Microsoft Ads

Rozszerz zasięg Twojego biznesu z Microsoft Ads! Wykorzystaj potencjał reklamy w sieci Bing, LinkedIn i innych platformach Microsoftu, aby dotrzeć do nowych grup klientów. Nasza oferta Microsoft Ads zapewnia dostosowane strategie, które pomogą Ci skutecznie promować Twoje produkty lub usługi. Z nami zyskasz dostęp do unikalnych odbiorców i zwiększysz swoje przychody. Zacznij teraz i odkryj, jak Microsoft Ads może zmienić dynamikę Twoich działań marketingowych!
Hej!

napisz do nas

Microsoft Ads
znajomość specyfiki rynku
międzynarodowe doświadczenie
dopasowana strategia

Pozwól sobie wyprzedzić konkurencję.

Wykorzystaj potencjał Microsoft.

Pozwól się zauważyć szerokiemu gronu użytkowników aż trzech wyszukiwarek, przy użyciu jednego narzędzia reklamowego. System reklamowy Microsoft Ads umożliwia docieranie do klientów w: Bing, Yahoo!, DuckDuckGo, sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz MSN, stanowiącym zestaw serwisów informacyjnych. Dzięki temu dotrzesz do szerokiej grupy odbiorców, nieznających jeszcze Twojej marki.

Kontroluj w pełni wydatki i wyniki.

W systemie Microsoft Ads opłaty pobierane są tylko za kliknięcia, a kampanie funkcjonują w ramach zdefiniowanych budżetów dziennych. Szereg dostępnych statystyk daje szerokie spektrum monitorowania wyników i postępów kampanii.

Inwestuj w tańsze reklamy.

Średnie CPC (koszt kliknięcia) dla reklamy Bing jest o 25% niższy niż w Google Ads. Z czego to wynika? W sieciach wyszukiwania Microsoft nie ma tylu reklamodawców, co w Google. To w głównej mierze dzięki temu reklama Bing Ads jest tania. Z łatwością można zagospodarować swoją przestrzeń w Bing Ads i stać się jednym z liderów wśród reklamodawców w sieci wyszukiwania Microsoft.

Wykorzystaj potencjał ekspansji zagranicznej.

Bing jest drugą najpopularniejszą na świecie wyszukiwarką zaraz po Google. Jej udział w europejskim rynku, razem z siostrami z rodziny Microsoft – Yahoo! i DuckDuckGo, wynosi aż 11% dla wyszukiwań za pośrednictwem komputera. System Microsoft Advertising umożliwia zbudowanie silnej pozycji w tej szerokiej grupie odbiorców na rynkach zagranicznych przy niższej konkurencji i kosztach z tytułu prowadzonych kampanii.

Postaw na kompatybilność.

Jeśli korzystasz już z Google Ads lub Facebook Ads z łatwością możesz zaimportować swoje kampanie do systemu Microsoft Ads, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i szybko wdrożysz skuteczne i sprawdzone rozwiązania.

System reklamowy Microsoft Adwords ze swoją rodziną sieci wyszukiwania stanowi bardzo wartościowe pole działania dla reklamodawców. Sieci reklamowe Microsoft odnotowały 110% wzrost liczby kliknięć rok do roku. Spośród użytkowników wyszukiwarki Bing aż 55% korzysta z niej w celu wyszukiwania produktów, a 38% dla poznawania nowych brandów.

Dzięki szerokiej i stale rozwijanej gamie narzędzi reklamowych dostępnych na platformie Microsoft Ads wychodzimy naprzeciw osobom z intencją zakupową, skutecznie budujemy świadomość marki dzięki kampaniom zasięgowym i przywracamy zainteresowanie zakupem działaniami remarketingowymi.

Formaty reklam.

System reklamowy Microsoft Ads jest tożsamy do Google Ads. Za jego pośrednictwem możliwe są:

Microsoft Ads
Microsoft Ads

Reklamy produktowe w Bing mają nawet o 45% wyższy CTR niż w Google. Jest to możliwe, ponieważ Bing współpracując z Amazon, OfferUp i GumTree rozszerzył możliwości wyszukiwania swoich reklam poza wyszukiwarką. W ten sposób dociera do ponad jednej trzeciej wszystkich wyszukiwań sklepów internetowych. Skorzystaj z potencjału Bing Ads już dziś!

Sebastian Jastrzębski

Team Leader SEM Ads

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

Wyszukiwarka Bing, funkcjonująca od 2009 roku, na początku swojego istnienia stanowiła część składową portalu MSN – zespołu serwisów informacyjnych udostępnianych przez Microsoft. Zanim jednak osiągnęła pełną niezależność, stanowiła też część Microsoft Live, obecnie serwisu Outlook, który składa się z poczty elektronicznej, kalendarza, kontaktów i zadań.

Z tytułu powszechności wykorzystywania oprogramowania Microsoft w firmach i korporacjach, w których jednocześnie firmowe zabezpieczenia uniemożliwiają korzystanie z wyszukiwarki Google Chrome, wyszukiwarka Bing stanowi podstawowe narzędzie przeglądania internetu przez pracowników korporacyjnych.

Równoczesne korzystanie z obydwu systemów reklamowych jest korzystne z punktu widzenia reklamodawców. Dzięki obecności w obu serwisach reklamodawcy trafiają do obu odrębnych grup odbiorców, nie pomijając żadnej z nich. Poprzez działania łączące oba systemy, mamy możliwość dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. Kompatybilność systemu reklamowego Microsoft Ads z Google Analytics daje nam możliwość porównywania statystyk z obu systemów w jednym narzędziu analitycznym.

Przykładowe reklamy:

Wyszukiwarka Bing wyposażona jest w szereg przydatnych funkcji w postaci wyszukiwania za pośrednictwem obrazu czy głosu. Daje również bezpłatny dostęp online do pakietu Office oraz sieci serwisów informacyjnych MSN.

Reklamy tekstowe

Wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytania użytkowników.

Wyświetlają konkretne produkty, wraz z opisem nad wynikami wyszukiwania, odsyłając bezpośrednio na podstronę produktową.

Odpowiadają na zapytania użytkowników w sieci wyszukiwania na podstawie treści witryny.

Reklamy banerowe wyświetlane w sieci partnerskiej oraz MSN, wkomponowane w treść serwisu.

Reklamy zachęcające do instalacji aplikacji.

Znajdują najskuteczniejsze kombinacje nagłówków, opisów i obrazów, dzięki czemu dopasowują się do wyszukiwań użytkowników.

Case study

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!