Pozwól sobie wyprzedzić konkurencję.
Wykorzystaj potencjał Microsoft.
Pozwól się zauważyć szerokiemu gronu użytkowników aż trzech wyszukiwarek, przy użyciu jednego narzędzia reklamowego. System reklamowy Microsoft Ads umożliwia docieranie do klientów w: Bing, Yahoo!, DuckDuckGo, sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz MSN, stanowiącym zestaw serwisów informacyjnych. Dzięki temu dotrzesz do szerokiej grupy odbiorców, nieznających jeszcze Twojej marki.
Kontroluj w pełni wydatki i wyniki.
W systemie Microsoft Ads opłaty pobierane są tylko za kliknięcia, a kampanie funkcjonują w ramach zdefiniowanych budżetów dziennych. Szereg dostępnych statystyk daje szerokie spektrum monitorowania wyników i postępów kampanii.
Inwestuj w tańsze reklamy.
Średnie CPC (koszt kliknięcia) dla reklamy Bing jest o 25% niższy niż w Google Ads. Z czego to wynika? W sieciach wyszukiwania Microsoft nie ma tylu reklamodawców, co w Google. To w głównej mierze dzięki temu reklama Bing Ads jest tania. Z łatwością można zagospodarować swoją przestrzeń w Bing Ads i stać się jednym z liderów wśród reklamodawców w sieci wyszukiwania Microsoft.
Wykorzystaj potencjał ekspansji zagranicznej.
Bing jest drugą najpopularniejszą na świecie wyszukiwarką zaraz po Google. Jej udział w europejskim rynku, razem z siostrami z rodziny Microsoft – Yahoo! i DuckDuckGo, wynosi aż 11% dla wyszukiwań za pośrednictwem komputera. System Microsoft Advertising umożliwia zbudowanie silnej pozycji w tej szerokiej grupie odbiorców na rynkach zagranicznych przy niższej konkurencji i kosztach z tytułu prowadzonych kampanii.
Postaw na kompatybilność.
Jeśli korzystasz już z Google Ads lub Facebook Ads z łatwością możesz zaimportować swoje kampanie do systemu Microsoft Ads, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i szybko wdrożysz skuteczne i sprawdzone rozwiązania.
System reklamowy Microsoft Adwords ze swoją rodziną sieci wyszukiwania stanowi bardzo wartościowe pole działania dla reklamodawców. Sieci reklamowe Microsoft odnotowały 110% wzrost liczby kliknięć rok do roku. Spośród użytkowników wyszukiwarki Bing aż 55% korzysta z niej w celu wyszukiwania produktów, a 38% dla poznawania nowych brandów.
Dzięki szerokiej i stale rozwijanej gamie narzędzi reklamowych dostępnych na platformie Microsoft Ads wychodzimy naprzeciw osobom z intencją zakupową, skutecznie budujemy świadomość marki dzięki kampaniom zasięgowym i przywracamy zainteresowanie zakupem działaniami remarketingowymi.
Formaty reklam.
System reklamowy Microsoft Ads jest tożsamy do Google Ads. Za jego pośrednictwem możliwe są:
- Kampanie reklamowe — prowadzenie skutecznych kampanii banerowych, zwiększające świadomość marki oraz ruch w sklepie.
- Dotarcie do użytkowników — odpowiadanie na potrzeby użytkowników w trzech sieciach wyszukiwania dzięki linkom sponsorowanym.
- Promowanie — promowanie swoich produktów w reklamach produktowych.
- Remarketing — prowadzenie działań remarketingowych skłaniających użytkowników do powrotu do naszej witryny i finalizacji transakcji.
Reklamy produktowe w Bing mają nawet o 45% wyższy CTR niż w Google. Jest to możliwe, ponieważ Bing współpracując z Amazon, OfferUp i GumTree rozszerzył możliwości wyszukiwania swoich reklam poza wyszukiwarką. W ten sposób dociera do ponad jednej trzeciej wszystkich wyszukiwań sklepów internetowych. Skorzystaj z potencjału Bing Ads już dziś!
Senior SEM & PPC Ads Specialist
Czym jest wyszukiwarka Bing?
Wyszukiwarka Bing, funkcjonująca od 2009 roku, na początku swojego istnienia stanowiła część składową portalu MSN – zespołu serwisów informacyjnych udostępnianych przez Microsoft. Zanim jednak osiągnęła pełną niezależność, stanowiła też część Microsoft Live, obecnie serwisu Outlook, który składa się z poczty elektronicznej, kalendarza, kontaktów i zadań.
Docieraj do klientów tam gdzie się znajdują.
Z tytułu powszechności wykorzystywania oprogramowania Microsoft w firmach i korporacjach, w których jednocześnie firmowe zabezpieczenia uniemożliwiają korzystanie z wyszukiwarki Google Chrome, wyszukiwarka Bing stanowi podstawowe narzędzie przeglądania internetu przez pracowników korporacyjnych.
Czy warto łączyć systemy Google Ads i Bing Ads?
Równoczesne korzystanie z obydwu systemów reklamowych jest korzystne z punktu widzenia reklamodawców. Dzięki obecności w obu serwisach reklamodawcy trafiają do obu odrębnych grup odbiorców, nie pomijając żadnej z nich. Poprzez działania łączące oba systemy, mamy możliwość dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. Kompatybilność systemu reklamowego Microsoft Ads z Google Analytics daje nam możliwość porównywania statystyk z obu systemów w jednym narzędziu analitycznym.
Przykładowe reklamy:
Unikatowe funkcjonalności.
Wyszukiwarka Bing wyposażona jest w szereg przydatnych funkcji w postaci wyszukiwania za pośrednictwem obrazu czy głosu. Daje również bezpłatny dostęp online do pakietu Office oraz sieci serwisów informacyjnych MSN.
Rodzaje reklam
Reklamy tekstowe
Wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytania użytkowników.
Reklamy produktów
Wyświetlają konkretne produkty, wraz z opisem nad wynikami wyszukiwania, odsyłając bezpośrednio na podstronę produktową.
Dynamiczne reklamy tekstowe
Odpowiadają na zapytania użytkowników w sieci wyszukiwania na podstawie treści witryny.
Reklamy natywne Microsoft Audience Ads
Reklamy banerowe wyświetlane w sieci partnerskiej oraz MSN, wkomponowane w treść serwisu.
Reklamy aplikacji
Reklamy zachęcające do instalacji aplikacji.
Reklamy multimedialne
Znajdują najskuteczniejsze kombinacje nagłówków, opisów i obrazów, dzięki czemu dopasowują się do wyszukiwań użytkowników.