalizmie, a ze swoimi produktami chce dotrzeć do osób nowoczesnych i świadomych siebie.

Ustalony cel

Celem sklepu było zbudowanie reklam od zera i szybkie uzyskanie zwrotu z inwestycji (ROAS). Za cel poboczny postawiliśmy sobie wzrost zapytań na frazę brandową sklepu, który jeszcze nie był rozpoznawalny. W związku, z czym była to dla nas istotna wskazówka, aby skoncentrować się w naszej strategii na generowaniu sprzedaży i stopniowym budowaniu zasięgu marki.

Wprowadzone zmiany

Analiza potencjału reklamy

Pierwszą czynnością, od której rozpoczęliśmy układanie planu pracy, było sprawdzenie potencjału fraz w planerze słów kluczowych. Okazało się że search volume na frazy takie jak “wibrator” jest o wiele wyższy, niż budżet. W związku z tym postawiliśmy na szczegółowe frazy z długim ogonem (np. czarny wibrator marki X) oraz tzw. SKAG (ang. single keyword ad group) zakładającą po jednym słowie kluczowym w każdym typie dopasowania do jednej grupy reklam. Takie frazy mają mniejszą liczbę wyszukiwań, ale za większą szansę na zdobycie konwersji.

Podjęte działania

  • Podział kampanii tekstowych na sprzedażowe (frazy long tail) i zasięgowe (frazy generyczne — np. wibrator),
  • frazy generyczne ustawiliśmy na niskich stawkach za kliknięcie (CPC),
  • podział słów kluczowych po jednym na grupę reklam (SKAG – single keyword adgroup),
  • użyliśmy kampanii RLSA (remarketing w kampaniach tekstowych) – targetowanie reklam na listę użytkowników, którzy już byli na stronie (szczególnie przydatne w kampaniach na ogólne frazy — w celu dostosowywania stawki za kliknięcie).
Wzrost przychodów o 600% branży erotycznej w cztery miesiące.

Efekt

Efektem drugorzędnym było rozpoczęcie budowania rozpoznawalności marki — ten efekt niesamowicie zaskoczył, ponieważ nowo powstały sklep (kwiecień 2019) uzyskał wzrost w zapytaniach, aż o 45% już w pierwszym miesiącu prowadzonych przez nas działań (lipiec 2019). 90% ruchu i przychodów na stronie pochodzi z kampanii Google Ads — dlatego też efekty zwiększenia rozpoznawalności przypisujemy kampaniom.

Wzrost przychodów o 600% branży erotycznej w cztery miesiące.
Wzrost przychodów o 600% branży erotycznej w cztery miesiące.
Wzrost przychodów o 600% w cztery miesiące!
Przepis na sukces w branży erotycznej.

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!