Pozwól nam zwiększyć Twoją sprzedaż.
Pokaż się swoim klientom.
Nawet najlepiej zaopatrzony i najładniejszy sklep internetowy nie przyniesie zysków, jeśli klienci nie będą mieli okazji go poznać. Daj im tę szansę! Zleć nam pozycjonowanie swojego sklepu internetowego i zajmij TOP-owe pozycje w wynikach wyszukiwania, docierając do coraz większego grona odbiorców.
Zwiększ rozpoznawalność swojego sklepu.
Im więcej razy odbiorcy zetkną się z Twoim sklepem internetowym, tym mocniej go zapamiętają. To najprostsza i najskuteczniejsza droga do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i zakorzenienia jej w świadomości potencjalnych klientów. A osiągniesz to, decydując się na pozycjonowanie sklepu w Google i zdobywanie wysokich pozycji w wyszukiwarce.
Odpowiadaj na konkretne zapytania klientów i zarabiaj.
Sprzedaż w Twoim sklepie wzrośnie wtedy, kiedy zwiększysz liczbę klientów, ale tylko takich, którzy dokonają zakupów – nie tylko przeglądających ofertę. W ramach strategii wypozycjonujemy zarówno Twój sklep, jak i poszczególne produkty i grupy produktów. Wykorzystamy do tego umiejętnie dobrane słowa kluczowe i wesprzemy to solidnym link buildingiem. Dzięki temu klienci znajdą w Twoim sklepie dokładnie to, czego poszukują i potrzebują. Kupią, a Ty zaobserwujesz rosnące zyski.
Osiągaj długoterminowe, stabilne zyski.
Inwestycja w pozycjonowanie sklepu internetowego zwraca się z nawiązką stosunkowo szybko i, co ważne, cały czas. W przemyślanej i umiejętnie poprowadzonej strategii SEO nie ma miejsca na gwałtowne zrywy i niespodziewanie uciekające pozycje. Wiemy o tym i z chęcią – jako doświadczeni specjaliści SEO – pomożemy Ci osiągnąć długoterminowe efekty i stabilne zyski, które pozwolą Ci rozwinąć Twój biznes i patrzeć z ekscytacją w przyszłość.
Pozycjonowanie sklepów internetowych to złożony proces, ale wart Twojej uwagi.
SEO w naszym wykonaniu to coś więcej. Jako agencja świadoma zmian zachodzących w świecie i Internecie łączymy w swoich działaniach SEO z UX. Wynikiem tego jest SXO, czyli realizacja celów pozycjonowania z poszanowaniem potrzeb i doświadczeń użytkownika. Nie ma tu miejsca na copywriting SEO pt. „upchać jak najwięcej fraz kluczowych” ani podejrzany link building. Gramy fair, dajemy Ci pełny wgląd w nasze działania i celujemy w wysokie, ale też solidne i stabilne pozycje, które przyniosą Ci długoterminowe zyski i spokojny sen.
Pozycjonowanie to proces, niejednorazowe działanie. Wymaga cierpliwości i złożonej, przemyślanej strategii dopasowanej do charakteru danego sklepu i Twoich celów biznesowych. Strategia SEO składa się z kilku kluczowych elementów. Pominięcie chociaż jednego może skutkować porażką, dlatego w ramach pozycjonowania Twojego sklepu online weźmiemy na siebie sprawy takie jak:
Optymalizacja sklepu internetowego pod wymagania Google:
- poprawa architektury sklepu internetowego
- stworzenie mapy sklepu XML
- projektowanie kategorii produktów
- linkowanie wewnętrzne
- uporządkowanie indeksacji
- crawlowanie
- poprawa prędkości ładowania strony
- ...i wiele innych działań
Opracowanie i włączanie do sklepu fraz kluczowych
- pozyskanie dużej liczby fraz kluczowych
- odzwierciedlających rzeczywiste zapytania
- włączanie do strategii fraz tyou long-tail
- uwzględnienie fraz sezonowych i produktowych
- wykorzystanie fraz ogólnych dla pozycjonowania strony głównej sklepu
Optymalizacja treści w sklepie internetowym
- stworzenie lub udoskonalenie już istniejących opisów produktów i kategorii
- optymalizacja zdjęć, grafik i ich opisów
- poprawa meta treści
- eliminacja duplikacji
- ...i wiele ponad to
Link building:
- pozyskiwanie linków zewnętrznych z wiarygodnych i pewnych źródeł
- optymalizacja linkowania zewnętrznego
- budowa dedykowanego zaplecza linkowego
Pozycjonowanie też się różni.
