strategia skrojona na miarę
różnorodność słów kluczowych
działanie w oparciu o dane
długotrwałe efekty

Pozwól nam zwiększyć Twoją sprzedaż.

Pokaż się swoim klientom.

Nawet najlepiej zaopatrzony i najładniejszy sklep internetowy nie przyniesie zysków, jeśli klienci nie będą mieli okazji go poznać. Daj im tę szansę! Zleć nam pozycjonowanie swojego sklepu internetowego i zajmij TOP-owe pozycje w wynikach wyszukiwania, docierając do coraz większego grona odbiorców.

Zwiększ rozpoznawalność swojego sklepu.

Im więcej razy odbiorcy zetkną się z Twoim sklepem internetowym, tym mocniej go zapamiętają. To najprostsza i najskuteczniejsza droga do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i zakorzenienia jej w świadomości potencjalnych klientów. A osiągniesz to, decydując się na pozycjonowanie sklepu w Google i zdobywanie wysokich pozycji w wyszukiwarce.

Odpowiadaj na konkretne zapytania klientów i zarabiaj.

Sprzedaż w Twoim sklepie wzrośnie wtedy, kiedy zwiększysz liczbę klientów, ale tylko takich, którzy dokonają zakupów – nie tylko przeglądających ofertę. W ramach strategii wypozycjonujemy zarówno Twój sklep, jak i poszczególne produkty i grupy produktów. Wykorzystamy do tego umiejętnie dobrane słowa kluczowe i wesprzemy to solidnym link buildingiem. Dzięki temu klienci znajdą w Twoim sklepie dokładnie to, czego poszukują i potrzebują. Kupią, a Ty zaobserwujesz rosnące zyski.

Osiągaj długoterminowe, stabilne zyski.

Inwestycja w pozycjonowanie sklepu internetowego zwraca się z nawiązką stosunkowo szybko i, co ważne, cały czas. W przemyślanej i umiejętnie poprowadzonej strategii SEO nie ma miejsca na gwałtowne zrywy i niespodziewanie uciekające pozycje. Wiemy o tym i z chęcią – jako doświadczeni specjaliści SEO – pomożemy Ci osiągnąć długoterminowe efekty i stabilne zyski, które pozwolą Ci rozwinąć Twój biznes i patrzeć z ekscytacją w przyszłość.

Pozycjonowanie sklepów internetowych to złożony proces, ale wart Twojej uwagi.

SEO w naszym wykonaniu to coś więcej. Jako agencja świadoma zmian zachodzących w świecie i Internecie łączymy w swoich działaniach SEO z UX. Wynikiem tego jest SXO, czyli realizacja celów pozycjonowania z poszanowaniem potrzeb i doświadczeń użytkownika. Nie ma tu miejsca na copywriting SEO pt. „upchać jak najwięcej fraz kluczowych” ani podejrzany link building. Gramy fair, dajemy Ci pełny wgląd w nasze działania i celujemy w wysokie, ale też solidne i stabilne pozycje, które przyniosą Ci długoterminowe zyski i spokojny sen.

Pozycjonowanie to proces, niejednorazowe działanie. Wymaga cierpliwości i złożonej, przemyślanej strategii dopasowanej do charakteru danego sklepu i Twoich celów biznesowych. Strategia SEO składa się z kilku kluczowych elementów. Pominięcie chociaż jednego może skutkować porażką, dlatego w ramach pozycjonowania Twojego sklepu online weźmiemy na siebie sprawy takie jak:

Optymalizacja sklepu internetowego pod wymagania Google:

  • poprawa architektury sklepu internetowego​
  • stworzenie mapy sklepu XML
  • projektowanie kategorii produktów
  • linkowanie wewnętrzne
  • uporządkowanie indeksacji
  • crawlowanie
  • poprawa prędkości ładowania strony
  • ...i wiele innych działań

