Pozwól się zauważyć na Sklik Ads.
Wykorzystaj potencjał Sklika.
Są kraje, w których używa się alfabetu romańskiego, w których Google nie jest liderem wyszukiwarek. Tym krajem są Czechy. Korzystając z możliwości, jakie daje sieć reklamowa Seznam, możesz dotrzeć ze swoją reklamą do prawie 90% użytkowników czeskiego internetu.
Szybkie i skuteczne rezultaty.
System reklamowy Sklik jest bardzo podobny do Google Ads, jego dużą zaletą jest łatwiejsza konfiguracja i lepsza jakość partnerów w sieci reklamowej. Za pomocą sieci partnerskiej masz możliwość wyświetlania reklam tekstowych lub graficznych w tysiącach czeskich witryn internetowych.
Wiele możliwości ekspozycji marki.
Sklik umożliwia reklamowanie się w wielu miejscach. Możesz stworzyć kampanie w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej, jak również kampanie remarketingowe. Reklama PPC w Sklik pozwala dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców, których jeszcze nie znałeś. Promowanie poprzez Sklik może znacznie przybliżyć Cię do celu, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.
Pełna kontrola nad inwestowanym kapitałem.
W Skliku płaci się tylko za wyniki, w tym przypadku kliknięcia lub obejrzenia, co daje dużą kontrolę nad ponoszonymi kosztami. Można też w łatwy sposób podejrzeć postępy kampanii. Sklik udostępnia firmom statystyki, w których zawarte są takie informacje, jak m.in. liczba kliknięć czy liczba zakupów.
Sklik Ads to zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku czeskim. Sklik jest wysoce zoptymalizowaną platformą reklamową w czeskim internecie. Reklamy Sklik mogą pojawiać się zarówno w sieci wyszukiwania Seznam, jak i sieci partnerskiej. Dzięki temu systemowi otrzymujesz możliwość dotarcia do dużej części czeskich odbiorców internetu, przy pomocy różnego rodzaju kampanii, np:. tekstowych, banerowych, produktowych czy nawet wideo.
Dlaczego Sklik Ads?
Dzięki internetowej platformie Sklik, czeski portal internetowy i wyszukiwarka Seznam.cz oferuje mocną alternatywę dla Google Ads. Za sprawą rozległej oraz wysokiej jakości sieci partnerskiej jest szczególnym miejscem dla reklamodawców, dla których celem jest zwiększenie rozpoznawalności swojej marki na rynku czeskim. Zwiększając zasięg, masz szansę na zwiększenie przychodów z prowadzonych na tym rynku działań.
- Docieraj dalej niż Google — Powiększ liczbę odbiorców Twojej strony. Pozyskaj tych, o których istnieniu jeszcze nie wiedziałeś.
- Wyprzedź konkurencję — Skorzystaj z alternatywy dla Google Ads. Bądź pierwszy i dotrzyj do osób z intencją zakupową, do których nie dociera konkurencja.
- Dbaj o gości — Dzięki możliwościom działań remarketingowych, jakie oferuje Sklik, możesz skutecznie docierać do osób, które odwiedziły Twoją stronę, ale nie dokończyły zakupu/rejestracji.
80-90% Czechów, którzy mają dostęp do Internetu, odwiedza stronę główną www.seznam.cz przynajmniej raz w miesiącu. Kampanie w systemie reklamowym Sklik to must have w przypadku działań na rynku naszych południowych sąsiadów. Wiemy to, bo aktywnie prowadzimy kampanie w Seznam dla e-commerce z różnych branż.
Team Leader SEM Ads
Czym jest Seznam.cz?
Seznam.cz jest czeskim portalem, a zarazem wyszukiwarką internetową, która została założona w 1996 roku. W wachlarzu jej usług znajdują się takie funkcjonalności, jak m.in. katalog firm, towarów, nieruchomości. Dodatkowo, w ramach tej platformy, masz możliwość zarządzania mailem czy rachunkiem osobistym. Dzięki bogatej ofercie usług Seznam stanął do walki z potężnym Google i jej nie przegrał. Korzysta z niego tysiące czeskich użytkowników internetu.
Czy warto łączyć systemy Google Ads i Bing Ads?
Większość czeskich reklamodawców, aby zapewnić optymalną ekspozycję swojej marki na rynku, korzysta z obu systemów reklamowych. Reklamują się zarówno za pomocą Sklika, jak i reklam w Google Ads. Jest to o tyle istotne, że z każdej z wyszukiwarek (Seznam.cz, Google), korzysta inna grupa użytkowników. Uzupełniając swoje działania reklamowe w Google Ads o reklamy w Skliku masz pewność, że nie omijasz kluczowych klientów. Masz możliwość zaprezentowania Twojej firmy i produktów, najszerszemu możliwemu gronu odbiorców czeskiego internetu.
Jak wyświetlają się reklamy w Sklik Ads?
Sklik Ads jakie są rodzaje reklam?
Reklamy tekstowe
Reklamy te pojawiają się w wynikach wyszukiwania Seznam.cz.
Reklamy produktów
Korzystając z tego typu reklamy odsyłasz klientów bezpośrednio do produktu, który szukają.
Reklamy połączone
Możesz skorzystać z reklam połączonych, które składają się zarówno z tekstu, jak i grafiki.
Banery i banery HTML5
Rozwiązanie zwiększające sprzedaż i świadomość marki.
Branding
Jest szczególnym rodzajem reklamy graficznej. Otacza go treść na stronach internetowych.
Reklama wideo
Lider w zwiększaniu świadomości marki w dzisiejszych czasach, generuje emocje i jest łatwy do zapamiętania.
Strona główna Seznam.cz
Pojawienie się w tym miejscu reklamy generuje większe stawki CPC, ale jest jednocześnie gwarancją szerokiego zasięgu.
Retargeting dynamiczny
Za jego pomocą możesz wyświetlić reklamę zawierającą produkty wraz ze zdjęciem i ceną, które odwiedzający obejrzeli w Twoim sklepie, ale nie dokonali zakupu. Warunek? Twój sklep musi zawierać minimalnie 50 produktów (dodatek oferowany przez Zboží.cz).