Księga znaku

Dobierzemy elementy graficzne, które podniosą jakość Twojej marki.
Hej!

napisz do nas

wsłuchujemy się w potrzeby
unikatowe pomysły
indywidualne podejście
wiedza i doświadczenie

Pozwól sobie zrobić krok do świadomego brandingu.

Zaistniej w świadomości swoich odbiorców.

Księga znaku to dopełnienie logo marki. Podstawowy zestaw elementów graficznych pomaga budować w świadomości odbiorców wizerunek Twojej marki jako profesjonalny, a dodatkowo kształtuje zamierzony wizerunek marki.

Zyskaj tożsamość.

Tożsamość nadaje marce charakter, który łatwo kojarzymy z cechami znanych nam osób. Odbiorcy dzięki temu szybciej obdarzają markę sympatią i przypisują jej inne pokrewne cechy. Chcesz, by Twoja marka była postrzegana jako opiekuńcza? Dobierzemy odpowiednie kolory i typografię.

Zwiększ wartość swoich produktów.

Firmy posiadające identyfikację wizualną są lepiej postrzegane przez użytkowników oraz wzbudzają większe zaufanie. Wizerunek firmy można nadać dzięki odpowiedniej identyfikacji i elementom brandingowym, takim jak Księga Znaków. Tworzymy zarówno loga, Księgi Znaku jak i całe Identyfikacje wizualne czy Key Visuale.

Księga Znaku - podnieś jakość
swojej komunikacji wizualnej.

Masz logo marki, ale gdy trzeba stworzyć ulotki lub baner okazuje się, że jest to trudne i nie wiesz, od czego zacząć lub projekty grafika nie przypadają Ci do gustu? To nic dziwnego. Bez określonej identyfikacji, każda grafika będzie wymagała czasu i zaangażowania. A co za tym idzie, będzie kosztowna. Logo to za mało. Gdy wraz z logo ustali się paletę kolorów oraz typografię nie tylko projektowanie jest prostsze, ale i bardziej jakościowe. Twoja marka staje się bardziej profesjonalna, a dodatkowo możesz wywołać u odbiorcy skojarzenia, które będą pozytywne i zamierzone.

Chcesz, by Twoja marka była postrzegana jako firma dynamiczna i nowoczesna? Odpowiednie kolory i typografia wzbudzą takie skojarzenia w Twoich klientach. Dobierzemy je, bazując na wiedzy i doświadczeniu. Dodatkowo ustalimy zasady korzystania z logo i sygnetu, po to, by odbiorca wiedział, że ma do czynienia z poważną firmą.

Księga znaku

Księga znaku to mały, ale bardzo ważny, krok do budowania świadomego brandingu swojej marki. Nierzadko potrzebna jest jednak cała Identyfikacja wizualna, zawierająca więcej informacji (mogą to być personalizowane ikony, ilustracje, określenie charakteru zdjęć czy tonu, w jakim marka będzie zwracać się do odbiorców, identyfikacja wizualna może również zawierać gotowe przykłady np. wizytówek czy banerów).

Księga znaku
Księga znaku

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)

Zofia Ziółkowska

Head Graphic Design

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy
Księga znaku, inaczej brandbook jest dokumentem, który potrzebny jest do stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Jest to zbiór zasad i warunków wykorzystania logotypu marki w przestrzeni publicznej.

Księga znaku sprawia, że zastosowanie logo marki na wszystkich materiałach reklamowych jest spójne. Taka “instrukcja obsługi znaku” ułatwia pracę wszystkim, którzy pracują nad materiałami z jego użyciem. Pozwala zaoszczędzić czas, nie trzeba zastanawiać się jakich kolorów, wielkości, czy pozycji używać – wszystko znajdziemy w księdze znaku!

Księga znaku powinna zawierać wszystkie istotne informacje na temat logo marki, w tym genezę jego powstania, filozofię znaku. Dodatkowo powinna przedstawiać jego konstrukcję i alternatywne wersje, pola ochronne i pola minimalne. Oprócz tego powinny się w niej znajdować informacje na temat kolorystyki, typografii, czy niedopuszczalnych zastosowań oraz modyfikacji znaku.

Identyfikacja wizualna obejmuje znacznie szerszy zakres elementów niż księga znaku. W jej treści znaleźć można bowiem zasady użytkowania firmowego logo, jego typografię, kolorystykę, wzory materiałów biurowych, charakterystykę wystroju firmowych wnętrz, strojów pracowników, stylu reklam, informacji prasowych, korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz wielu innych elementów istotnych z punktu widzenia wizerunku firmy.

Case study