Identyfikacja wizualna

Odkryj nasze usługi w zakresie identyfikacji wizualnej. Tworzymy spersonalizowane rozwiązania graficzne, w tym logo, kolory, fonty i wiele innych elementów, które nadadzą Twojej marce rozpoznawalność i unikalność.
Hej!

napisz do nas

wsłuchujemy się w potrzeby
unikatowe pomysły
indywidualne podejście
możliwość abonamentu graficznego

Pozwól nam stworzyć wizerunek Twojej marki.

Zaistniej w świadomości Twoich odbiorców i buduj zamierzony wizerunek.

Identyfikacja wizualna sprawia, że Twoja firma przestaje być jedną z wielu bezbarwnych marek, a zaczyna być postrzegana jako element rzeczywistości, który przedstawia określone cechy charakteru.

Zwiększ wartość swoich produktów.

Firmy posiadające identyfikację wizualną są lepiej postrzegane przez użytkowników oraz wzbudzają większe zaufanie. Wizerunek firmy można nadać dzięki odpowiedniej identyfikacji.

Przyspiesz tworzenie materiałów graficznych.

Dzięki określonemu systemowi wizualnemu nie ma potrzeby tworzyć kreacji graficznych od zera. Wskazane w identyfikacji kolory, fonty czy ikony oszczędzają Twój czas i gwarantują spójność.

Identyfikacja wizualna
buduje wartość wojej marki

Nie ma wątpliwości, że kupujemy produkty na podstawie ich wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej. Marki mogą kształtować tę wartość, realizując odpowiednią politykę brandingową. Opowiadając niejako historię klientowi, która jeśli jest dobrze opowiedziana, zwiększa pożądanie produktów i buduje relacje z klientem.

Identyfikacja wizualna, jest narzędziem do opowiadania tej historii. Jest zbiorem zasad — systemem, przedstawiającym pewien zamierzony wizerunek marki.

Co może zawierać identyfikacja wizualna?

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, zakres identyfikacji ustalamy wspólnie, wraz z klientem. Masz już logo marki? Nie ma problemu, określimy jego zasady stosowania i dobierzemy lub stworzymy inne elementy graficzne, takie jak kolory czy fonty.

Co może zawierać identyfikacja wizualna?

Każdy projekt identyfikacji wizualnej jest dla nas wyjątkowy, dlatego podchodzimy do niego indywidualnie i ściśle współpracujemy z klientem. Jeśli posiadasz już logo marki, jesteśmy w stanie dostosować się do jego istniejących wytycznych i określić zasady jego stosowania w różnych kontekstach. Jeśli natomiast nie masz jeszcze logo, jesteśmy gotowi pomóc w jego stworzeniu.

Wspólnie z klientem ustalamy zakres identyfikacji wizualnej, a także określamy elementy, które są dla niego najważniejsze. Może to obejmować dobór kolorów, fontów, ikon, czy innych graficznych elementów, które będą reprezentować markę. Naszym celem jest stworzenie spójnej i rozpoznawalnej tożsamości wizualnej, która będzie odzwierciedlać charakter i wartości Twojej firmy oraz przyciągać uwagę klientów. Działamy w oparciu o Twoje potrzeby i cele, aby stworzyć identyfikację wizualną, która w pełni odpowiada Twoim oczekiwaniom.

Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna

O uwagę klienta w Internecie musimy walczyć z coraz to krótszym czasem i nie wyobrażamy sobie kampanii reklamowych bez zmyślnie zaprojektowanych i łapiących oko grafik. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że komunikat wizualny ludzki mózg przetwarza 6 do 600 razy szybciej niż tekst. To nasz sekret, pozwól się przekonać :)

Zofia Ziółkowska

Head Graphic Design

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

Identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem służącym do kreowania wizerunku marki na rynku. Jest to zestaw elementów, które składają się na całokształt wizerunku firmy, jej tożsamość i możliwość odróżnienia od innych firm.

  • logo
  • typografia
  • kolorystyka
  • szata graficzna materiałów promocyjnych
    wygląd produktów i opakowań
  • wygląd strony internetowej
  • design siedziby/ otoczenia firmy/ stoisk targowych/ szyldów itp.

System identyfikacji wizualnej umożliwia zaprezentowanie firmy w unikalny sposób oraz porządkuje elementy, które się na nią składają. Jest to wstęp do budowania wiarygodnego wizerunku Twojego biznesu. Profesjonalny i spójny branding wyróżni Twoją markę na rynku i przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, stanie się sygnałem, że moża Tobie zaufać.

Case study