Pozwól sobie śledzić ruch.
Samodzielnie wdrażaj przydatne skrypty na stronie.
Nie czekaj na programistę, aby wdrożyć kod konwersji lub tag remarketingowy, potrzebny do uruchomienia kampanii reklamowej. Dzięki GTM zrobisz to za pomocą kilku kliknięć. Nie tylko oszczędzisz w ten sposób czas i pieniądze, ale także zyskasz możliwość implementacji przydatnych rozwiązań na swojej stronie. Nie potrzebujesz do tego wiedzy programistycznej!
Korzystaj z jednego miejsca do zarządzania wszystkimi tagami.
Wszystkie kody marketingowe oraz remarketingowe znajdziesz w jednym panelu, bez konieczności szukania ich w kilku różnych miejscach kodu źródłowego. Z łatwością odnajdziesz interesujące Cię tagi, jak i wdrożone już rozwiązania.
Wdrażaj zmiany prosto i bezpiecznie.
Google Tag Manager to narzędzie, które zapewnia bezpieczeństwo wdrażanych zmian. W panelu znajdziesz wyłącznie sprawdzone tagi, a ponadto zaimplementujesz je bez potrzeby szperania w kodzie źródłowym strony. Nie musisz się obawiać, że przypadkiem coś usuniesz lub zmienisz nieodwracalnie.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
Za poprawnie skonfigurowanymi celami analitycznymi często stoją zaawansowane tagi stworzone w GTM. Wykorzystaj audyt oraz Google Tag Managera do zbierania lepszej jakości danych na temat użytkowników odwiedzających Twoje witryny internetowe, a także na rzecz dokładniejszej analizy realizowanych działań marketingowych.
Google Tag Manger to narzędzie, które usprawni zarządzanie Twoją stroną internetową. Implementacja kodów remarketingowych, pixela Facebooka, czy śledzenie poszczególnych zmian nie będzie wymagało od Ciebie zatrudniania programisty. Dzięki pomocy naszych specjalistów, wszystkie zmiany wprowadzisz samodzielnie – z dedykowanego panelu, za pomocą kilku kliknięć!
Dlaczego warto wykonać audyt lub wdrożyć GTM?
Tagowanie witryny.
Dobieramy zdarzenia oraz zmienne – osobno dla każdej strony. Każdą witrynę traktujemy indywidualnie, wdrażamy rozwiązania w oparciu o cele, które chcesz realizować za pomocą strony internetowej.
Większe możliwości.
Za pomocą GTM, przystosujemy Twoją stronę internetową do dokładniejszego śledzenia danych oraz zdarzeń dokonywanych przez jej użytkowników. Będziesz otrzymywać precyzyjniejsze raporty, a tym samym zyskasz lepsze możliwości analizy realizowanych działań.
Zarządzanie tagami.
Wdrażamy niestandardowe kody potrzebne do integracji z zewnętrznymi partnerami reklamowymi oraz biznesowymi. Dzięki temu masz możliwość korzystania z większej ilości funkcjonalności oraz udogodnień na swojej stronie internetowej.
Google Tag Manager ułatwia codzienną pracę nad analizowaniem danych oraz lepszym poznaniem zachowań użytkowników na stronie. Daje też możliwość wdrażania zmian optymalizacyjnych czy kodów reklamowych bez konieczności ingerowania w kod strony. Jego wdrożenie to gamechanger w kwestii analityki internetowej.
Analitycs Team Leader
Czym jest Google Tag Manager?
Google Tag Manager jest narzędziem do zarządzania skryptami, które umieszcza się na stronie www. Najprościej mówiąc – przy pomocy interfejsu GTM’a tworzymy tagi zawierające skrypty, które zostają uruchomione na stronie na podstawie zdefiniowanych reguł, np. w wyniku otwarcia w przeglądarce konkretnego adresu url.
Czym jest kontener tagów Google?
Jest to swojego rodzaju “pojemnik”, który służy do przechowywania kodów, skryptów, reguł oraz zmiennych. Najczęściej jeden kontener jest przeznaczony dla jednej domeny.
Kto wdraża Google Tag Managera?
Po otrzymaniu dostępu do strony możemy wdrożyć kontener na stronie klienta, albo przekazać kod programiście opiekującemu się stroną. Konfiguracja zmiennych, reguł i tagów jest po stronie Get Noticed Agency.
Jakie są zalety korzystania z Google Tag Manager?
Do głównych zalet GTM’a należy zaliczyć szybką implementację skryptów na stronie bez udziału programisty oraz bezpieczeństwo wdrażania nowych skryptów. Poprawność działania tagów możemy testować przed publikacją i w razie potrzeby możemy szybko cofnąć ich publikację.
Czy można użyć Google Tag Managera do osadzenia czegoś innego niż tagów, np. funkcji JavaScript?
Google Tag Manager pozwala nie tylko zarządzać tagami ale również umieszczać w kodzie strony bloki html, albo własne funkcje JavaScript. Dzięki temu możliwa jest implementacja:
- kodów ecommerce do Google Analytics,
- mikroformatów (danych strukturalnych),
- spersonalizowanych bloków treści.
Jakie są przykładowe zdarzenia możliwe do pomiaru w Google Tag Manager?
Zdarzeniami najczęściej wysyłanymi do narzędzi zewnętrznych są:
- poprawne wysłanie formularza kontaktowego,
- dodanie produktu do koszyka,
- kliknięcie przycisków w sekcjach call to action,
- kliknięcia danych kontaktowych (adresy email i numery telefonów),
- wykorzystanie przycisków social media.
Czy wdrożenie Google Tag Managera jest bezpieczne?
Tak, pełna konfiguracja kontenera znajduje się po stronie Google. Jednak z uwagi na możliwości jakie daje GTM zalecamy nieudostępnianie danych do logowania się do konta osobom postronnym.
Kto jest właścicielem kontenera Google Tag Manager’a?
Właścicielem kontenera jest klient. Get Noticed Agency posiada jedynie pełne uprawnienia do konfiguracji i publikowania zmian.
Kto powinien używać Google Tag Managera?
Google Tag Manager (GTM) jest narzędziem powszechnie wykorzystywanym w marketingu internetowym. Menedżer tagów przyda się każdemu, kto chce bardziej szczegółowo analizować zachowania użytkowników w witrynie lub zwiększać jej funkcjonalność bez bezpośredniej ingerencji w kod strony.