Skupieni na efektach
Wykorzystujemy najnowsze technologie w marketingu automation, aby zapewnić Twojej firmie przewagę konkurencyjną. Nasze rozwiązania są zawsze aktualne i dostosowane do najnowszych trendów w branży.
Indywidualne podejście
Rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy. Dlatego nasze podejście do marketingu automation jest w pełni spersonalizowane, aby spełnić specyficzne potrzeby i cele Twojej firmy.
Kompleksowa obsługa
Oferujemy nie tylko narzędzia, ale także kompleksową strategię i wsparcie w zakresie marketingu automation. Nasz zespół ekspertów jest zawsze gotowy pomóc w każdym aspekcie Twojej kampanii.
Dbałość o analitykę
Z naszymi narzędziami marketingu automation, otrzymasz szczegółowe analizy i raporty, które pomogą Ci zrozumieć skuteczność Twoich działań i podejmować lepsze decyzje biznesowe
Dlaczego możesz potrzebować Marketing Automation?
Marketing Automation jest produktem, który pomaga rozwiązać wiele problemów i spełnić różne potrzeby klientów. Zalet Marketing Automation można by wymieniać bez liku. Oto niektóre z głównych problemów i potrzeb, na które odpowiada:
- Zarządzanie danymi i segmentacja: Firmy często borykają się z gromadzeniem i zarządzaniem dużą ilością danych o klientach. Marketing Automation pomaga w uporządkowaniu danych, segmentacji odbiorców na podstawie różnych kryteriów i lepszym zrozumieniu swojej bazy klientów.
- Automatyzacja procesów marketingowych: Automatyzacji podlegają procesy, takie jak: wysyłanie e-maili, publikowanie treści na stronach internetowych, reagowanie na zachowania użytkowników, ocena leadów. Marketing Automation umożliwia także automatyzację, takich procesów jak: porzucone koszyki, mechanizmy antychurnowe (reaktywacja nieaktywnych klientów), lead generation (formularze zapisów, pop up, exit pop up), onbording ramki rekomendacji, dynamiczny kontent na stronie klienta z możliwością testów A/B, komunikacja urodzinowa/rocznicowa.
- Analiza wyników: Skuteczna analiza wyników działań marketingowych jest kluczowa. Marketing Automation dostarcza narzędzi do monitorowania efektywności kampanii, tworzenia raportów i podejmowania lepiej poinformowanych decyzji marketingowych.
- Integracja z systemami CRM: Dla wielu firm ważne jest, aby Marketing Automation był zintegrowany z systemami CRM, co pozwala na lepsze zarządzanie relacjami z klientami i śledzenie całej ścieżki klienta.
Popraw swoją efektywność!
Marketing Automation odpowiada na potrzebę efektywniejszego zarządzania działaniami marketingowymi, poprawy komunikacji z klientami, zwiększenia zaangażowania odbiorców i generowania lepszych wyników finansowych. Pomaga firmom w dostosowaniu się do zmieniających się oczekiwań rynkowych i zwiększeniu konkurencyjności poprzez automatyzację i personalizację działań marketingowych
Komunikuj się z Klientami na każdym etapie lejka zakupowego
Marketing automation to rozwiązanie, dzięki któremu możesz komunikować się z klientami i prezentować swoją ofertę, w zależności od ich zaangażowania i treści, które przeglądali. Jednocześnie możesz skuteczniej budować lojalność klientów i zachęcać ich do zakupów.
Automatyzuj działania marketingowe
Marketing składa się z rozbudowanych procesów, których realizacja wymaga wiele czasu i zaangażowania. Są jednak obszary, które można skutecznie zautomatyzować i odciążyć w ten sposób własne zasoby, jak np. mailing, reagowanie na zachowania użytkowników strony, zarządzanie leadami.
Zarządzaj lepiej danymi i segmentuj dane
Marketing Automation pomaga w uporządkowaniu danych, segmentacji odbiorców na podstawie różnych kryteriów i lepszym zrozumieniu swojej bazy klientów.
Analizuj swoje dane skuteczniej
Skuteczna analiza wyników działań marketingowych jest kluczowa. Marketing Automation dostarcza narzędzi do monitorowania efektywności kampanii, tworzenia raportów i podejmowania lepiej poinformowanych decyzji marketingowych.
Marketing automation to niezbędne narzędzie dla współczesnych firm, które pragną efektywnie zarządzać swoimi działaniami marketingowymi i komunikacją z odbiorcami marki. Według startupbonsai.com 63% firm, które wdrożyły marketing automation spodziewa się uzyskać zwrot z inwestycji w ciągu 6 miesięcy od wdrożenia. Co więcej, wdrożenie automatyzacji przyczyniło się do spadku kosztów marketingu o ponad 12%, a efektywność działań marketingowych wzrosła o blisko 15%! Dane te dobitnie potwierdzają, że automatyzacja procesów pozwala zaoszczędzać czas i zasoby ludzkie, dzięki czemu zespoły ds. marketingu zyskują więcej przestrzeni na realizację kreatywnych i strategicznych projektów, co w dzisiejszym konkurencyjnym świecie ma kluczowe znaczenie.
Marketing Automation Specialist
Celem Marketing Automation jest usprawnienie działań marketingowych poprzez zautomatyzowanie powtarzalnych zadań, personalizację komunikacji z klientami oraz monitorowanie i analizę wyników kampanii.Jeżeli jeszcze zastanawiasz się, czy aby na pewno to rozwiązanie dla Ciebie – sprawdź najczęściej zadawane pytania:
Czy wdrożenie Marketing Automation zmniejszy ilość pracy działu marketingu?
I tak, i nie. Narzędzia Marketing Automation trzeba regularnie weryfikować i wdrażać nowe. Co ważne, Marketing Automation oznacza bardziej uporządkowaną i przejrzystą pracę w marketingu, możliwość monitorowania skuteczności działań oraz zmianę trybu pracy. Dzięki Marketing Automation Twój zespół zyska więcej czasu na pracę kreatywną, a mniej na mechaniczne zadania.
Czy przez Marketing Automation moja komunikacja będzie brzmieć sztucznie?
Zdecydowanie nie! Odpowiednio zaplanowane działania pozwolą stworzyć komunikację, która będzie angażować odbiorców. Pamiętaj jednak o tym, by zadbać o właściwą intensywność komunikatów i dobrej jakości teksty.
Ile czasu zajmie wdrożenie Marketing Automation?
To zależy od zakresu wdrożenia Marketing Automation. Podstawowe wdrożenie to zwykle ok. 3 do nawet 6 miesięcy.