Musisz wiedzieć, że choć niektóre elementy powtarzają się we wszystkich strategiach SEO – i te staraliśmy się wymienić przed chwilą, to każdy sklep jest inny i wymaga indywidualnego podejścia do pozycjonowania.
Bardzo dużo zależy od tego, na jakim systemie oparty jest Twój sklep – PrestaShop, WordPress/WooComerce, a może Shoper? Niemałe znaczenie ma objętość Twojej oferty oraz to, czy sprzedajesz własne, czy obce produkty. I w końcu – ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie swojego sklepu. Dlatego daj się nam poznać i pozwól, że opowiemy Ci konkrety i przedstawimy nasz pomysł na pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.
Według raportu Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2022 34% Polaków, dokonując zakupów, korzysta głównie z platform sprzedażowych. Co ciekawe, na drugim miejscu uplasowała się wyszukiwarka Google z wynikiem 18%. To pokazuje, że warto zainwestować w widoczność Twojego sklepu W Google. Nie wiesz jak? My wiemy, jak pozycjonować sklepy internetowe!
Senior SEO Specialist
Pozycjonowanie sklepu internetowego – czy istnieje uniwersalna strategia
O ile pewne aspekty możliwe są do wykorzystywania na różnego rodzaju sklepach internetowych, tak nie istnieje jedna, uniwersalna strategia pozycjonowania dla wszystkich sklepów internetowych. Każdy biznes eCommerce w sieci różni się od pozostałych (wyłączając duplikaty), każdy ma inną historię i będzie inaczej postrzegany przez algorytmy wyszukiwarki. Istnieją uniwersalne zasady, jednak sama strategia powinna być każdorazowo dopasowywana do danej strony.
Optymalizacja techniczna sklepu internetowego
Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych o popularne rozwiązania, takie jak Shoper, ClickShop, Magento, WordPress i Woocommerce, Redcart, Idosell, PrestaShop i wiele innych. W większości przypadków jesteśmy w stanie pomóc lub przygotować wytyczne do wdrożenia sugerowanych zmian w obrębie danej witryny.
Ile trwa pozycjonowanie sklepu?
Czas jest niezwykle istotny w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych, podobnie jak jego historia. To kiedy osiągniemy pierwsze efekty strategii pozycjonowania, jest zależne od wielu czynników, jednak zazwyczaj jest to okres od 4 do 8 miesięcy (w zależności od branży, konkurencyjności czy budżetu, jaki możemy przeznaczyć na działania).
Dobór słów kluczowych
Czasy, w których skupialiśmy się na kilku określonych słowach kluczowych, dawno minęły. W naszej pracy nad pozycjonowaniem sklepów internetowych skupiamy się na grupach fraz kluczowych, które posiadają największy potencjał sprzedażowy. Analizujemy pozycje dotychczasowych prac, porównujemy to ze sprzedażą konkretnych produktów, analizujemy konkurencję w poszukiwaniu nisz i słów, na które jeszcze nie jest widoczny optymalizowany sklep. Dzięki takiemu rozwiązaniu podchodzimy bardziej holistycznie do promocji konkretnych grup słów kluczowych, zamiast skupiać się na jedynie kilku.