Opracowanie i włączanie do sklepu fraz kluczowych

  • pozyskanie dużej liczby fraz kluczowych
  • odzwierciedlających rzeczywiste zapytania
  • włączanie do strategii fraz tyou long-tail
  • uwzględnienie fraz sezonowych i produktowych
  • wykorzystanie fraz ogólnych dla pozycjonowania strony głównej sklepu

Optymalizacja treści w sklepie internetowym

  • stworzenie lub udoskonalenie już istniejących opisów produktów i kategorii
  • optymalizacja zdjęć, grafik i ich opisów
  • poprawa meta treści
  • eliminacja duplikacji
  • ...i wiele ponad to

Link building:

  • pozyskiwanie linków zewnętrznych z wiarygodnych i pewnych źródeł
  • optymalizacja linkowania zewnętrznego
  • budowa dedykowanego zaplecza linkowego

Pozycjonowanie też się różni.

Musisz wiedzieć, że choć niektóre elementy powtarzają się we wszystkich strategiach SEO – i te staraliśmy się wymienić przed chwilą, to każdy sklep jest inny i wymaga indywidualnego podejścia do pozycjonowania.

Bardzo dużo zależy od tego, na jakim systemie oparty jest Twój sklep – PrestaShop, WordPress/WooComerce, a może Shoper? Niemałe znaczenie ma objętość Twojej oferty oraz to, czy sprzedajesz własne, czy obce produkty. I w końcu – ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie swojego sklepu. Dlatego daj się nam poznać i pozwól, że opowiemy Ci konkrety i przedstawimy nasz pomysł na pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Według raportu Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2022 34% Polaków, dokonując zakupów, korzysta głównie z platform sprzedażowych. Co ciekawe, na drugim miejscu uplasowała się wyszukiwarka Google z wynikiem 18%. To pokazuje, że warto zainwestować w widoczność Twojego sklepu W Google. Nie wiesz jak? My wiemy, jak pozycjonować sklepy internetowe!

Jakub Trybuła

Senior SEO Specialist

Baza wiedzy

O ile pewne aspekty możliwe są do wykorzystywania na różnego rodzaju sklepach internetowych, tak nie istnieje jedna, uniwersalna strategia pozycjonowania dla wszystkich sklepów internetowych. Każdy biznes eCommerce w sieci różni się od pozostałych (wyłączając duplikaty), każdy ma inną historię i będzie inaczej postrzegany przez algorytmy wyszukiwarki. Istnieją uniwersalne zasady, jednak sama strategia powinna być każdorazowo dopasowywana do danej strony.

Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych o popularne rozwiązania, takie jak Shoper, ClickShop, Magento, WordPress i Woocommerce, Redcart, Idosell, PrestaShop i wiele innych. W większości przypadków jesteśmy w stanie pomóc lub przygotować wytyczne do wdrożenia sugerowanych zmian w obrębie danej witryny.

Czas jest niezwykle istotny w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych, podobnie jak jego historia. To kiedy osiągniemy pierwsze efekty strategii pozycjonowania, jest zależne od wielu czynników, jednak zazwyczaj jest to okres od 4 do 8 miesięcy (w zależności od branży, konkurencyjności czy budżetu, jaki możemy przeznaczyć na działania).

Czasy, w których skupialiśmy się na kilku określonych słowach kluczowych, dawno minęły. W naszej pracy nad pozycjonowaniem sklepów internetowych skupiamy się na grupach fraz kluczowych, które posiadają największy potencjał sprzedażowy. Analizujemy pozycje dotychczasowych prac, porównujemy to ze sprzedażą konkretnych produktów, analizujemy konkurencję w poszukiwaniu nisz i słów, na które jeszcze nie jest widoczny optymalizowany sklep. Dzięki takiemu rozwiązaniu podchodzimy bardziej holistycznie do promocji konkretnych grup słów kluczowych, zamiast skupiać się na jedynie kilku.

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!